سلام ممنون از آموزش خوبتون.ولی میشه یه کار ساده تر انجام داد ابتدا سلولی که قصد دارید نتیجه عمل جمع در آن نمایش داده شود را انتخاب کنید.
حال ابتدا کلید Alt را گرفته و نگه دارید، سپس کلید = را فشار دهید.
اکنون سلولهایی که قصد دارید جمع زده شوند را انتخاب کنید و نهایتاً کلید Enter را فشار دهید.
خواهید دید که جمع اعداد، درون سلول مورد نظر درج خواهد شد.
سلام
دوست عزیز روشی که عرض می کنید درست است اما ما قصد داریم به صورت ساده و قابل فهم توضیح دهیم و گرنه برای فرمول نویسی اصول باید از متغیر های اصلی مثل سام استفاده کرد. البته در گزارش های که از فرمول نویسی ترکیبی استفاده می شه باید اصولی فرمول نوشت.
دریچه
داود مرادی
۱۰:۱۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
با سلام وخسته نباشید اگه بتونید نکات کلیدی ورد واکسل مثل فرمول نویسی ،جدول ودادن رمز .... را بزارید ممنون میشم
بله ممنون از راهنمایی شما و اموزش خوبتون.نهایت استفاده را میبرم
باتشکر
حال ابتدا کلید Alt را گرفته و نگه دارید، سپس کلید = را فشار دهید.
اکنون سلولهایی که قصد دارید جمع زده شوند را انتخاب کنید و نهایتاً کلید Enter را فشار دهید.
خواهید دید که جمع اعداد، درون سلول مورد نظر درج خواهد شد.
دوست عزیز روشی که عرض می کنید درست است اما ما قصد داریم به صورت ساده و قابل فهم توضیح دهیم و گرنه برای فرمول نویسی اصول باید از متغیر های اصلی مثل سام استفاده کرد. البته در گزارش های که از فرمول نویسی ترکیبی استفاده می شه باید اصولی فرمول نوشت.
دریچه