نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۷۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تاکسی
۰۹:۲۸ ۲۲ دی ۱۳۹۲
اقا تورو خدا رسیدیگ کنید امروز پیام اومده تاکسی دارها باید بیان کارت تاکسی رانی عوض کنن رفتم میگن باید 10 تا مدرک بیارم که هر کدام نیاز به تعویض داره کارت پایان خدمت کارت ملی شناسنامه کارت سوخت بابا توی این گرونی من تاکی باید برم توصف وایستم و فقط فیش 10 و 20 هزار تومانی بابت تک تک اینا واریز کنم بابا به خدا این دم عیدی ما هم زندگی داریم از تاکسی دار بدبخت تر پیدا نکردید مگه تاکسی رانی برای ما چه کار میکنه هیچ امکان رفاهی با چیز دیگه ای هم که نداریم تازه به ما هم گفته اگه راننده شخص باحات درگیر شد شما چیزی نگو و برو و الا مقصر شمایید به خدا من توی میدان آزادی جرات نمیکنم مسافر سوار کنم از ترس شخصی ها بابا دست از سر ما بر داردید به خدا ظلم پایدار نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۲ دی ۱۳۹۲
با سلام
مي خواستم پيگيري كنيد كه چرا رشته مهندسي عمران گرايش راه و ترابري در مقطع دكترا در هيچ يك از دانشگاههاي آزاد، در دفترچه كنكور موجود نمي باشد . درصورتيكه در مقطع كارشناسي ارشد اين رشته داير هست .
مگر نه كه دو مقطع آخر، رشته ها بايد همنام باشد!!!
لطفا لطفا لطفا پيگيري كنيد . باتشكر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۲ دی ۱۳۹۲
چرا دولت تدبیری نمی اندیشد که برای دیرکرد خودرو سازها جریمه سنگین و قابل اجرای اتخاذ کند تا این همه مردم تو دردسر نیفتند من موندم دولت چرا رودروایسی داره.
مردم مجبورند از چندخودروساز خورو بی کیفیت تهیه کنند حالا این همه تاخیر بی معنی هستش این قضیه تا کی باید ادامه پیدا کنه.
خودرو سازهها برای هرروز دیرکرد باید 50 هزار تومان(مثلا 2 درصد هزینه خودرو) دیرکرد بدند تا این عادت رو فراموش کنند. چرا مردم به دنبال خودرو سازها بدون در حالی که باید برعکس باشه.
من یه سوال دارم اگه یه شهروند عادی 500 هزار تومان پول همچین شرکتهای رو دو روز دیرتر می داد همین شرکتها با نفوذ خود اونها رو فتیله پیچ نمی کرد.
حالا چرا دولت دس دس میکنه نمی دونم.
Iran (Islamic Republic of)
نیروی شرکتی
۰۳:۰۴ ۲۲ دی ۱۳۹۲
با سلام درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی بدون پارتی پیام نور خبری دارید آیا تبدیل وضعیت میشوند.؟چرا دیگه کسی پیگیر قضیه نیروهای شرکتی و تبدیل وضعیت آنها نیستید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد ابراهیمی
۰۰:۲۲ ۲۲ دی ۱۳۹۲
این موضوع سبد کالایی داننشجویان متاهل را چرا پیگیری نمیکنید؟ حداقل روشن کنید که اینا دارن دروغ میگن. 16 دی اعلام کردند که تا 21 دی فرصت هست که دانشجویان از طرق صندوق رفاه دانشگاه اقدام به ثبت نام کنند. و دانشگاه هم اطلاعات دانشجویان متاهل را جمع آوری کند. من دانشجوی دانشگاه آزاد قم هستم، به صندوق رفاه دانشگاه خودمان مراجعه میکنم هیچ اقدامی نمیکنند و به ما جواب میدهند که بروید سبد کالایتان از آن که توی تلوزیون گفته بگیرید. امور دانشجویی هم که اصلا خبر نداشت سبد کالایی چیست. بدتر این است که وقتی با اداره مرکزی صندوق رفاه در تهران هم تماس میگیریم، حتی یک بار هم گوشی را جواب نمیدهند هم روابط عمومی هم امور دانشجویی و... هیچ کدام یک بار هم جواب تلفن را ندادند.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۰:۲۲ ۲۲ دی ۱۳۹۲
سلام
لطفا شماره تماس جهت تکمیل اطلاعات ارسال بفرمایید
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۲۳:۴۳ ۲۱ دی ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید
شما در مورد دایشجویان پیام نور اصلا پیگیر نیستید ما دانشجویان پیام نور با این وضعیت سختی که درس می خوانیم با این وجود کار ما را سختر از این می کنند دانشجویان پیام نور می دانند که درس خواندن در پیام نور چقدر دشوار است مخصوصا درس های محاسباتی که خود خوان نیز ارایه می شوند با قوانین معدلی که برای دانشجویان گذاشته شده و خیلی از دانشجونان فقط در زمان فارغ البحصیلی از ان باخبر می شوند مثل فانون محاسبه نمره مردودی در معدل کل که از سال 87 اجرا می شود و قانون حذف نمره مردودی اگر درس افتاده را سری بعد بالای 14 شود از سال 91 این وسط به دانشجوبان بین 78تا 91 هیچ قانونی شامل حال اینها نمی شودو
در آخر با معدل پایین فارغ التحصیل می شوند و چهار سال از جوانی خود را تلف می کنند

خواهشمندم به داد ما پیام نوری ها برسید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی جوادی
۲۲:۳۷ ۲۱ دی ۱۳۹۲
با سلام
من سید مهدی جوادی به نمایندگی از کشاورزان منطقه گلباف کرمان با شماره تماس 09131437 و 03412726 تقاضای کمک در مورد مشکلم دارم. من مبلغ 2میلیون تومان از بانک کشاورزی وام گرفته ام و گلخانه احداث کردم بدلیل خشکسالی های 14 سال اخیر و نبودن آب برای کشاورزی قادر به کاشت نشدیم اکنون باید 11میلیون تومان بازپرداخت نمایم. با توجه خبری که در لینک ذیل درج گردیده خوشحال و به بانک مراجعه کردم ولی متاسفانه بانک شعبه پرداخت کننده خبر را تکذیب کرد. تقاضای رسیدگی دارم.
لینک : http://tnews.ir/khabar/795320468675.html
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۴۹ ۲۱ دی ۱۳۹۲
سلام
لطفا به داد بچه های کنکور دکترا برسین
بلا تکلیفی عجیبی وجود داره...
رشته من حسابداری است.
28/9 یعنی حدود 2ماه و 20 روز مونده به امتحان تازه اعلام می کنن منبه حسابرسی ، استانداردهای سال92 است!!!
اخیرا هم اعلام کردن زبان هر رشته جدا گونه میاد. معلوم نیست منظورشون چیه؟ من از سایت سازمان سنجش پرسیدم
میگن بصورت عمومی هر رشته طراحی میشه!!!!
خلاصه منبع دروس یا حداقل سرفصل امتحانا معلوم نیست!
این باعث میشه افراد خواص که اطلاع خواص دارن
خیلی هم خاص بخونن!!!!
کمک کنید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۱ دی ۱۳۹۲
اگه سه صفر از پول ملی حذف بشه باید برای چاپ اسکناسهای جدید کلی هزینه کنیم.
حالا اگه مشکل اقتصاد بصورت اساسی درمان نشه مثل مشکلات تولید و صادرات و تورم، در آینده باید دوباره چند صفر از پول ملی حذف کنیم و دوباره برای چاپ اسکناسهای جدید کلی هزینه کنیم و این یک حقارت ملی در حد عهدنامه ننگین ترکمنچای هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۱ دی ۱۳۹۲
چرا آقای حداد عادل به عنوان رئیس فرهنگستان لغت هم نامشون عربیه و هم نام فامیلشون؟
از این آقا بخواهید تا بطور آشکار نظرشون را راجع به فردوسی، کوروش کبیر و فرهنگ و تمدن ایرانی بیان کنند؟
آیا آقای حداد عادل فقط برای جلوگیری از ورود فرهنگ غلط اروپاییها ها تلاش میکنند و در مقابل فرهنگ غلط عربها حرکتی انجام نمی دهند؟
Australia
عرفان
۲۰:۳۸ ۲۱ دی ۱۳۹۲
سلام و عرض خسته نباشید امروز مضوع جالبی از اخبار رادیو جوان شنیدم البته از قبل پیگیر این مضوع بودم مضوع از این قرار است که بابت سند مالکیت خودرو باید سندی که پلیس میده ملاک مالکیت خودرو باشه یا سندی که دفاتر اسناد رسمی ؟!!!!! امروز پلیس در اخبار اعلام کرد که این مضوع تمام شده هست و سندی که پلیس ارائه میکنه به مالک معتبر هست و این تبغ قانون بند فلان هست که مجلس مصوب کرده بعد صدای نماینده دفاتر اسناد رسمی پخش شد اونم گفت که سندی که دفاتر اسناد رسمی بدن ملاک هست و ایشون هم به قانون بند فلان استناد کرد حالا سوال من از نمایندگان مجلس این هست شما چه قانونی گذاشتین که هردو به اون استناد میکنن و فقطمردوم این وسط پول بیبشتر پرداخت میکنن حالا اگر یه خودرو دو مالک داشت ویکی سند پلیس دستش بود و ادعا مالکیت داشت و دیگری سند دفاتر اسناد رسمی !!!!!!! تکلیف چیه ؟
نمایندگان محترم جواب بدن لطفا و مشکل قانونی رو برطرف کنن چون فقط مردوم از نظر زمان هزینه و سلامت اعصاب روان متضرر میشن
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۴۵ ۲۱ دی ۱۳۹۲
سلام فکر میکنم که یه کلاهبرداری بزرگ هرسال توسط عده ای سودجو به نام علم ودانش و موفقیت اجرا میشه اونم از راه صدا وسیما.
