قطعا با توجه به وضعیت معیشتی مردم شاهد ورود خودروهای بیکیفیت چینی که هم موجب تشدید آلودگی هوا و هم افزایش تلفات جادهای میشود، خواهیم بود.
تناقضگویی
با کاهش تعرفه بازار خودرو رقابتی نمیشود چرا که کیفیت تولیدات داخل به حدی نیست که توان رقابت با خودروهای خارجی را داشته باشد.
جناب آقای سید محمد بیاتیان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:
ما تا کی باید صبر کنیم که خودرو سازان وارد رقابت خارجی بشوند و دقدقه اصلیشان پایین آوردن قیمت خودرو در حد قیمت جهانی خودروهای با کیفیت باشد ؟؟؟؟
ایا نباید یک انگیزه برای خودرو سازان ایجاد کرد؟
کاهش تعرفه يعني رقابت يعني حمايت از مصرف کننده مطمئن باشيد کاهش تعرفه ها به نفع صنعت خودرو کشور است مگه تا حالا که تعرفه وجود نداشت؛ چي شد؟چقد پيشرفت کرديم؟
سلام.بنظر اقاي بياتيان تا كي مردم ايران بايد خودروهاي بي كيفيت كه دو كمپاني خودروسازي كشور استفاده كنند.در صورتي كه با همين پولي كه صرف خريدماشين هاي بي كيفيت داخلي كه سطح ايمني پاييني دارند ميتونن ماشيني خريداري كنند كه كه هم كيفيتو هم ايمني بيشتري دارند.
پس ما باید خودرو رو های بی کیفیت بخریم تا صنعت خودرو سازی ور شکست نشه خوب کیفیتشون رو ببرن بالا هنوز ماشین های عهد بوق تو خیابابون های ایران دارن ولو می شن
حرف خودرو سازان این است که ما چند هزار نیرو کار داریم منتشو سر ملت و دولت می گزارند و بر همین اساس هر کاری میکنند! درست نیست یک ملتی را فدای آن چند هزار کارگر کرد ، چرا کسی این را متوجه نمیشود
اقای بیاتیان مگه خودرو های داخلی باکیقیت هستند. اگه خودرو های چینی بی کیفیت هستند پس چرا دولت اجازه ورود به بازار داخلی رو میده .چند ده خودرو سازان داخلی بدون رقیب نتونستند خودرو با کیفیت و ارزان تولید کنند و قطعا در اینده هم نخواهند توانست. و فقط جان مردم بیگناه در جاده های مرگ ایران با خودرو های بی کیفیت و غیر استاندارد گرفته میشه
با سلام اقای محترم این وسط مردم چه گناهی دارن که واسه ضرر ندیدن خودرو سازها باید همه چیز اون ها رو تحمل کنن به خدا خودرو های چینی از اینها خیلی بهترن اگه جنابعالی وهمفکراتون راست میگین کاری کنین یا کیفیتو ببرن بالا یا قیمتهاشونو بیارن پایین
اقا ترا بخدا صنعتي كه با هر وضعيت داره ضرر مي دهد وفقط شده بلاي سرمايه كشور( بابا جان جلوي ضرر را هر جا بگيريد منفعت است )جمع كنيد اين خودروسازي را تا همه نفس بكشند خودرو وارد شود لااقل از جيب مملكت پولي هدر نمي رود وكلي به نعف كشور مي شود ...
تناقضگویی
با کاهش تعرفه بازار خودرو رقابتی نمیشود چرا که کیفیت تولیدات داخل به حدی نیست که توان رقابت با خودروهای خارجی را داشته باشد.
ما تا کی باید صبر کنیم که خودرو سازان وارد رقابت خارجی بشوند و دقدقه اصلیشان پایین آوردن قیمت خودرو در حد قیمت جهانی خودروهای با کیفیت باشد ؟؟؟؟
ایا نباید یک انگیزه برای خودرو سازان ایجاد کرد؟
مردم مجبوريد سوار ارابه هاي مرگ ما بشويد چون ما بايد سود كنيم