فروشگاههای... گوشتهای وارداتی تنظیم بازار را بدون لیبل تنظیم بازار و خارجی به اسم رفاه وایرانی وبه قیمت بالاتر از ایرانی میفروشند وحتی در اکثر موارد تاریخ گذشته .خواهشا تعزیرات رسیدگی کند
فروشگاههای... گوشتهای وارداتی تنظیم بازار را بدون لیبل تنظیم بازار و خارجی به اسم رفاه وایرانی وبه قیمت بالاتر از ایرانی میفروشند وحتی در اکثر موارد تاریخ گذشته .خواهشا تعزیرات رسیدگی کند
من چند تخته فرش خاطره کاشان از نمایندگی سرای ابریشم همه رو از یک طرح و یک رنگ خریدم.
حالا رنگاشون با هم فرق میکنه کیفیتشونم همینطور اصلا جنس نخ ها با هم فرق داره.
فروشنده میگه طبیعیه پالت رنگها تناژشون بعضی وقتا متفاوته، میگم اگه خونه خودت هم بود چند تا فرش هرکدومش ی رنگ رو کنار هم مینداختی؟؟!!! با کمال گستاخی میگه آره.
میگم طبق ضمانتنامه موظفین اینو عوضش کنین، میگه ضمانتنامه کشکه خیلی هم اصرار داری برو هر جا دلت میخواد شکایت کن دیگه هم حق نداری بیای اینجا یا زنگ بهمون بزنی. واقعا جااااااای تاسف داره
حالا باید میدیدین موقع خیرد چقدر خوش برخورد و منعطف بودن.
امیدوارم مسئولین با اراده و جدیت و برخورد قاطع با همچین فروشنده های منفعت طلبی، اقدامی برای رفع این اوضاع نابسامان کنن.
دو هفته پیش ماشین رو گذاشتم تعمیرگاه برا جلوبندی بعد از سه چهار روز گفته برو این قطعات رو بخر بیار رفتم کیت سر پلس خریدم از پاساژ کاشانی روش حک شده made in japan تعمیرکار بعد از ۱۴ روز ماشین رو به ما داده .همون شب با خانواده تو جاده بودم که یه دفه ماشین ول شد فقط خدا کمکمون کرد .با تعمیرکار تماس گرفتم میگم این چیه با خونسردی کامل میگه قطعت مشکل داره .حالا قراره فردا ببرمش پیش قطعه فروش ببینیم کی مقصره .برا شکایت کجا باید برم .
با سلام من از فروشگاه کایزن تو دلاوران سرویس چوب خریداری کردم فروشنده یه آدم چرب زبانی بود که خودش را یه آدم مومن و خداشناسی معرفی کرد قرار بود دو هفته ای کار را تحویلمون بدن الان چهل روزه داریم پیگیری می کنیم همش امروز و فردا می کنن بعد پیگیریهایی کردم فهمیدم خیلیا از این فروشگاه ناراضین فقط نمی دونم چرا هیچ کی جوابگو نیست؟ فقط نمی دونم اینا چرا وین مدلی کلاهبرداری می کنن ؟ چرا نمی رن دزدی کنن این کار با دزدی فرقی داره به نظرتون ؟
باسلام من بک سرویس کامل تخت نوجوان ازشرکت ...نمایندگی .... خریدم بعداز یک ماه جنسی که فروخته بودبه ما ام دی اف بود حالا که بعد از ۸ماه شکسته است فهمیدم نئوپان داده اعتراض کردیم میگه باشرکت.... کارنمیکنیم اگه میخواهید تعویص کنیم باید ۲۰۰تومن شمابدید تاتعویص بشه درصورتی که خدماتش این نبود تا ۲سال خدمات و۱۰سال گارانتی داره به کی باید گفت
با سلام
از یافت آباد مبل یکدست راحتی خریدم به قیمت( 5/600/000) ویک میلیون تومان چک 3/31 دادم وبقیه نقدا پرداخت شد.بعد از مدتی مبلها را آوردند در خیابان ابتدا امضاء گرفتند سپس با آخذ هزینه وانت و حمل به طبقات مبلها را به خونه آوردند.پس از باز گشایی مشمع های مبلها دیدم مشکل دارند و هر چه اعتراض کردیم گفتند اینها یکسال گارانتی دارند و بع از عید میاییم میبریم درست میکنیم میاوریم وبلاخره بعد 4 ماه پیگیری اومدند بردند ولی نمیاورند.میگویند باید هزینه پرداخت کنی!!!