برنامه کنکور اسان است که با پخش چند نکته عمومی امروزه پول های زیادی را به جیب میزند مخصوصا از خانواده های کم درامد.من خودم کنکوریم و تو تله اینا افتادم چرا؟(چون تبلیغش از شبکه ملی پخش میشد) به خدا وجدانم اروم نمیگیرفت اگه نمیگفتم.9تا از دوستای خودم هزینه ی میلیونی دادند ولی موفق نشدند هیچ سرکوفت هم خوردند.نظره کنکوری هارو بپرسید.خودتون ببینید که ارزش محتوای این dvdها با قیمتشان قابل مقایسه است یا نه؟
اگه از هر شهر 20 نفر 2 میلیون بدن واسه این نوارا ببینید چقر پول میشه؟خواهش میکنم بررسی کنید به نظر من شما هم مسولید.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۴۰ ۲۱ دی ۱۳۹۲
با سلام وعرض ادب...
امیدوارم درگام دوم هدفمندی یارانه ها قشر ضعیف تر مثل گام اول آسیب بیشتری نبینند چون در گام دوم می خواهند کسانی که از نظر مالی پولدارتر هستند یارانه آنها حذف یا کمتر داده شود. امیدوارم این مقایسه نسبت به منطقه ها متفاوت باشد مثلا کسی که در شهرستان خانه بزرگی دارد اما از نظر قیمت 100 برابر یا بیشتر از شهر ها بزرگ ارزان تر است .به ویژه تهران که یک شهرستانی تمام ملک خود را بفروشد نمیتواند در اطراف تهران یک آپارتمان کوچک بگیرد .لطفا به گوش مسئولان برسانید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۲۶ ۲۱ دی ۱۳۹۲
سلام
به دادمون برسین که ور شکست شدیم بد بخت شدیم بیچاره شدیم به خدا
گواهی قرنطینه ای_بهداشتی حمل مرغ زنده گوشتی از دویست تک تومن(200تومان) به پنج هزار تومن(5000تومان) افزایش قیمت داشته، یعنی برای هر دوره 45 روزه مرغداری به جای (4000 تومن) باید صد هزار تومن (100000 تومن) بدم.
تورو خدا انعکاس بدین که دامپزشکی شهرستان بجستان (خراسان رضوی) پدر مارو در آوردهر راستی میگن همه جا اینجوریه؟؟؟
تورو خدا پیگیری کنین از این بدتر میگن:دلیلش اینه که مرغ گرون شده آخه مگه مرغ تو این چند ماه چه قد گرون شده؟؟؟؟
پیشاپیش از پیگیریتون ممنونم.
Iran (Islamic Republic of)
sedigh
۱۷:۰۹ ۲۱ دی ۱۳۹۲
چرا با وجود اینکه کیفیت خودرو های شرکت سایپا و ایران خودرو زیاد مطلوب نیست دارای استاندارد کافی نیست و هرساله جون خیلی از عزیزانمون رو میگیره خیلی از بچه ها رو یتیم میکنه و...
خودرو رو با این قیمت بالا تحویل مردم میدن هر سال هم قیمتش بالاتر میبرن ایا این درسته که یه خودرو خوب با کیفیت خواسته باشی وارد کنی تا موقع تصاده به جای یک ایربگ ده تا ایربگ عمل کنه یا موقع ترمز abs زیر پات خالی نکنه قیمت تموم شده خودرو دو برابر قیمت خرید اون تو کشور تولید کننده است
حرفم اینه چرا جون مردم رو بازیچه دست خودتون قرار دادین صنعت خودرو چندین ساله پیشرفت نداشته هر ساله هم میگن متضرر شدیم
دولت بیاد یک سال ماشین رو وارداتش ازاد کنه بدون یا گمرکی خیلی کم ببینیم این دوتا شرکت خودشونو میکشن بالا
یا بیاد واردات خودرو ازاد کنه بابت هر ماشین که وارد میشه پول تمام شده یه پراید یا سمند وارد کننده به حساب این دوتا شرکت وارد کنه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۱۳ ۲۱ دی ۱۳۹۲
سلام
نظر همه ی شما دوستان رو میخوام به شهرستانی که وقف شده جلب کنم شهرستانی که هر کس برای گرفتن سند مالکیت اقدام میکنه باید اجاره نامه تنظیم کنه و اجاره بده در صورتی که وقف نامه ای وجود خارجی نداره مسولین به گوش باشین این شهرستان شهرستان کردکوی هستش هر چقدر پیگری کردیم کسی جواب ما رو نداد ازتون خواهش میکنم رسیدگی کنین این شهرستان بیش از 70 هزار نفر جمعیت داره در غرب استان گلستان واقع شده منتظریم
یاحق
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۵:۱۳ ۲۱ دی ۱۳۹۲
سلام
لطفا شماره تماس جهت تکمیل اطلاعات ارسال بفرمایید
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
نیما محمدی
۱۵:۰۹ ۲۱ دی ۱۳۹۲
سلام و عرض ادب...
چرا در مورد تحویل خودرو در شرکت سایبا گزارش تهیه نمیکنید .من قبلا هم درخواست کرده بودم...اگر قصد تهیه گزارش ندارید خواهش میکنم بگویید تا من دیگر مزاحم اوقات شریف شما نشوم...
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۵:۰۹ ۲۱ دی ۱۳۹۲
سلام
در ذره بين گذشته به اين موضوع پرداخته شده
متشكرم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۵۲ ۲۱ دی ۱۳۹۲
بشدت موافقم
تا حالا هیچ اتفاقی نیوفتاده و اوضا و احوال بهتر نشده و همچنان خبری از ماشین نیست.
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۴:۵۰ ۲۱ دی ۱۳۹۲
باافزایش سرما در استان جنوبی کشور بوشهر (برازجان) و عدم توفیق به گازرسانی لوله کشی کامل در سطح شهر تنها وسایل گرمایشی نفت سفید و گاز مایع سیلندری است. نفت سفید بصورت کپن عرضه می شود و روند مصرف آن نیز افزایش یافته که به علت محدود بودن کپن هرخانوار و نبودن نفت آزاد بصورت دولتی، از طریق دوره گردان بالاجبار نفت خریداری می شود.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۵۹ ۲۱ دی ۱۳۹۲
لطفا در مورد قیمت خودرو گزارش تهیه کنید و مسئولین مربوطه دولتی را به چالش بکشید که چرا با وجود پایین آمدن قیمت ارز هنوز قیمت خودرو پایین که نیومده در بازار بالا رفته چون تولید نمیشه .یعنی مسئولین با این دلیل های بی اساس آقای نعمت بخش قانع میشن ؟اگه این صنعت ضرر میده چرا ادامه میدن ؟صنعتی که ضرر میده به درد اقتصاد کشور نمی خوره.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۴۰ ۲۱ دی ۱۳۹۲
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما زحمت کشان این مجموعه
از شما تقاضا دارم از وضعیت بیمارستانهای دولتی شهرستانهای دیگر هم گزارش تهیه کنید تا شاید به امید خدا رسیدگی کنند
بنده از شهرستان اردبیل هستیم چند روز پیش به بیمارستان فاطمی اردبیل مراجعه کردم برای سی اسکن گفتن خرابه یعنی قطعش خراب شده و باید بفرستیم تهران برای تعمیر گفتن برو به بیمارستان امام خمینی (ره) که یکی از بزرگترین بیمارستانهای استان اردبیل هستش رفتم اونجا گفتن دستگاه خرابه و همون حرفی رو گفتن که تو بیمارستان فاطمی گفته بودند و گفتند که باید برین کارتونو تو مراکز شخصی انجام بدین این چه معنی داره که دو تااز بیمارستانهای بزرگ اردبیل از این دستگاه محروم باشند
واسه بیمارستان های دولتی هم قشر ضعیف مراجعه می کند شاید کمی از هزینه هاشون کاسته بشه و پرسنل بعضی از بیمارستان های دولتی جوری با آدم برخورد می کنند که انگار ماله خودشونه بیشترشون آدمو مجور میکنند برن تو مراکز شخصی کارهای آزمایششونو انجام بدن آیا واقعا این انصاف هستش این تنها مشکل شخص بنده نیست مشکل بسیاری از بیماران هست که شاید کارشان اورژانسی باشد .
خواهش میکنم به این موضوع رسیدگی کنید با تشکر فراوان از زحمات بی شاعبه شما عزیزان زحمت کشی که نظرات عموم مردم را بدون هیچ چشم داشتی انعکاس میدین
Iran (Islamic Republic of)
علی رضوی
۱۱:۳۱ ۲۱ دی ۱۳۹۲
سلام.لطفا مساحبه ای با میر عامل سایبا انجام دهید و ببرسید چرا خودروهای که تولید داخل هستند انقدر با تاخیر تحویل میدهید.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۵۴ ۲۱ دی ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید همون طور که مستحضر هستید چند وقتی هست که برای جوانان تازه ازدواج کرده برای وام ازدواج فقط ثبت نام میکنن اونم فقط و فقط در سایت بانک کشاورزی،و دیگر بانکها سایتهاشونو بستن الان چند ماهی هم هست که بنده خودم ثبت نام کرده ام ولی وام ازدواج دریافت نکرده ام و هر بار که مراجعه کردم گفتن هیچ گونه اعتباری برای وام ازدواج نگذاشتن از شما خواهش میکنم پیگیر این مسئله باشید که آیا وام ازدواج به جوانان تازه ازدواج کرده داده میشه یا نه؟ اگر که تامین اعتبار نمیشه لااقل همین سایت بانک کشاورزی را هم مثل دیگر بانکها برای ثبت نام وام ازدواج ببندن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۵۱ ۲۱ دی ۱۳۹۲
با سلام
به اطلاع می رساند شرکت سازه های آبی پیمانکار بهره بردار آب منطقه ای مرکزی در سد کمال صالح شازند اراک نزدیک به 5 ماه حقوق پرسنلی معوق دارد که به بهانه های مختلف آن را پرداخت نمیکند و همه پرسنل در شرایط حاد مالی به سر می برند و هیچ کس پیگیر موضوض نیست . خواااااااااااااهشاً پیگیری فرمایید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۱ دی ۱۳۹۲
با سلام
مي خواستم پيگيري كنيد كه چرا رشته مهندسي عمران گرايش راه و ترابري در مقطع دكترا در هيچ يك از دانشگاههاي آزاد، در دفترچه كنكور موجود نمي باشد . درصورتيكه در مقطع كارشناسي ارشد اين رشته داير هست .
