سلام
در جامعه ما نقدينگي زيادي دست مردم هست اگر در راه صحيح هدايت نشود به همين منوال است يک روز خودرو ، روز ديگر ارز ، مسکن ، طلا و سکه و .... اين داستان ادامه دارد دقيقااز 3 ماه پيش بورس به شيب نزولي افتاد موارد فوق روبه صعودگذاشته اند و متاسفانه ادامه دارد ! و اگر مردم خودرو را نخرند و با ديد سرمايه اي به نگاه نکنند حتماً افزايشي در کار نخواهد بود . با سپاس
تا وقتی صنعت خودرو انحصاری هست هیچ وقت نمیشه انتظار کیفیت یا پیشرفت قابل ملاحظه و یا ... داشت و به نظرم بقیه بحث ها حاشیه است . وقتی برای مثال کیفیت ماشین های تویوتا و ایمنی و راحتی و همچنین قیمت جهانی اونا رو میبینم و با محصولات داخلی مقایسه میکنم واقعا غصه ام میگیره
آقا تا زماني كه اين خوان گسترده براي خيلي از افراد خاص توي مملكت ما پهنه،انتظار كاهش قيمت انتظار عاقلانه اي نيست.ماشين 5 ميليوني رو ميدن 20ميليون مگه......دارن جلوي افزايش قيمتشو بگيرن
با سلام.
چرا شرکت های بزرگ وارد بازار خودرو ایران نمی شوند ؟
چرا خودروهایی ایرانی ما با اینکه کیفیت ندارند اما به قیمت های بالایی به فروش می رسند؟
یک جوان 15 ساله با وجود سن کمش حرف خیلی منطقی رو بیان کرد که اگه شرکت های خارجی (کارخانه) وارد بازار ایران بشوند و خودروهایی با کیفیت و قیمت مناسب رو عرضه کنند.
یک جوان 15 ساله بدون هیچ تجربه ای این حرف رو بیان میکنه اما متاسفانه مدیران ما با این هم تجربه هنوز به دنبال خودشون میچرخن.
از شما خواهش میکنم این نظرات رو انتشار بدید و از مدیر عامل شرکت سایپا و دیگر شرکت های خودروسازی ایرانی میخوام تا دست از این زورآزمایی بردارن .
با تشکر از شما
سلام. ملت باید برای به زانو درآوردن صنعت!!! خودرو که همانند علف های خودرو در کشتزار است و هیچ قاعده و قانونی ندارد با هم متحد و بسیج شوند. سعی کنیم در این راستا کار فرهنگی و رسانه ای مضاعف داشته باشیم.
اینها که همیشه ضرر می دهند (البته از سود غیر متعارفشان نه از هزینه ساخت و سود متعارف) پس بهتر است از بیت المال به آنها ندهید چون هر کار بخواهند می کنند. آنها که همه خودروهایشان پیش فروش است و قبل از ساخت خوردو حداقل هزینه ساخت را از مردم می گیرند چرا باید برای سرمایه در گردش باز از دولت یا بانک ها (که البته خودشان سهامدار آنها هستند) وام بگیرند و سود وامی که از بانک خود میگیرند را از جیب مردم پرداخت می کنند .یعنی از یک طرف پول مردم را در بانک خود می گذارند و حداقل 25 درصد سود میگیرند و از طرف دیگر همان پول را وام می گیرند و نرخ سود حداقل 27 در صدی ان را از جیب مردم می پردازند یعنی در فروش یک خودرو حداقل 52 درصد سود
سلام هموطن
بخدا منظور از حمایت از تولید داخل خودرو نیست !!! گندم است, برنج است, مایحتاج مردم است اینقدر پول ملت را به اینها ندهید. ورود خودرو را با عوارض کمتر آزاد کنید آنوقت میبینید چطور قیمت خودرو با دلار 3300 تومان هم پائین میآید.
فیش حقوق مدیران خودرو سازی را بررسی کنید , وامهای سالانه ای که کارشناسان , معاونان و مدیران کارخانه های خودروسازی را زیر ذره بین بگذارید خودتان میفهمید چه خبر است!!!!
به نظر بنده بیشترین تاثیر گذاری در قیمت بالای خودروهای با کیفیت نامناسب داخلی از سوء مدیریت است
کار را بدست کاردان ها بسپارید نه کاسب ها همه چیز درست میشود.
زندگی شخصی مدیران خودروسازی را کاوش کنید باز هم یه چیزهائی دستگیرتان میشود.
اون موقعی که دلار کشید بالا سود 1000 درصدی بردند و تمام محصولات و در بازار آزاد میفروختند حساب نیست تا تونستند بردن و خوردن حالا میگن ضرر کردیم کجاش ظرر بوده چرا به شعور مردم توهین میکنن اینا یه دولت نمیتونه جلو اینارو بگیره وای به حال بقیه موارد
در جامعه ما نقدينگي زيادي دست مردم هست اگر در راه صحيح هدايت نشود به همين منوال است يک روز خودرو ، روز ديگر ارز ، مسکن ، طلا و سکه و .... اين داستان ادامه دارد دقيقااز 3 ماه پيش بورس به شيب نزولي افتاد موارد فوق روبه صعودگذاشته اند و متاسفانه ادامه دارد ! و اگر مردم خودرو را نخرند و با ديد سرمايه اي به نگاه نکنند حتماً افزايشي در کار نخواهد بود . با سپاس
جانا سخن از زبان ما میگویی
کیفیت صفر قیمت نجومی
حیف پول
یخورده خودرو با قیمت مناسب وارد کنید تا حساب کار بیاد دستشون
چرا شرکت های بزرگ وارد بازار خودرو ایران نمی شوند ؟
چرا خودروهایی ایرانی ما با اینکه کیفیت ندارند اما به قیمت های بالایی به فروش می رسند؟
یک جوان 15 ساله با وجود سن کمش حرف خیلی منطقی رو بیان کرد که اگه شرکت های خارجی (کارخانه) وارد بازار ایران بشوند و خودروهایی با کیفیت و قیمت مناسب رو عرضه کنند.
یک جوان 15 ساله بدون هیچ تجربه ای این حرف رو بیان میکنه اما متاسفانه مدیران ما با این هم تجربه هنوز به دنبال خودشون میچرخن.
از شما خواهش میکنم این نظرات رو انتشار بدید و از مدیر عامل شرکت سایپا و دیگر شرکت های خودروسازی ایرانی میخوام تا دست از این زورآزمایی بردارن .
با تشکر از شما
بخدا منظور از حمایت از تولید داخل خودرو نیست !!! گندم است, برنج است, مایحتاج مردم است اینقدر پول ملت را به اینها ندهید. ورود خودرو را با عوارض کمتر آزاد کنید آنوقت میبینید چطور قیمت خودرو با دلار 3300 تومان هم پائین میآید.
فیش حقوق مدیران خودرو سازی را بررسی کنید , وامهای سالانه ای که کارشناسان , معاونان و مدیران کارخانه های خودروسازی را زیر ذره بین بگذارید خودتان میفهمید چه خبر است!!!!
به نظر بنده بیشترین تاثیر گذاری در قیمت بالای خودروهای با کیفیت نامناسب داخلی از سوء مدیریت است
کار را بدست کاردان ها بسپارید نه کاسب ها همه چیز درست میشود.
زندگی شخصی مدیران خودروسازی را کاوش کنید باز هم یه چیزهائی دستگیرتان میشود.