با تشکر
من ازتعمیرگاه مجاز ای پی برای تعمیر یخچالم کمک گرفتم ولی با پرداخت 5000000هزارتومان بد از بدتر شده وهرچه تماس میگیرم اصلا ترتیب اثر نشان نمی دهند این تخلف این شرکت با کادر ناشی را کی پاسخگو س
من از یافت آباد پاساژ کوروش مبل نورانی مبلمان برا جهزیه ام سفارش دادم قرار بود ۱۰ روزه تحویل بدن بعد ۱ ماه تحویل دادن یعنی خونمون برا عروسی آماده نشد بخاطر بد قولی اینا بعد هم که مبل رو آوردن انگار با چاقو رو میزش خط خطی شده بود و مبلمانش خیلی کثیف دوخته شده بود اصلا اونی که تو مغازه بود یه چیز دیگه بود
من از شرکت آیسان درب چهار لنگه در برای اتاق خواب و دو لنگه در برای سرویس ها از روی مدل های موجود در فروشگاه و همچنین رنگ دلخواه خودم سفارش دادم به قیمت ۹۸۰هزار تومان که نصف مبلغ را به عنوان قرارداد گرفتند و گفتند یک هفته یا نهایتا ده روزه تحویل می دهند بگذریم که سه هفته طول کشید تا آماده کنند پس از این تماس گرفتن که ما بقی پول را باید واریز کنید تا دربها را برایتان ارسال کنند من گفتم من که دربها را ندیدم که ببینم مطابق قرارداد درست شده یا نه .فروشنده اطمینان داد خیالت راحت باشه . ضمنا قانون شرکت اینه که کل مبلغ میباید پرداخت شود تا اجازه بارگیری صادر شود. متاسفانه وقتی دربها را آوردند نه رنگ و نه مدل آن با چیزی که ما انتخاب کرده بودم مطابقت نداشت. آنها را به فروشگاه برگرداندم .خودشان قبول دارند که اشتباه کرده اند و اصرار دارند که همین را ببرید که قبول نکردم و الان سه روزه که قرار پول را پس بدهند .مرداد ۹۶
با سلام از مغازه ارم تو آبرسان تبریز نمایندگی کبودی لوازم خانگی خریدم پول بهترین مارک رو دادم بدترین مارک و ته مونده انباری رو آوردن دادن الانم تعویض نمیکنن.نه خدا میشناسه نه دین. فقط دروغ میگه. الان یکماهه کارمون همینه هیشکی هم به اینا رسیدگی نمیکنه. شمام خودتونو خسته نکنین
حالا رنگاشون با هم فرق میکنه کیفیتشونم همینطور اصلا جنس نخ ها با هم فرق داره.
فروشنده میگه طبیعیه پالت رنگها تناژشون بعضی وقتا متفاوته، میگم اگه خونه خودت هم بود چند تا فرش هرکدومش ی رنگ رو کنار هم مینداختی؟؟!!! با کمال گستاخی میگه آره.
میگم طبق ضمانتنامه موظفین اینو عوضش کنین، میگه ضمانتنامه کشکه خیلی هم اصرار داری برو هر جا دلت میخواد شکایت کن دیگه هم حق نداری بیای اینجا یا زنگ بهمون بزنی. واقعا جااااااای تاسف داره
حالا باید میدیدین موقع خیرد چقدر خوش برخورد و منعطف بودن.
امیدوارم مسئولین با اراده و جدیت و برخورد قاطع با همچین فروشنده های منفعت طلبی، اقدامی برای رفع این اوضاع نابسامان کنن.
از یافت آباد مبل یکدست راحتی خریدم به قیمت( 5/600/000) ویک میلیون تومان چک 3/31 دادم وبقیه نقدا پرداخت شد.بعد از مدتی مبلها را آوردند در خیابان ابتدا امضاء گرفتند سپس با آخذ هزینه وانت و حمل به طبقات مبلها را به خونه آوردند.پس از باز گشایی مشمع های مبلها دیدم مشکل دارند و هر چه اعتراض کردیم گفتند اینها یکسال گارانتی دارند و بع از عید میاییم میبریم درست میکنیم میاوریم وبلاخره بعد 4 ماه پیگیری اومدند بردند ولی نمیاورند.میگویند باید هزینه پرداخت کنی!!!
با تشکر