مگر نه كه دو مقطع آخر، رشته ها بايد همنام باشد!!!
لطفا لطفا لطفا پيگيري كنيد . باتشكر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۱ دی ۱۳۹۲
با سلام
بنده یک تاکسی دار هستم در خیابان فدائیان اسلام جنب پمپ بنزین مهدیه جدیدا میگویند اگر تاکسی میخواد گاز بزنه باید 1000 تومان اضافه بدهد و توجیهشان این است که این جایگاه متعلق به شخصی است لطفا پیگیری نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۲ دی ۱۳۹۲
آقا از من هم 800 تومن گرفتن میگن اگه بازرس بیاد هر ماشین 50 هزار تومان جریممون میکنه که گزاشتیم تاکسی گاز بزنه در ضمن آدرس جنب بیمارستان مهدیه است نه پمپ بنزین
Iran (Islamic Republic of)
قبول شدگان بانک کشاورزی
۰۸:۱۴ ۲۱ دی ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید خیلی ها در آزمون بانک کشاورزی قبول شده اند که دراردیبهشت امتحان د اده اندودر آبان نتیجه اولیه آمد ومنتظر مصاحبه حضوری هستند.به خدا من چند جای دیگر برای کار قبول شده ام که بخاطر بانک کشاوزری نرفتم لطفا پیگیری کنید تا مصاحبه حضوری هم برگذار شود و ما از این بلاتکلیفی بیرون بیاییم باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۰:۱۵ ۲۱ دی ۱۳۹۲
سلام
این همه در مورد بچه دار شدن تو رسانه ها تبلیغ میشه
اول اینکه فعلاً نه کار هست نه پول که ازدواج کنیم
دوم اینکه اونی که ازدواج کرده نمیتونه خرج خودش و زنش رو بده چه برسه بچه هم بیارن
سوم اینکه اونهایی که بچه دارن از کردشون پشیمون هستن با این همه گرفتاری
چهارم اینکه بیشتر به جای اینکه به فکر تعداد باشم باید به فکر تربیت درست و آینده بچه باشیم ب این اوضاع نا به سامان فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۲۴ ۲۰ دی ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید خداقوت لطفا در باره کسری خدمت جبهه پدر که به فرزند تعلق میگرفت یک گزارش تهییه کنید که چرا به متولدین 73 تعلق نمیگیره و قوانین سال به سال تغییر میکنه و نسبت به سال های گذشته کمتر کسری میدن مثلا سال 89 یا 90 به ازای هر ماه حضور در جبهه 18 روز کسری میدادن که الان به نه روز کاهش یافته و به متولدین 73 تعلق نمیگیره.
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
mansor
۲۲:۲۴ ۲۰ دی ۱۳۹۲
بازنشسته 31/6/91 آموزش وپرورش هستم هنوز مطالبات ما پرداخت نشده واحکام ماهم براساس سال 88صادر شده هرچه قدر پیگیری میکنیم کسی پاسخ گو نیست خواستم از طریق این رسانه پیگیری شود:شماره تماس 0911335
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۲۲ ۲۰ دی ۱۳۹۲
مگر برای ما چه میکنید که هر روز باید در صف برای تعویض کارت باشیم
یک روز کارت ملی یک روز شناسنامه
یک روز کارت پایان خدمت
یک روز کارت تاکسیرانی
یک روز کارت سوخت
یک روز کارت عابربانک تاریخ گذشته و......
Iran (Islamic Republic of)
sedigh
۱۷:۱۷ ۲۱ دی ۱۳۹۲
خسته شدیم از این همه تعویض ها
اینا همش سرمایه کشور بالا میبره
هزینه تعویض کارت 4000 تومانه هزینه سر دفتر 20000
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۲ دی ۱۳۹۲
این بدختی ماست تا یک چیزی یک نفر انجام میده بقیه میگن چرا ما باید عقب بمونیم ما هم باید هوشمند بشیم خدا به فریادمون برسه اگه یک روز کیف پولمون رو گم کنیم
Iran (Islamic Republic of)
کرامت
۲۰:۰۹ ۲۰ دی ۱۳۹۲
سلام .
در شیراز شهرک گویم سکونت داریم زیر مجموعه شهرداری منطقه 6 است
کوچه ها خاکی و نامناسب هستند در روزهای بارانی و برفی با مشکلات زیادی مواجه هستیم آمد و رفت خیلی مشکل می باشد در تابستان نیز به دلیل گرد و خاک دچار مشکل هستیم .
لطفا به گوش مسولین برسانید
با تشکر
-
دوست
۱۸:۱۹ ۲۰ دی ۱۳۹۲
با سلام
چرا همه ارگانها و ادارات مسکن مهر دارند بجز آموزش و پرورش؟؟؟؟؟؟لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۱ دی ۱۳۹۲
دوست عزیز خودت میگی آموزش و پرورش!!! اموزش و پرورش تافته جدا بافته است !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۳۱ ۲۰ دی ۱۳۹۲
سلام وخسته نباشید
بنده یک افسربازنشسته ارتش هستم که به همراه سایرهمرزمان سالها درمناطق عملیاتی حضورداشتم حضرت آقا با توجه به محبتی که نسبت به ارتش داشته ودارند مساعدتی فرمودند ودستوردادند پرسنل ارتش هم مانند سایربرادران سپاه وبسیج که درمنطقه حضورداشتند بعنوان ایثارگر برایشان کارت ایثارگری صادرشود تا بتوانند بعنوان افرادی که سالها بارجنگ را بردوش داشتند از اندک امکاناتی که به ایثارگران تعلق میگیرد بهره مند شوند اما متاسفانه اوامرحضرت آقا وبذل عنایت ایشان ازجانب دست اندرکاران بمرحله اجرا گذاشته نشده و همین بی توجهی باعث شده چون درهرسازمان ویا وزارتخانه ویا جاهای دیگر که کارت ایثارمان را ارایه میدهیم ما را موزد تمسخرقرارمیدهند بعنوان مثال به یکی ازدانشگاه ها برای تخفیف به قسمت ایثارگرانش مراجعه نمودم اعلام کردند که شامل حال ارتشیها نمی شود وفقط سپاه و بسیج میتوانند ازتخفیف بهرمند شوند
وچند نفری هم که حضورداشتند به بنده خندیدند ایکاش این کارت ها داده نمی شد واگرهم داده شد نظرات مقام عظمای ولایت مورد توجه قرارمیگرفت
من از ریاست محترم ستاد فرماندهی معظم کل قوا جناب سرداردکترفیروزآبادی تمنا دارم یا درخصوص این کارتها دستوریکسانی صادرفرمایندتا سازمانها بذل توجه بما ارتشیان هم بنمایند ویا اینکه تمامی کارتهای صادره پرسنل ارتش باطل شود
چون اغلب ما ارتشیها از20ماه تا100ماه درکنار برادران سپاه وبسیج درجنگ جانفشانی کرده ایم واین روند به وحدت نیروهای مسلح آسیب میرساند
حتی درخصوص وام ازدواج فرزندان ارتش با فرزندان سپاه ونیروی انتظامی وبسیج تفاوت قایل شده اند به فرزندان برادران سپاهی 5میلیون وام وبه برادران نیروی انتظامی10میلیون اما به پرسنل ارتش حتی یک ریال هم داده نمی شود
لازم هست ستاد کل نیروهای مسلح دراین خصوص بذل توجه وعنایت بیشتری به خرج بدهد درشرایطی که حضرت آقا فرماندهی تمامی نیروهای مسلح را برعهده دارند وهم ارتش وهم سپاه ونیروی انتظامی تحت امرحضرت ایشان جان برکف اجرای امرمی نمایند لازم هست که عنایت مسولین با این مسایل کوچک احساس تحقیر دربین جان برکفان ولی امرمسلمین جهان را ایجاد ننمایند
با احترام وامید به اینکه برادرگرانقدر سرداردکترفیروزآبادی دستورات لازم را دراین رابطه صادرفرمایند
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۷:۳۷ ۲۱ دی ۱۳۹۲
بنام خدا
بنده به عنوان یک سپاهی خودم شاهد بودم که دردفترالکترونیک شهرک شهید بروجردی یکی از برادران ارتش برای مورد وام ازدواج فرزندش آمده بود و وقتی به ایشان گفته شد که به پرسنل بازنشسته ارتش تعلق نمیگیرد خدا گواه هست که این عزیز چه حالی بهش دست داد با اینکه فقط تشکرکرد ورفت از وضعیتش معلوم بود که انگاردنیا را برسرش خراب کردند
حق با این برادران هست انشاالله که با برطرف شدن این موارد کوچک این تفاوتها که حقا" باعث عدم وحدت میشود دلها را به هم دراین برهه اززمان نزدیکتر کنند
چون من خودم معتقدم هرکاری که درجنگ انجام شد برادری کلیه نیروها بود
Iran (Islamic Republic of)
وحید صایمی
۱۴:۱۹ ۲۰ دی ۱۳۹۲
فاجعه ای زیست محیطی منطقه ای گردشگری در تالش که محل تبدیل به محدوده دپو اشغال برای شهر شده که شیر ابه ان به دریا میریزد و جلب تر اینجاست که در چند قدم آن طرف تر مجتمع توریستی قروق زیر نظر شهردار ی فعالیت میکند که در همان جا کلبه ای 80000 تومان از همه دریافت می کنند در صورتی که بوی تعفن این کلبه ها را فرا گرفته است
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۱۹ ۲۰ دی ۱۳۹۲
سلام
لطفا شماره تماس جهت تکمیل اطلاعات ارسال بفرمایید
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۳:۵۸ ۲۰ دی ۱۳۹۲
سلام علیکم
خسته نباشید
میخواستم ازتون خواهش کنم که لطف کنید و در مورد شرکت مبین نت یه تحقیق به عمل بیارید
چون امسال دوبار هزینه های اینترنت رو افزایش و هر بار 10 هزار تومان افزایش قیمت داشته ؟؟؟؟
ایا این درسته
این قانونی است ؟؟؟
لطف میکنید و جوابم رو بدید ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۲:۴۳ ۲۰ دی ۱۳۹۲
ماجمعی از خانواده های ایرانی هستیم ودر پی روزی با این اوضاع گرانی همیشه درحال جنگیم چرا نباید سبدکالا به ما که شامل هیچ گروه از حقوق بگیران نیستیم تعلق نگیرد؟
لطفا جواب سوال مارا پیگیری نمایید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۱۱ ۲۳ دی ۱۳۹۲
بله كاملا درسته.
