ای ول اخوی راست میگی با این پولا جیبا پر نمیشه 10 برابر هم بشه کمه
رویا
۰۹:۳۳ ۰۲ تير ۱۳۹۳
پایین اومدن تولید خودروسازها نتیجه سیاستهای دولت و تحریمه. در نتیجه کاهش عرضه، افزایش تقاضا و در نهایت افزایش قیمت بازار نسبت به قیمت کارخانه به وجود اومده. حالا دولت خودشو کنار کشیده و ادعا می کنه مخالف افزایش قیمته. اگر راست میگه، نرخ ارز رو کنترل کنه و به جای اینکه اجازه ورود خودروهای لوکس رو با چند میلیارد ارز دولتی بده، این ارز رو در اختیار خودرو سازها قرا میداد تا تولیدشون رو ببرن بالا ... نمیدونم چرا دولت به خاطر مقاصد سیاسی خودش همیشه خودروسازهایی مثل ایران خودرو و سایپا رو جلو میاندازه و تو جاهایی مثل سوریه و ...وادارشون میکنه سرمایه گذاری کنن؛ سرمایه گذاریای که تا به حال چیزی جز ضرر و زیان به دنبال نداشته...یه کم واقع بین باشید ..اگر دوست ندارید ارابههای مرگ سوار بشید، برید خودروهای چند صد میلیونی که هزینه نگهداری ماهانه اونها بالای 1 میلیونه خریداری کنید... در شرایط حاضر 30-35 میلیون برای یک خودروی داخلی قیمت کاملا معقولیه اما اینکه با سیاستهای دولت دیگه پولی ته جیبمون نمونده رو تقصیر خودروسازها نندازیم ایراد کار جای دیگهایه...
کاش همه نمایندگان مجلس مثل نماینده بیجار مهندس بیاتیان بودند.من بیجاری نیستم ولی انصافا نماینده باسواد و مردمی دارند.خدا حفظش کنه.برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.
بسمه تعالی, چرا ما همش از مجلس و دولت طلبکاریم. اگر ثبت نام نکنید و پول بی زبان را پیش پیش به حساب خودروساز نریزید اونوقت مجبور میشوند پراید را در بساط دستفروشان با قیمت ارزان به مردم ارائه و برای خرید به ایشان التماس کنند. پژو را افغانها برگشت دادند. پراید را که اصلاٌ بعنوان خودرو قبول ندارند. مقصر خودمان هستیم. دست دلالان را از صنعت خودرو کوتاه کنیم قیمت خود به خود پائین میآید.
ای ول داداش منم همینو میگم حمایت از تولید داخل آخه به چه قیمتی؟ به قیمت جان و مال هموطنان به قیمت بدبخت کردن خانواده ها به قیمت فقیرتر کردن فقرا و پر کردن دلالان که اکثرا از سردمداران هم هستند
مهدی
۰۷:۵۶ ۰۲ تير ۱۳۹۳
چرا مجلس و دولت در مقابل گران فروشی خودرو سازها سکوت کردهاند . خودروهایی که کیفیت لازم را ندارد و بقول معروف ارابه مرگ می باشند بسیار بالاتر از قیمت واقعی توسط خودرو سازها بفروش می رسد
خواهشا از کم کردن قیمت صحبت نکنید!چون تو این کشور هر موقع گفتن یک جنس باید ارزان بشه بازار سیاه راه میفته گرانتر میشه مثل برنج که هر شب تو اخبار میگفت ارزون میشه ولی...حالا خودرو سازها تولید را میارن پایین تا دوباره گرون بشه.اگه خودرو یک ریال ارزون شد من .....نیستم!
پراید 8میلیونی شده22میلیون 2میلیون کم میشه ! میشه 20میلیون چرا آخه اینها اینقدر به خودشون زحمت میدن که چی بشه ؟سهامدار اصلی خودروسازی دولته راییس شورای رقابت و خودشون تعیین میکنن مجلس هم که؟؟؟ حالا پیدا کنید قیمت خودرو...........
پراید (ارابه مرگ ایرانیان)تا 50 میلیون هم جا داره خیلی خودرو باهالیه تویوتا یاریس چیه که 40 تومنه . یاریس آدم رو صیح و سالم و با آرامش به مقصد دنیوی میرسونه ولی پراید با هیجان آدم رو به سرای اخروی حالا فهمیدی قیمت پراید برا پی باید بالتر از اینا باشه
فرامرز
۰۰:۱۹ ۰۲ تير ۱۳۹۳
کدام یک از تحقیق و تفحص مجلس کاربردی و یا کارساز بوده که این یکی باشه تنها ویژه گی که این( ت ت ) دارد خرج کردن پولی است که مجلس اگر آنرا خرج نکند در آینده از درآمد مجلس کسر خواهد شد مانند دیگر سازمانها و شهرداری ها البته مردم برخی از این اضافه خرجی ها را از شهرداری میبینند مانند رنگ زدن های دوباره ویا آسفالت اضافه و حتی جدول کاری دوباره خب اگر این خرجهای اضافه را که دیگر عقلشان نمیرسد خرج نکنند سال بعد از بودجهآنها کم میشود
آره دیگه حتما برابرن که قیمتشون یکی . بابا ول کن جمع کنید این خودرو سازی بی کیفیت ایران رو اگه به جای ارزش دادن به صنعت خودرو به صنعت کشاورزی اهمیت ویژه ای قائل بودن الان خیلی وقت بود این مشکلاتمون حل شده بود
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۱ تير ۱۳۹۳
با این اوصاف که تحقیق و تفحص شده و رو قیمتا تاثیر 2 میلیونی میزاره تکلیف اونایی که خودرو خریدن و گرونتر براشون حساب شده چی میشه؟
چرا تویوتا یاریس بدون گمرکی (مثلا در کیش) حدود 40 میلیون قیمت داره و پژو پارس هم همون قیمته؟
آیا این دو خودرو در کیفیت باهم برابرند؟