نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۰:۲۶ ۲۹ تير ۱۳۹۳
آقاي بياتيان
مردم تا كي بايد تاوان اين دو شركت ايران خودرو و سايپا را بدهند؟
تا كي بايد براي خودروهاي گرانقيمت و در عين حال بي كيفيت هزينه كنيم؟
آيا جان و مال مردم تا اين حد برايتان بي ارزش است؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۲۲ ۲۹ تير ۱۳۹۳
آقای بیاتیان شما نماینده مردم هستید یا نماینده خودروساز؟ اینکه ماشیناشون شده آش کشک خاله که مردم تو این وضعیت اقتصادی دشوار مجبورن بخرن و گناه ما چیه؟ هنوز ماشین سال 1990 فرانسه رو ی ذره دکورشو عوض میکنن و قالب میکنن به مردم یا پراید بی در و پیکر و چراغشو عوض میکنن ی اسم روش میزارن یا سپر رنگ میکنن ی مدل اسم میزارن.اسم اینو میزارید صنعت خودروسازی؟ تا کی این ملت باید ظلم ببینن و صداشون در نیاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۹ تير ۱۳۹۳
همه تان طرف خودرو ساز را گرفته اید.ما مردم بوغییییییییییییم؟ بیب بیب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۹ تير ۱۳۹۳
به درک که ندارند چرا ما باید جورشونا بکشیم
United States of America
سید
۱۰:۱۰ ۲۹ تير ۱۳۹۳
وقتی محصولی که کیفیت نداره پس چرا قیمتشو هر چند ماه به چند ماه بالا می برند. پس این مردم چکار باید بکنند؟مردم هم میخواند خودروی با کیفیت بالا و با قیمت واقعی بخرند نه خودرویی بی کیفیت و گران
Iran (Islamic Republic of)
kamkami
۱۰:۰۸ ۲۹ تير ۱۳۹۳
این که اجحاف به حق مردم است برادر عزیز مردم چه تقصیری دارند که باید چوب بی تدبیری خودرو سازان را بخورند که در طی این سالها بجای اینکه به فکر افزایش کیفیت وتوانایی رقابت باشند به فکر بنگاه داری و سود شخصی خودشان بوده اند تاکی مردم باید سوار این ارابه های گران قیمت مرگ شوند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۱۰:۰۵ ۲۹ تير ۱۳۹۳
درسته-کاملا موافقم-بعد اینکه ما مردیم ازاد کنید بلکه روحمون سوار بشه-والللللللله
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۰۴ ۲۹ تير ۱۳۹۳
من چندتا سوال از آقای بیاتیان دارم.اینکه میشه بگید کی وقت آزاد سازی واردات خودرو فرا میرسه؟میشه بگید تا کی باید منتظر بمونیم که خودرو سازی انحصاری ما کیفیت محصولاتشو بالا ببره؟اصلا چرا همیشه حرف از سود و زیان خودرو ساز میزنید؟پس مردم چی که باید جان و مالشون را در راه سود خودروسازها فدا کنن؟لطفا جواب سوالاتمو بدید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۱۰:۰۳ ۲۹ تير ۱۳۹۳
آقای محترم اون بالا نشستی اوردر هم میدی ؟
توان مقابله نداره به کناری میره ، عمر ما هم داره تموم میشه ، با این فرغون های داخلی و این قیمت گزاف ، تا اونجا که میشد حمایتش کردیم و حالا نوبت آزاد کردن وارداته ، نسلهای بعد به شما نفرین خواهند فرستاد هر چند این نفرینها از الان شروع شده شماها گوش شنوا ندارید
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۰:۰۳ ۲۹ تير ۱۳۹۳
پس چرا مدیرعامل سایپا اعلام میکنه که هیچ خودروی خارجی نمتواند با محصولات x100 ما رقابت کند چرا مردم به زور باید چیزی را بخرند که به کشورهای دیگر با یک سوم قیمت فروخته می شود پس رقابت یعنی چی یعنی 35 سال فرصت کم بود
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۰:۰۱ ۲۹ تير ۱۳۹۳
بعد از این همه سال بازار انحصاری،هنوز خودروها کیفیت مطلوب برای رقابت را ندارند؟مقصر کیست؟
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۰:۲۴ ۲۹ تير ۱۳۹۳
مقصر خودمونیم که داریم این چیزا رو به اسم خودرو میخریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۹ تير ۱۳۹۳
تحریم ظاهرا برا بعضی ها خوب نون داره!!!! صنعت خودرو دست هر چی تحریمه از پشت بسته به جای عودت پولهای بلوکه شده خارجی بهتر نیست پول گران فروشی خودرو بی کیفیت داخلی به جیب مردم برگردد؟؟
-
حسن
۰۹:۵۴ ۲۹ تير ۱۳۹۳
خوب است که اعتراف میکند که این لگنها ارزش پول دادن ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۹:۵۳ ۲۹ تير ۱۳۹۳
پس کی هست این زمان؟
چند دهه فرصت کافی نبود؟
جمع کنید این دکان آلوده به خون مردم را !!
همه ما مردم لعنت کردیم کسانی را که از این صنعت بخاطر جیب خود حمایت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۹:۵۱ ۲۹ تير ۱۳۹۳
عزیزجان مردم چه گناهی دارن که با پول تویوتا کمری باید پراید غیر ایمن سوار بشن و جوونشون رو از دست بدهن ! سرپا نگه داشتن دوتا شرکت پیزوری به اصطلاح خودرو ساز به قمیت جوون مردم واقعا ارزش داره !!؟؟
ضمنا شما غصه شرکت های خودرو سازمون رو نخورین مسولین این صنایع خیلی راحت میتونن شرکتشون رو به فرغون سازی تبدیل کنن چون خط تولیدشون بیشتر از اینکه به خط تولید خودرو شبیه باشه شبیه خط تولید فرغون هستش !!
جووون هر کی که دوسش دارید نظرم رو بذارین و حذفش نکنید