چرا بايد سبد كالا فقط به يه قشر خاصي تعلق بگيره؟
اوني كه مثلا كارگره و احتياجش بيشتر از اون كارمنده چرا نبايد بهش سبد كالا تعلق بگيره.اين عادلانه نيست.
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۰ دی ۱۳۹۲
سلام خواهش میکنم در ارتباط با حقوق حسابرسان گزارشی تهیه فرمایید. من خودم حسابرس هستم و حقوق خیلی کمی دارم شاید به زور به 600 در ماه برسد و در اکثر موسسه ها هم به این صورت است در صورتی که برای هر کار حسابرسی قراردادهای میلیونی بسته میشه ولی حسابرسان با وجود کار سنگین و پر استرس باید انقدر کم حقوق بگیرند.
United States of America
علی
۲۲:۱۱ ۲۰ دی ۱۳۹۲
چون در بازار حسابداری وحسابرسی عرضه نیروی کار بیشتر از تقاضا شده ، لطف کنید سیستم آموزش عالی را هم بررسی کنید چرا نزدیک دویست هزارفارغ التحصیل حسابداری باید در سال داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ferry
۲۱:۲۹ ۱۹ دی ۱۳۹۲
خدمت شماعزیزان سلام و خسته نباشید میگم و از شما عزیزان میخواهم مورد ذیل را پیگیری نمایید . برای سهولت درامر آمد و شد از یکی از باجه های مترو کارتی اعتباری تهیه کردم که به هنگام استفاده از مترو و اتوبوس موجب اتلاف وقت نگردد جدیدا اگر یک همراه داشته باشی راننده گان اتوبوس اجازه دوبار استفاده از کارت را نمی دهند جرا ؟ کوچیک شما میرزایی تلفن 09125236 موفق باشید .
Iran (Islamic Republic of)
عادله
۲۰:۵۵ ۱۹ دی ۱۳۹۲
سلام
لطفا یه سری هم به اداره پست بزنین مرسوله هایی که به موقع به دست گیرنده نمیرسه واقعا آدمو کلافه میکنه . ازتون خواهش میکنم پیگیری کنین وجهی که به عنوان پست ویژه گرفته میشه اما با تاخیر میرسه آخه این چه وضعیه؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدي زارع
۲۰:۲۹ ۱۹ دی ۱۳۹۲
سلام شما كه دست و دلتون بازه يكم به مسئولين شهرستان استهبان فارس بگيد كه دهستان خير از توابع استهبان انتن ايرانسل نداره - تلوزيون ديجيتال هم نداره بابا ما بايد تا كي بدون امكانات باشيم يه كاري كنيد بعد هم به ما بگيد كه بايد واسه انتن ديجيتال تلوزيون بايد از كدام ارگان يا سازمان اقدام كنيم . ممنون
Australia
فردین
۲۰:۱۵ ۱۹ دی ۱۳۹۲
با سلام
انتقال خون شهرستان سقز-استان کردستان- با وجود اینکه2سال از تاسیس آن میگذرد وتمام وسایل آزمایشگاهی مرد نیازرا هم دارا می باشد اما به دلیل کمبود نیروی انسانی هنوز شروع به کار نکرده است.وفقط هر ماه یک بار از مرکز استان یک تیم خونگیری میفرستند که به دلیل ازدحام جمعیت ومراجعه کنندگان برای اهدای خون نوبت به همه نمیرسه.
در نتیجه اکثر مواقع بیمارستانهای شهرستانهای استان کردستان با کمبود خون وفراورده های خونی روبرو میشوند.
ناگفته نماند در حال حاضر فقط یک مرکز انتقال خون برای کل استان کردستان موجود میباشد که در صورت راه اندازی انتقال خون شهرستان سقز این تعداد به 2 میرسد. که میتواند بار زیادی از دوش مسئولین وکارمندان مرکز سنندج بردارد.
لطفا این موضوع را پیگیری کنید.
{هرکس جان انسانی را نجات دهد مانند آن است تمام بشریت را نجات داده باشد}
با تشکر و سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۵۴ ۱۹ دی ۱۳۹۲
سلام وعرض ادب
در رو به روی باشگاه شما کوی کرانه قرار دارد اما بعلت عدم وجود پیاده رو و آسفالت بی نهایت خراب همه اهالی بویژه جوانی معلول به نام علی (پلاک 38 واحد 4) که هر روز با ویلچر برقی به پارک ملت می رود کاملا در معرض تصادف و خطر قرار دارد. خواهش میکنم از طریق شهرداری پی گیر باشید.
Kazakhstan
هدی شوش پاشا
۱۸:۱۵ ۱۹ دی ۱۳۹۲
سلام
من از قایمشهر مزاحم میشم
اینجا یه موسسه مالی بنام قرض الحسنه قایم داره که 14 سال حسن سابقه داشته و حتی مدیر عاملش با این حسن سابقه دوره قبل بعنوان شورای شهر رای اوردو باعث جذب سرمایه بیشتری شد تا اینکه اواخر دوره شورای قبل چند نفرشون از جمله ای اقا رو به جرم اختلاس گرفتن که ضررش مال مردم شد این اقا از بهمن گذشته موسسه اش نیمه ورشکسته شده نه سود میده نه اصل پولو
جالب تر اینکه اصلا نیست جا خورده
سرمایه مردم میلیاردی دستشه خود من 150000000 تومان پول دارم که یه ساله رو هوا هست
نکته جالب شهر بی کلانتر ماست
کسی بهش نمیگه چه کار میکنی مردم به فرماندار گفتن میگه ما بهش وقت دادیم همین
میرن دادگاه مثله یه کلاهبردار عادی باهاش برخورد شده رفته تو روند دادرسی کسی که 8 ماه پیش شکایت کرده هنوز یه جلسه دادگاهم نرفته چون اقا نمیاد
حاضر نیستن دادگاه ویژه واسه فساد مالی اقا بزارن تازه فرماندار میگه دادستان مسیول رسیدگی هست من شکایت بردم پیششون میگه ببرید نوبت بزنید برید تو نوبت میگم بقیه رو کاری نکردین میگن قانون همینه
من شخصا اطلاعات زنگ زدم همکاری نکرد دفتر امام جمعه همکاری نکرد
دفتر ریاست جمهوی و بیت رهبری همه گفتن به ما مربوط نیست هیچ کس حاضر نیست به داد یه عده ادم بدبخت برسه اینجا یه شهر کارگری هست مردم پولدار نیستن ببخشن یکی دیگه بخور
من خودم خونمو فروختم چون شغل شوهرم قراردادی بود و اخراج شد گزاشتم از سودش زندگی کنم که این اقا خورد
فرماندار در کمال ارامش میگه گرفتنش واسه ما کاری نداره این از ما وقت خواست اخه مسلمون یک سال از اختیارت استفاده نکن به خاطر یه نفر مثله من خیلی هستن
خواهشن شما پیگیری کنید شاید خجالت بکشن جواب درست به ما بدن
شما اخرین گزینه ما بودید
Iran (Islamic Republic of)
حمید177
۱۸:۱۰ ۱۹ دی ۱۳۹۲
با سلام شما که از همه چی پخش می کنید ولی متاسفانه این همه مال باخته صدرا خودرو که همه شان هم از قشر ضعیف هستند هیچ گزارشی ما ندیدیم تو این اواخر متوجه شدیم که این پرونده به ... هم ختم میشه خواهش می کنم حتما سر بزنید و ببینید تو دل مردم چه خبر هست 3000 شاکی و هر مال باخته حدودای20 میلیون ببین چه رقم بزرگی می شه ولی کسانی که پشت این قضیه هستند تمام ادمهای با نفوض این مملکتند که زور ما بهشون نمی رسه خواهش میکنم گزارشی اکه تونستین پخش و پیگیری نماید.09124288 شماره تماس بنده است
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۸:۱۰ ۱۹ دی ۱۳۹۲
سلام دوست عزیز
این موضوع در حال پیگیری هست
گزارش اون و میتونید روز دوشنبه 30 بهمن ماه در ذره بین 2030 مشاهده کنید
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۷:۴۳ ۱۹ دی ۱۳۹۲
سلام .خسته نباشید.لطف کنید یک گزارش در مورد تاخیر شرکت سایبا در تحویل خودرهای فروخته شده تهیه فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۹ دی ۱۳۹۲
سلام لطفا به فکر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هم باشید و مشکلات آنها را پیگیری کنید.اگه به آدرسsnn.ir(دانشگاهی که بیشتر شبیه به مدرسه است/ نبود فضای نخبگی و مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان)مراجعه مکنید متوجه میشوید قضیه از چه قراره.
