با عرض سلام و خسته نباشید بنده مدیر یکی از کافی نت ها هستن خیلی از شهروندان متاسفانه موقع دادن مشخصات و تکمیل فرم شماره موبایل را اشتباه وارد کرده اند ممنون میشم اطلاع رسانی کنید تکلیف این همشهریان چه خواهد شد؟؟!!!لطفا شما از طریق مسئولین پیگیری کنید چون با توجه با اینکه خیلی از شماره های وارد شده اشتباهی خاموش هستند و برخی ها نیز صاحبانشان پیامک دریافتی را حذف کرده اند لطفا اطلاع رسانی کنید که تکلیف چه خواهد بود؟؟آیا میشه مجددا موبایل را در سامانه ثبت کرد؟؟؟؟
كاربر محترم با عرض سلام؛ یا می توان اطلاعات ثبت شده را اصلاح کرد؟ ج:
با توجه به اینکه تنها یکبار می توان ثبت نام نمود، پیشنهاد می شود پیش از
ورود به سامانه، ابتدا اطلاعات شماره ملی افراد تحت تکفل خود که برای آنان
یارانه دریافت کرده اید را یادداشت نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمایید.
لازم به ذکر است که بعد از ثبت نهایی و خروج از سامانه، امکان اصلاح وجود
ندارد براي كسب اطلاعات بيشتر به اين ادرس مراجعه بفرماييد http://www.yjc.ir/fa/news/4798282.
محمد
۱۶:۳۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
بنده به 5نفر4نفر رو تو سامانه رفاهی ثبت کردم تکلیف چی میشه ایا امکان ویرایش وجو دارد
در پاسخ به کسانی که به اشتباه شماره کارت بانکی که 16 رقمیه رو وارد میکنند باید بگم که شماره حساب با شماره 16 رقمیه کارت متفاوته.اگر از خودپرداز شعب مرتبط با کارت بانکی موجودی بگیرید و درخواست پرینت موجودی حساب درخواست بدید شماره حساب کارتتون واستون پرینت میشه.
لطفا ساعت و تاریخ دستگاه خود را تصحیح بفرمایید و سپس مجددا صفحه را بارگزاری نمایید
توجه: کاربر گرامی فعالیت شما در این سایت ثبت شده و قابل پیگیری می باشد
برای ما اینگونه میشه
یا می توان اطلاعات ثبت شده را اصلاح کرد؟
ج:
با توجه به اینکه تنها یکبار می توان ثبت نام نمود، پیشنهاد می شود پیش از
ورود به سامانه، ابتدا اطلاعات شماره ملی افراد تحت تکفل خود که برای آنان
یارانه دریافت کرده اید را یادداشت نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمایید.
لازم به ذکر است که بعد از ثبت نهایی و خروج از سامانه، امکان اصلاح وجود
ندارد
براي كسب اطلاعات بيشتر به اين ادرس مراجعه بفرماييد
http://www.yjc.ir/fa/news/4798282.