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۱۴:۴۹ ۱۹ دی ۱۳۹۲
سلام وخسته نباشید

پدرمن شغلش جوشکاره که مدتی نمیتونه کارکنه وزندگیمون به سختی میچرخه
کارمندها ماهانه حقوق میگیرن اما ما حتی اون رو هم نداریم آیا این عادلانه هست که سبد کالایی رو ما که اوضاعمون وخیمتر هست دریافت نکنیم
لطفا پیگیری نمایید
Iran (Islamic Republic of)
نهضت
۱۴:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۲
باسلام وخسته نباشید
من وشوهرم بیکارهستیم ودرحال حاضرجویای کار اگه میشه پیگیری کنید پس تکلیف ما درمورد این سبد کالایی چی میشه که جزو هیچکدوم از اون گروه اعلام شده نیستیم اما نیازمندتر از اونها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
رزاق
۱۴:۱۶ ۱۹ دی ۱۳۹۲
باسلام
ماجمعی از خانواده های ایرانی هستیم ودر پی روزی با این اوضاع گرانی همیشه درحال جنگیم چرا نباید سبدکالا به ما که شامل هیچ گروه از حقوق بگیران نیستیم تعلق نگیرد؟
لطفا جواب سوال مارا پیگیری نمایید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۹ ۱۹ دی ۱۳۹۲
با عرض سلام وخسته نباشید
در این فصل زمستان که اکثر مردم یکبار را دچار سرما خوردگی میشوند و به اجبار به پزشک مراجعه می کنند این درمانگاههای شبانه روزی وداروخانه ها نهایت سو، استفاده را می کنند لطفا گزارشی تهیه کنید از درمانگاه های شبانه روزی پایین شهر و بالای شهر و از مسؤلین بپرسید مگر تعرفه ندارد و داروخانه ها نباید دفترچه ها را مد نظر قرار بدهند و کاملا آزاد حساب میکنند
Iran (Islamic Republic of)
شفیعی
۱۳:۱۶ ۱۹ دی ۱۳۹۲
من اهل علویجه یه شهر کوچیک از توابع اصفهانم.میخوام بگم لطفا از مسولین بپرسین چراوام ساخت مسکن به اصطلاح مهر رو نمیدن{پدر من باحساب کردن رو حرف این اقایون که شما ساخت رو شروع کنید پول بحسابتون واریز میشه}کلی قرض کرده حالا میریم دنبالش میگن این دولت انتقادهایی به این طرح داره فعلا هم خبری از وام نیست{باباما که از شما خونه نمیخواستیم چراارامش رو ازمون گرفتید.کلی بدهکارمون کردید....خواهش میکنم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناظر گندم
۱۲:۵۹ ۱۹ دی ۱۳۹۲
ضمن تشکر از زحماتتون، ما همچنان صبورانه منتظر گزارشتون در مورد ناظرین گندم هستیم.
-
ناراحت
۱۲:۰۶ ۱۹ دی ۱۳۹۲
لطفا در باره کلاهبرداری شرکت نگین خودرو آفتاب غرب در خیابان استوار گزارش تهیه کنید. این شرکت تبلیغات وسیعی در سطح شهر کرده از میرداماد تا صادقیه و غیره. مدعیه که 20 روز کاری ماشین میده اما بعد از گذشت یک سال خبری از ماشین نیست انقد سر میدوننت که خسته میشی بعد میگی خب نخاستم انصراف میدم میگن برو 45 روز کاری بیا تا پول انصرافت و بدیم بعد چندین ماه میگذره و پول و پس نمیدن اگر هم بدن با کسر کارمزد پولت و پس میدن. این یعنی بدون این که خرید و فروشی صورت بگیره پول هنگفتی به جیب میزنن.جالب اینجاست که توو هر طبقه ش یه حراست داره که اگه اعتراض کنی برخورد خیلی بدی باهات میکنن. من خودم دیدم که یه خانوم معترض و هل داد. چرا همچین شرکت کلاه برداری تبلیغاش باید همه جای شهر باشه و مردم فک کنن که خب لاید راسته . چرا هیچ نظارتی روی تبلیغات نیست. لطفا گزارش تهیه کنید. و مردم رو آگاه کنید که مثه من و صدها نفر دیگه که روزانه میبینم اونجا میان پوولشون یه عده سودجو نخورن
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۰۶ ۱۹ دی ۱۳۹۲
سلام
لطفا شماره تماس جهت تکمیل اطلاعات و تهیه گزارش با عنوان نگین خودرو ارسال بفرمایید
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
عادله
۱۱:۰۱ ۱۹ دی ۱۳۹۲
سلام
لطفا یه سری هم به اداره پست بزنین مرسوله هایی که به موقع به دست گیرنده نمیرسه واقعا آدمو کلافه میکنه . ازتون خواهش میکنم پیگیری کنین وجهی که به عنوان پست ویژه گرفته میشه اما با تاخیر میرسه آخه این چه وضعیه؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۹:۳۰ ۱۹ دی ۱۳۹۲
بسم الله.
سلام میخواستم خواهش کنم در مورد مطلبی که آقای محمد اسلامی مشاور دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت در ششمین کنگره بهداشت باروری و ناباروری که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شده و ایشون گفتن که 15 میلیون ایرانی آمده ازدواج در کشور وجود دارد و مطلبشون در نهایت به ترس از خطر سزارین و آسیب اون به روند افزایش جمعیت کشور ختم شده بهتر نبود که مسئولین به فکر راهکار ازدواج این 15 میلیون که میشن 7.5 میلیون خانواده که حتی اگه با قانون 2 فرزندی هم حساب کنیم میشه 15 میلیون کودک ایرانی و جوانان آینده باشند؟
خداوند خیر بدهد هرکس به فکر اسلام ، کشور و مردم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۹ دی ۱۳۹۲
جنرال موتورز آمریكا چند سال پیش بخاطر ساخت خودروهای باكیفیت در حال ورشكستگی بود. موضوع از این قرار بود كه محصولاتش اونقدر باكیفیت و با دوام بودند كه مشتریان برای چند سال بی نیاز از تعویض قطعات میشدند درست برخلاف سیاست چینی ها و این یعنی بهبود اوضاع اقتصادی مشتریان و ایجاد امنیت برای اقتصادشون. حالا چرا در این برهه از زمان ما نباید از فرصت بوجود اومده استفاده كنیم و راه رو برای ورود خودروسازهای باكیفیت مثل جنرال موتورز هموار نكنیم؟
وقتی خودروسازای فرانسوی میتونند بر هیئت مذاكره كنندشون در 1+5 تاثیر بزارند چرا همین كارو با خودروسازای آمریكایی و سرمایه گذاراشون نكنیم؟
الان بهترین فرصت برای عمیقتر كردن شكاف بین دوستان آمریكایی ایران و دشمنانشون در لابی ها سیاسی مختلف هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۱۹ دی ۱۳۹۲
حذف سه صفر از پول ملی یک ماست مالی و عوامفریبیه. یک اقتصاددان باسواد برای افزایش ارزش پول ملی و حل مشکل تورم باید راهکار منطقی در جهت افزایش تولید و افزایش صادرات ارائه بده. تا زمانی که تولیدات ملی باکیفیت تر نشوند و به صادرات منتهی نشوند بعد از حذف سه صفر از پول ملی بازهم با تورم و کاهش ارزش پول ملی مواجه می شویم.
درضمن هزینه های مربوط به چاپ اسکناسهای جدید هم به هدر می رود.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی خسروانی
۰۰:۵۴ ۱۹ دی ۱۳۹۲
با سلام من ساکن رشت هستم از سال 89 در مسکن مهر ثبت نام کردم پس این همه سال اکنون که وقت انتخاب واحد شده است به نام یک نرم افزار امتیاز دهنده به اعضا تمام انتخاب واحد از اعضا سلب شده است و هیچ کس پاسخگو نیست این نرم افزار بین فردی که واحد 65 متری انتخاب کرده و فردی که واحد 75 متری انتخاب کرده فرقی نگذاشته و اکنون به کسانی که واحد های 65 متری ثبت نام کرده اجازه انتخاب واحد 75 متری میدهد و افرادی را که این همه مدت به انتظار واحد های 75 متری خود بوده اند اجبار می کند که واحد های 65 متری را بردارند و مسئله دیگر در این نرم افزار امتیاز دهی این است که نفری که در این امتیازدهی ها در رتبه 20 قرار میگیرد از هیچ شانی برای انتخاب واحد برخوردار نیست ولی در همین حال شخصی که رتبه 21 را بدست آورده و پایین تر از رتبه 20 قرار دارد در انتخاب طبقه و واحد از همه نوع امتیازی برخوردار میشود چون از نفر اول تا 20 باید حتما در یک ساختمان بوده و از نفر 21 تا 40 در ساختمان دیگر و الی آخر ، و در این مورد خواهشمند است که پیگیری کنید زیرا مسئولان استان به هیچ وجه پاسخگو نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۸ دی ۱۳۹۲
زمانی که قانون سربازی در سال 1304 در ایران به تصویب رسید که جمعییت کشور 12 میلیون نفر بود که مدت خدمت 2سال تعیین شد. حال که جمعییت ایران به 75 میلیون نفر رسیده و وسعت کشور هم همان میزان است و تکنولوژی های علمی و نظامی هم بصورت چشمگیر رشد داشته است چرا مدت خدمت همان 2 سال است و مسئولان به هیچ وجه حاضر نیستند که آن را کم کنند و بجای ان به گسترش اشتغال و ازدواج جوانان کمک کنند! درددل هزاران جوان آس و پاس و بلاتکلیف
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۰۹ ۱۸ دی ۱۳۹۲
سلام
بیست وسی جان درددلی که میخام باهاتون درمیان بزارم درددل هزاران کارگردرتمام نقاط ایران خصوصاخصوصاکارگران فازهای پارس جنوبی هست ضمنااین قشراگرازاینترنت اگاهی داشتندشایدیکی ازداغ ترین ذره بینی روبوجود می اوردند
توجه توجه:
پدرمن 7ساله که دریکی ازشرکت های عسلویه کارمی کنه حدود5ماه حقوق دریافت نکرده هیچ بیمه ای واسش ردنشده .اگه حرف ازحقوق بزنه برابربابیکارشدن هستش..
سیستم پرداخت حقوق اصلا شفاف نیست طبق قانون بایدشرکتها فیش حقوقی بدندتاکارگرازحق خودش اگاه بشه
موقعی که این طورپنهان کاری میشه پس نتیجه می گیریم که دراینجاخبری ازحق اولاد
بدی اب وهوا..مسکن...نیست....خدایش خیلی داره ظلم میشه..یک روزرفتیم خون بدیم موقعی که فهمیدپدرم عسلویه کارمی کنه گفتن خونش الودست خواهشا دریابید
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۱:۳۵ ۱۸ دی ۱۳۹۲
با ﺳلام ..می خواﺳتم وضعیت قیمت داروها در داروخانه ها که هر روز یه قیمته و هر روز هم نﺴبت به روز قبل گرونتر میشه یه گزارش تهیه کنید.من خودم چندین بار در یک ماه یه داروی بﺴیار ﺴاده میخواﺴتم وهر دفعه که مراجعه کردم از دفعه قبل گرونتر بوده ،مثل اینکه هیچ نظارتی بر روند کار داروخانه ها وجود ندارد، داروها رو احتکار می کنند و میگن نداریم، هفته بعد با دو برابر قیمت می فروشند. لطفا یه پیگیری بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۲۰:۰۲ ۱۸ دی ۱۳۹۲
سلام. ما اهالی فردیس شهرک ناز مجتمع کاشانی پور هستیم. از سال 76 یکسری آپارتمان به ما فروخته شده و تمام پول کسر شده اما تا الان هنوز سندی برای آن صادر نشده است. آقای سازنده که از زمین دارهای بزرگ فردیس بود با وام میلیاردی که آن زمان با سندهای ما گرفته حسابی پول به جیب زده و بدون اطلاع مالکین حدود 500 واحد، ما را مقروض بانک کرده. هر چه شکایت می کنیم کسی جوابگوی ما نیست. این آقا با پول زیادی که داره توانسته وکیلای زبر دستی را استخدام کند و کاری کند که تا الان ما بلاتکلیف باشیم و از نداشتن سند ملک خود ضرر کنیم. حداقل شما به کار ما رسیدگی کنید.
آدرس ما : فردیس کرج - شهرک ناز - مجتمع کاشانی پور می باشد.
لطف کنید و رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سمی
۱۹:۵۸ ۱۸ دی ۱۳۹۲
با سلام من چن بار واسه وام ازدواج از طریق یکی از شهرستانهای استان آذریایجان غربی اقدام میکنم ولی هر موقع که بانک ها رو مشخص میکنم و مدارک ومیبرم بانم میگن بودجه نداریم مثلا یبار به بانک تجارت رفته ام ویکبار هم بانک رفاه بود فک کنم لازم به ذکر است که از طریق بانک شهرستان چایپاره (قرضیاالدین)اقدام کرده ام.خواهشا پیگیری بفرمایین آخه این چه وضعیه هر جا میرم واسه این وام میگن باید پارتی داشته باشی دیگه خسته شدم این آخرین باره که دوباره بانک تجارتو انتخاب کرده ام و...
موفق باشین
Hungary
حسن
۱۹:۴۵ ۱۸ دی ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید.
چندی پیش خبری از وزارت بهداشت مبنی بر ممنوعیت ادامه تحصیل فارغ التحصیل کارشناسان رشته های هوشبری و اتاق عمل در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری اعلام گردید. سوال من از مسئولین تصمیم گیرنده در این زمینه این است اگر کارشناسان رشته های هوشبری و اتاق عمل در کنکور مقطع کارشناسی ارشد پرستاری شرکت نکنند، باتوجه به عدم وجود رشته ارشد رشته های هوشبری و اتاق عمل در ایران، فارغ التحصیل کارشناسان این رشته ها در کدام رشته ادامه تحصیل دهند؟ از شما درخواست پیگیری و احقاق حق این کارشناسان جویای علم را دارم.
Iran (Islamic Republic of)
حمید177
۱۹:۰۶ ۱۸ دی ۱۳۹۲
با سلام اضافی کاری معلمان از ابتدای سال پرداخت نشده است لطفا در این خصوص گزارشی پخش نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۸ دی ۱۳۹۲
با سلام
لطفا پیگیری بفرمایید چرا بچه های گروه هوشبری از شرکت در آزمون ارشد پرستاری منع شدن آیا ارشد بیهوشی قراره بزارن؟
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۲۴ ۱۸ دی ۱۳۹۲
با سلام وخسته نباشید.چرا سامانه ارتباط مردم ودولت یاهمون سامد یه جوراایی تعطیله؟من 2ماهه چن بار درخواست خودم رو مطرح کردم ولی با هر بار پیگیری می نویسه موضوع در حال پیگیری است!!
Iran (Islamic Republic of)
فاتحى
۱۶:۲۳ ۱۸ دی ۱۳۹۲
با سلام
بنده جوان 27 ساله اى هستم که براى بار دوم به سرطان خون مبتلا شده ام براى از کار افتادگى اقدام نمودم ولى مسولىن سازمان بىمه تامین اجتماعى در جواب گفتند سابقه بىمه شما کم است اىا اىن جائز است جوان به سن من متاهل داراى بچه بىکار و بدون توان انجام کار که از نظر پزشکان از کار افتاده کامل مى باشم اىن سازمان که وظیفه رسىدگى به اىن موارد را دارد اىنچنىن باشد در کشور هاى ضعىفتر مالى و عقب افتاده موارد اىنچنىنى را کاملا تحت پوشش مى دهند ولى در کشور ى به اىن سروتمندى متاسفانه ....
خواهشمندم در اىن خصوص گزارشى تهىه کنىد
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
دانشگاه فرهنگیان امیرکبیر البرز
۱۴:۴۸ ۱۸ دی ۱۳۹۲
سلام لطفا راجع به مشکلات رفاهی علمی و...دانشجوی دانشگاههای فرهنگیان هم برنامه ای تهیه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
جامعه کارشناسان هوشبری ایران
۱۳:۰۲ ۱۸ دی ۱۳۹۲
با سلاخ خدمت شما مدیر محترم.همونطور که خودتون مشاهده کردید در نظرات که کم هم نیستند مسوولین نظام پرستاری بازم برای ما خواب دیدن و اومدن تمام کارشناسی ارشدهای پرستاری رو از این به بعد برای ما حذف کردند وما نمیتونیم شرکت کنیم.متاسفانه ما داریم این وسط ضربه میخوریم و چوب اشتباهات و تصمیمات غیر منطقی و بدون اینکه ما هوشبران را در نظر بگیرند را میخوریم.خوب اینها با خودشون فکر نمیکنند که اون کساییکه رشتتشون هوشبری یا اتاق عمله وداشتند برای آزمون ارشد رشته های پرستاری آماده میشدند و با انگیزه داشتند براش تلاش میکردند حالا باید چه کار کنند؟! وبا توجه به اینکه خودشون تا قبل از این رشته های ارشد پرستاری رو برای ما مجاز کرده بودند!و حالا یک شبه تصمیم میگیرن که اینو برای ما حذف کنند!!! و همچنین رشته ای مثل پرستاری مراقبت های ویژه رشته ای هست که رابطه ی بسیار نزدیکی با رشته هوشبری داره واکثر شرکت کنندگان از این رشته بودند.لذا از مدیر محترم خواستاریم با مسوولین نظام پرستاری که یک چنین تصمیمی غیر منطقی گرفتند مصاحبه کنید تا شاید کسی به داد ما برسه چون واقعا نمیدونیم باید چیکار کنیم.آقای مدیر سایت لطفا اگه قراره این موضوع رو به گزارش تبدیل کنید زیر نظرم پاسخ بدید و امیدوارمون کنید که گزارش تهیه میشه و شاید این مسئله حل بشه. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
آریا صالحی
۱۱:۲۱ ۱۸ دی ۱۳۹۲
با عرض سلام و خسته نباشید
تو رو خدا به دادمون برسید 18 میلیون دادیم برای ثبت نام ماشین به شرکت سایپا در بهمن 91 شهریور که دعوت نامه اومد انصراف دادیم در قرارداد با شرکت نوشته پول رو حداکثر 30 روزه مسترد می کنند ولی الان 4 ماه مسترد نشده نمایندگی هم امروز و فردا میکنه این پول زحمت کشی بوده تو رو خدا پیگیری کنید به خدا هیچ کجای دنیا مشتری نباید دنبال پولش بدوه
Iran (Islamic Republic of)
محمد ابراهیمی
۱۱:۰۵ ۱۸ دی ۱۳۹۲
واقعا شما خیلی فعال هستید و از همینجا به شما خسته نباشید میگیم. من از همین نقطه زمین برایتان اسپند دود کردم که انشاالله از چشم بد و آلودگی هوا و ... در امان باشید که بشر به وجود شما نیازمند است.
این موضوع سبد کالایی داننشجویان را چرا پیگیری نمیکنید؟ کلا تا 21 دی فرصت هست که دانشگاه اقدام به ثبت نام دانشجویان نماید، اما چه؟ 4 روز است که تماس میگیرم با صندوق رفاه نه روابط عمومی، نه امور دانشجویان، نه حراست هیچ کدام برای یک بار هم گوشی را بر نمیدارند، بعد حضورا به دانشگاه خودمان میروم، صندوق رفاه میگوید ما وقت نداریم برو از هر که گفت سبد کالایی میدهیم، بگیر.
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد شیری
۱۰:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۲
خواشمندم از تهران فاصله بگیرید و به اصفهان بیایید و از ورزشگاه نقش جهان گذارشی تهیه کنید
United States of America
سرمایه گذار در صنعت
۱۰:۱۱ ۱۸ دی ۱۳۹۲
سلام ذره بین جان
یک گزارش از وضعیت کنونی سرمایه گذاران صنایع که از بانکها تسهیلات دریافت کردند تهیه کنید. 98 درصدشون به دلیل غیر فعال بودن کارخانه ها علیرغم عدم تولید و عدم سود،‌می بایستی سود تسهیلات بانکی آنهم سودهای وحشتناکی مثل 27 درصد(بانک ملت به دلیل خصوصی شدن) می بایست با مالک شدن بانکها بر منازل خودشان و راهنانشان به سرانجام رسیده. و در نتیجه سرمایه گذاران بخش تولید و مخصوصاً صنعت به جای دریافت تقدیر از دولت می بایست بی خانمان و بی آبرو شوند. لطفاً به داد این قشر جامعه برسید. سود بابت چی؟ اگر اشتغالزایی کنند که دولتی ها جزو عملکرد خوب خودشان می دانند. ولی اگر با وضعیت رکود کنونی تولید نداشته و سود نکنند باز هم می بایست سود و جرائم تأخیر تسهیلات بانکی را با بهای گزافی(تملیک خانه شان توسط بانک) بپردازند.
Iran (Islamic Republic of)
حميد
۰۹:۳۲ ۱۸ دی ۱۳۹۲
سلام لطفا پيگيري كنيد كه چرا رشته مهندسي عمران گرايش راه و ترابري در مقطع دكترا در هيچ يك از دانشگاههاي آزاد، در دفترچه كنكور موجود نمي باشد . درصورتيكه در مقطع كارشناسي ارشد اين رشته داير هست .
مگر نه كه دو مقطع آخر، رشته ها بايد همنام باشد!!!
لطفا لطفا لطفا پيگيري كنيد . باتشكر
-
احمدزضا راه چمني
۰۹:۲۴ ۱۸ دی ۱۳۹۲
باسلام :مدت 5 ماه است گوهينامه خودم ازطريق پليس +10 شهرستان جغتاي براي شهرك آزمايش تهران پست گرده ام هنوز از يرام صادر نشده خواشمندم مراتب را به اطلاع مسؤ لين برسانيد
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۸:۵۱ ۱۸ دی ۱۳۹۲
درباره تولید
پراید اس ای لطفا گزارش تهیه کنید دو ماه هست پول دادم ماشین نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۸:۴۲ ۱۸ دی ۱۳۹۲
سلام از نمایندگان مجلس تقاضا دارم تا قانون کارانه پزشکان محترم را تغییراتی بدهند تا سهم سازمان و سایر اقشار پیراپزشک بیشتر شود تا به عدالت اجتماعی و شغلی نزدیکتر شویم.اینکه 7 درصد جامعه پزشکی 95 درصد در امد عایدشان میگرددو 93 درصد باقی درمان از درامد 5 درصدی بهرهمند گردند میشود همین وضعیت موجودکه یکی پول روی پول میگذارد و جمعی به او نظاره میکنندمتاسفانه وزارت هم در این مقوله اصلا ورود نمیکند چه برسد به اینکه با این مسیله برخورد هم بنماید.متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۸:۲۰ ۱۸ دی ۱۳۹۲
سلام .درخصوص قیمت قوت اصلی مردم (نان)که هم کیفیت هم کمیت آن تقلیل پیداکرده ونانوایان طبق سلیقه خود قیمت تعیین کرده و نان را با همان وزن معمولی ولی به قیمت 600و800و1000 به فروش میرسانندبه نظر میرسد مسوولین نسبت به این قیمتها حساسیتی ندارند و کسی هم پاسخگو نیست لطفا برنامه مفصلی تهیه کنید تا مردم تکلیف خودرا بدانندولااقل اینقدر حرص نخورند 09376604
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۴۶ ۱۷ دی ۱۳۹۲
سلام و خسته نباشید.میخواستم ببینم شرایط تبدیل وضعیت کارمندان دقیقا چی هست و چرا تعدادی تبدیل نشدن.ممنون...
Iran (Islamic Republic of)
هه زار محمد پور
۲۳:۴۵ ۱۷ دی ۱۳۹۲
سلام وخسته نباشید.
بنده فرهنگی ام وحدود یک ساله ازدواج کردم.از اداره شهرمون(مهاباد)درخواست وام بلاعوض که به عنوان هدیه ازدواج باید بدن هنوز خبری نیست.لطفا پیگیر این مسئله از وزیر اموزش و پرورش باشید.به ما ک کسی جواب نمیدهد.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۲۱:۰۱ ۱۷ دی ۱۳۹۲
باسلام ب مسئولین محترم بفرمایید وقتی قانونی تصئیب میکنند یاباید برای همه اجراش کنند یا اصلا اجراش نکنند چرا باید من که فرهنگی هستم و بیمه خدمات درمانی نتونم از قانون مرخصی 9 ماهه زایمان استفاده کنم و کوچولوی 6 ماهه ام رو بذارم مهد ولی بعضی ادارات دیگر مثلا دادگستری و مالیاتی و ... این قانون رو اجرا کنند ؟؟؟؟؟ چرا یک بام و دو هوا ؟؟و حالا این قانونی که حقمون بوده ازش استفاده کنیم و نتونستیم در ازاش چه مزایایی بهمون میدن؟ من مجبور شدم از 4 ماهگی به بچم غذا بدم و هر روز از 7 صبح تا 1:30 میذارمش مهد بدون اینکه بتونم بهش سر بزنم تو این مدت!!!! ما چوب چه چیزی رو میخوریم ؟؟ چرا اینقدر تبعیض و بی عدالتی؟؟؟ تا کی ؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
امدادگر
۲۰:۵۶ ۱۷ دی ۱۳۹۲
سلام/دیدم که یکی از دوستان پیامی برای شما ارسال کردند. صحیح گفتند/خداوکیلی با وجود ثبت این همه بحران در کشور از سیل و زلزله و برف و تصادف و .... چرا فکری به حال ما فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی مدیریت عملیات امدادو نجات و امداد و سوانح از دانشگاههای مختلف بخصوص دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از سال 88 تا کنون که فارغ التحصیل شدیم نمی کنید/ بارهااز مسئولین محترم پاسخ شنیدیم این رشته برای کاردانیهای با مدرک غیر مرتبط شرایط احراز تبدیل ردیف استخدامی و حقوقی ندارد!لطفا مسئولین محترم وزارت بهداشت با وجود این همه بحران فکری به حال تبدیل ردیف ما کارمندان کاردان با مدرک غیر مرتبط که کارشناسی یا کارشناسی ارشداز این رشته گرفته ایم نمایند. با تشکر از شما و مسئولین محترم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۵۱ ۱۷ دی ۱۳۹۲
با سلام
تا حالابه بهزیستی با ذربین نگاه کردید
شاید باور نکنید که گاه با ید عملکرد و دفتار این سازمانهای به ظاهرفقیر ور زیر ذره بین ببردی
یک نمونه کوچک که سرپرستی کودکان خیابانی است که با بت جمع اوری و اسکان آنها مبالغ هنگفتی رو از دولت گرفنتد ولی افسوس
راستی هدف از این زیر ذربین بردن برای چیه ؟ کار خوبی ولی خانه از پابست ویران است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۴ ۱۷ دی ۱۳۹۲
با سلام
در فیش گاز های صادر شده در یک ماه اخیر برای مصرف کنندگان یک ردیف جدیدی ایجاد شده بنام عوارض گازرسانی که برابر با بیش از 11 درصد از مبلغ فیش های صادر شده می باشد .
این ردیف در سالهای قبل اصلاً در تمام فصول وجود نداشته .
لطفاً در این مورد خبر تهیه نمائید.
با تشکر
United States of America
مازندران
۲۲:۰۹ ۱۷ دی ۱۳۹۲
بها گاز مصرفیمون شده 6800 تومن بعدش 5000 تومن عوارض و بدهی گذشته و.... خورده !!!!!!لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۴:۴۳ ۱۷ دی ۱۳۹۲
سلام لطفا پیگیری کنید چرا سایت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور سامانه ثبت و رسیدگی به درخواستها و شکایات مردمی را غیر فعال کرده هرچه کلیک میکنی باز نمیشه.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
نیشابوری
۱۳:۵۶ ۱۷ دی ۱۳۹۲
در منطقه شهید حسینی و شهرارا نیشابور کفتر بازها همسایه ها رو درمانده کردند جوانها رو جلو درب جمع میکنن و به خرید فروش کبوتر و... می پردازند. گشت نیروی انتظامی هم اصلا کاری با انها ندارن ما همسایه ها هم که جرات اعتراض نداریم قیافه بعضیهاشون مثل جونای دهه 50 میمونه .
من یه سوال دارم حتما باید یکی شکایت کنه که نیروی انتظامی اقدامی انجام بده؟
United States of America
مجید
۱۳:۴۴ ۱۷ دی ۱۳۹۲
با سلام
لطفا پیگیری کنید چرا سبد کالا به همه تعلق نمیگیره این تبعیضها کی قراره تموم بشه?
Iran (Islamic Republic of)
يك شهروند كرماني
۱۳:۴۲ ۱۷ دی ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشيد
استان كرمان از نظر واگذاري اينترنت پرسرعت (البته از نوع مخابراتش ) در كشور مقام دوم را دارد(خبرگزاري فارس)
حالا يه سر به سايت مخابرات استان كرمان بزنيد و در سمت چپ سايت هاي مهم را ببينيد.
سايت رياست جمهوري هنوز با عكس محمود احمدي نژاد مي باشد.
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۱۲:۵۰ ۱۷ دی ۱۳۹۲
سلام.درتاریخ 92.06.11 از طریق نمایندگی مجاز سایبا براید111 ثبت نام کرده ام که طبق قرداد تحویل 1 ماه بوده ولی تا کنون هیچ خبری نیست.لطفا بیگری نمایید.من منتظر جواب شما هستم...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۳ ۱۷ دی ۱۳۹۲
سلام.کارمندانی که تبدیل وضعیت نشدن تکلیفشون چیه حرفشون باید به چه کسی بزنن لطفا صدای مارو به مسولین برسونید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۷ دی ۱۳۹۲
باسلام
لطفا نظارت بانک مرکزی و مسئولین در رابطه با نحوه محاسبه و برگشت کارمزد اضافه دریافتی وام قرض الحسنه تعداد زیادی از افراد سپرده گذار بعلت ادغام دو موسسه جوانان خیر و موسسه کوثر در استان آذربایجان غربی که حدود یازده ماه میگذرد پیگیری های لازم را بعمل آورده تا حق ما ضایع نگردد. ضمنا طی مراجعات حضوری ودرخواست کتبی متعدد به سرپرستی موسسه کوثر وسرپرستی نظارت بانک مرکزی در استان آذربایجان غربی هنوز هیچگونه جوابی را دریافت نکرده ایم لازم به ذکر است که اگر اقساط وام دریافتی یک روز به عقب بیفتد باید جریمه پرداخت شود اما اضافه دریافتی کارمزد وام بنده نزدیک (16/000/000ریال )معادل یک میلیون وششصد هزار تومان میباشد حدود یازده ماه تمام در نزد موسسه مذکور مانده و هیچگونه جوابی هم نمیدهد خواهشمند است رسیدگی فرمائید. /خواهشمند است رسیدگی فرمائید/
خواهشمند است رسیدگی فرمائیدبا تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۷ دی ۱۳۹۲
من یک شهروند ازشهرستان بهشهراستان مازندران هستم .می خواهم مشکلی را که مسئولان شهری ازکنارآن بی تفاوت می گذرند مطرح کنم:
درخیابان امام خمینی روبروی بوستان سرو چای خانه ای مجوزفعالیت گرفته که محل تجمع اراذل واوباش شده است جالب اینجاست که که دراین مکان قلیان وجود دارد، جالب اینجاست که بعضی افرادقرارملاقات وتبادل مواد انجام می دهند،جالب اینجاست مدرسه ابتدایی درجوار آن قراردارد،جالب اینجاست پیاده رو همیشه به دلیل پارک موتور یاماشین مسدود است وعابرین باید جهت ترددواردخیابان شوند،جالب اینجاست دانشجویان دانشگاه بعدازپیاده شدن ازسرویس باید ازجواراین مکان ترددکنند،جالب اینجاست زن وبچه مردم باید باترس ولرز ازآنجا ردشوند، جالب اینجاست پرسنل نیروی انتظامی وراهنمایی ورانندگی ،شهرداری و... ازکناراین مسائل بی تفاوت گذرکرده وهیچگونه عکس العملی نشان نمی دهند. لطفا پیگیری ،اطلاع رسانی کنید.
-
محمد
۱۱:۲۳ ۱۷ دی ۱۳۹۲
با سلام
قرار بود در آبان ماه کنفرانس ین المللی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برگزار گردد و هزینه ها نیز از شرکت کنندگان دریافت شده ولی هنوز خبری از کنفرانس نیست.
لطفا پیگیری نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۹:۵۴ ۱۷ دی ۱۳۹۲
سلام من تو دانشگاه آزاد بوشهر واحد خورموج درس میخونم ما تو دانشگاهمون مشکلات زیادی داریم که 2 تا از اونا رو ذکر میکنم :
1- تو دانشگاه ما سگ زیاد هست حتی یک بار سگ رفته بود تو نماز خونه دانشگاه و همه فرش ها نجس شد که مجبور شدند همه اونا رو طاهر کنند سگهای زیادی تو محوته دانشگاه هستند
2- این دانشگاه 1000تا دانشجو داره که از همه دانشجویان نفری 40000 تومان بابت هزینه سرویس برای یک ترم میگیرند(این در حالی است که بیشتر دانشجویان اصلا از سرویس استفاده نمیکنند و با ماشین شخصی خودشان به دانشگاه می آیند و همه اجبارا باید این مبلغ رو پرداخت کنند) که جمعا میشه40000000میلیون تومان و دوتا سرویس مینی بوس هم داره که نفری 2 میلیون حقوق ماهانه آنها هست که هر دو در طول یک ترم که 6 ماه هست حدود 24 میلیون تومان حقوق میگیرند یعنی در سال 80میلیون تومان از دانشجویان میگیرن و 48 میلیون تومان حقوق سالانه هر دو راننده است یعنی 32میلیون تومان اضافی میگیرند از دانشجوها خواهشمندم پیگیری کنید که آیا تو ای وضعیت بد اقتصادی باید با دانشجو اینگونه رفتار کرد.
09178754
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۸:۴۴ ۱۷ دی ۱۳۹۲
سلام.من یه مشکل اجتمایی دارم راجع به زمین خواری عده ای از استان چهارمحال وبختیاری و شهرستان لردگان که زمین مارا از ما گرفته و ان را به نام شرکتی به اسم شرکت ثبت کرده اندو خود آنان در حال کشت و زرع در آن هستند و اکنون قسمتی از آن را به دانشگاه واگذار کردند.می خوام خدمت برسم.موضوع اینکه :پدر مرحوم اینجانب زمین کشاورزی دارند که سال 1348اون رو به ثبت انداختن و الان هم سند اصلاحات ارضی اون رو در دست دارم.حالا بعد از این همه سال این زمین رو واگذار کردن برای ساختن دانشگاه.تورو خدا این ایمیل رو بخونید.البته من انتظار ندارم که از انجا و بدون هیچ مدرکی حرفهای مرا باور کنید.من درخواست ملاقات دارم تا مسافت1100کیلومتری را طی کرده و به تهران بیایم وحضوری خدمت برسم ومدارک ومستندات خودرا ارایه نماییم.در ضمن شما می توانید از همانجا با اداره لردگان تماس بگیرید و این سوال رو بپرسید که آیا این موضوع حقیقت دارد که عده ای از کارمندان زمینی را با اسم شرکت ... به اسم خود ثبت کرده اند یا خیر.تورو خدا در این مورد کوتاهی نکنید.زمین مورد نظر حداقل به 50خانوار کشاورز به جزء اینجانب و خانواده ام می باشد.من علی نادری هستم از استان چهارمحال وبختیاری شهرستان لردگان. دارای مادرپیر ویک برادر دانشجو و6خواهر.پدرم نیز فوت کردند.منتظر تماس شما هستم
09137219علی نادری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۷ دی ۱۳۹۲
با سلام
مي خواستم پيگيري كنيد كه چرا رشته مهندسي عمران گرايش راه و ترابري در مقطع دكترا در هيچ يك از دانشگاههاي آزاد، در دفترچه كنكور موجود نمي باشد . درصورتيكه در مقطع كارشناسي ارشد اين رشته داير هست .
مگر نه كه دو مقطع آخر، رشته ها بايد همنام باشد!!!
لطفا لطفا لطفا پيگيري كنيد . باتشكر
Iran (Islamic Republic of)
نیما محمدی
۰۷:۰۵ ۱۷ دی ۱۳۹۲
سلام با عرض ادب.من یکی از کارمندان شهر شیراز هستم .تعدادی از کارمندان به علت بالا بودن سابقه تبدیل وضعیت شدن و به سرسامون رسیدن از این بابت ممنون ولی تعدادی دیگر ازنیمه امسال واجد شرایط شدن ولی تا حالا هیچ خبری نشده بلکه مقداری از مزایا حقوقی کمتر شده لطفا التماسا خواهشا بیگیری کنید تکلیف ما چیه...
Iran (Islamic Republic of)
نیما محمدی
۰۶:۴۴ ۱۷ دی ۱۳۹۲
سلام. من از بر بیننده ترین اخبار 20.30 هستم.
لطفا بیگیری کنید چرا براید که تولید داخلی است با تاخیر 4 ماه به بالا تحویل میدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۸ دی ۱۳۹۲
کم به بازار میفرستند تا قیمت رو حفظ کنند
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۰:۰۹ ۱۶ دی ۱۳۹۲
سلام دوباره ...
خواستم بگم این انصاف نیست که به کارگرهایی که بیمه ندارن سبد مالا تعلق نگیره... مثل خونواده ی ما که پدرم کارگره و پنج نفریم و بیمه هم نداریم.
لطفا جواب بدین