لطفا پیگیر این پلاک های خودروهای دوگانه سوز بشوید باشید من الان دوماهه اومده اما پلاکش صادر نشده ایرانخودرو هم زنگ میزنیم میگی چیزی مشخص نیست، صبر کنید من منتظر ماشین بودم باهاش کار کنم خرج خونواده م رو در بیارم این چه وضعیه اینا راه انداختن و هیچکی هم صداش در نمیاد ؟
سلام.خسته نباشیدبچه ها.امروز رفتم دفترچه های بیمه سلامت روتمدیدکنم با جواب عجیبی مواجه شدم کارگزارشون میگه دفترچه هایی که اعتبارشون تا ۳۰/۳/۹۹هست دیگه تمدیدنمیشن.رفتم خودبیمه سلامت همین جواب غیر قانع کننده روبهم داد.ازشما خواهش میکنم حتما بخاطرخدا که شده پیگیرباشی.خوزستان شهرستان سوسنگرد
سلام
لطفاً پیگیر پرواز برای عمان نیز باشید خیلی از کسانی که مقیم عمان هستند در ایران گیر افتادن و مغازههای آنها در عمان تعطیل است لطفاً پیگیر پرواز عمان باشید
با سلام وبا آرزوی قبولی طاعات
من یک کمک پرستار هستم که در یک بیمارستان خصوصی در شیراز کار میکردم که به خاطر جریان بیماری کرونا و کم شدن تعداد مریض های بیمارستان من و تمام همکاران کمک پرستار را متاسفانه اخراج کردن.من۷ سال در این بیمارستان زحمت کشیدم و الان به این راحتی من را اخراج کردن.خواهش میکنم پیگیری بفرمائید واقعا ما چیکار کنیم.من واقعا نمیدونم این مشکلم را باید کجا مطرح کنم.خواهش میکنم خواهش میکنم تو رو خدا پیگیری کنید.ممنون
خواهش میکنم ,تروخدا بررسی کنید چرا انقدر گوشی موبایل و دارن هزینش و بالا میبرن ,خواهش میکنم چون ما واقعا نداریم به خاطر درس بچه ها باید تهیه بکنیم پس بااین گرونی چیکار کنیم
با سلام و قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان:
احتراما به استحضار میرساند که اینجانب خانم خلیلی مالک خودرو تندر90 Lچندی پیش مبادرت به خرید { کیت کامل تسمه تایم موتور با برند شرکت و هولوگرام ایساکو و البته بنام اورجینال } از [فروشگاه سفیر نمایندگی ایساکو(محمدرضا خدابخشی) با کد 4190028 در استان البرز-شهر کرج]نمودم که هنگام تعویض آن کیلومتر خودرو 140000km بود اما متاسفانه در تاریخ 1399/02/02 و در حالیکه کیلومتر فعلی 168500km بود(یعنی بعد از 28500 کیلومتر کارکرد) در اتوبان تهران -کرج ، تسمه تایم مذکور پاره شد و خودرو ازکار افتاد و با یدک کش خودرو به تعمیرگاه انتقال یافت. جهت راهنمایی من با شرکت ایساکو تماس گرفته و موضوع را با کارشناسان و مشاوران محترم در میان گذاشتم که گفتند به همان نمایندگی ایساکو در کرج که لوازم را خریده اید مراجعه و موضوع را با آنان در میان بگذارید تا از طریق تماس همان نمایندگی با شرکت ایساکو پیگیری و اقدام شود.
لذا من همانروز به نمایندگی فوق الذکر مراجعه تا موضوع از طریق ایشان پیگیری و هرگونه جبران خسارت وارده با شرکت ایساکو مطرح گردد.اما پس از شش روز هنوز هیچ تماسی جهت پیگیری مشکل بنده نداشته اندو هیچ پاسخ روشنی به ما نمی دهند.بناچار من در تاریخ 99/02/04 اقدام به طرح شکایتی مبنی بر فروش محصولات بی کیفیت و نامرغوب از طریق شماره گیری (096440)خود شرکت ایساکو با کد پیگیری (465601) نمودم اما با کمال تاسف و تعجب درحالیکه یکهفته است که خودرو من گوشه تعمیرگاه افتاده و بدلیل عدم پاسخگویی شرکت ایساکو از تعمیر آن معطل مانده ایم چرا که این قضیه موجب خسارت هنگفت و ضرروزیان فراوانی به من گردیده . خواهشمندم صدای من را به گوش مدیران ذیربط و مسئولین محترم جهت پاسخگویی و تعهد در قبال محصولات بی کیفیت و خارج از استانداردشان، برسانید واقعأ این است معنی عمل کردن از شعار حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی و مشتری مداری شرکت ایساکو که در مواجهه با بروز اشکال پاسخگو نباشند و اساسا نسبت به شکایت بنده و امثال من از خود سلب مسئولیت نمایند! واقعأ متاسفم از اینکه به مارک و برند ایساکو اعتماد کرده و تصور می کردم شاید آنقدر به کیفیت محصولاتشان ایمان دارند که در صورت بروز مشکلی از ایندست با غرور تمام ضعف و نقصان محصول نامرغوب خود را صادقانه بپذیرند و در قبال آن جوابگو باشند.لذا امیدوارم شما بزرگواران اصحاب رسانه ،صدای اعتراض و دادخواهی ما بی پناهان باشید که صدایمان به جایی نمیرسد و بقول آن عزیز که در نمایندگی ایساکو فرمودند دستتون هم به جایی نمیرسد چون شرکت زیر بار خسارت نمیرود. خواهشمندم که با انعکاس این مطالبه و درج آن در وبسایت خبری شکایت بنده را به گوش آن عزیزان برسانید.
با احترام شایسته خ خلیلی
مورخ:99/02/08 شماره تماس : 09920087715
سلام وقت بخیر لطفا در این بهبه کرونا یک گزارش در مورد وضعیت ارز تهیه شود الان که مردم داخل بازار نیستن چرا ارز روز به روز بالاتر رفته و هیچ خبری در این مزد ارائه نیمشود آیا تمام این گرانی ها متوجه دولت نیست ؟
که با چه قانونی سهام رو خریدن با چه شفاف سازی
مگر بورس بازیچه اینهاست
لطفاً پیگیر پرواز برای عمان نیز باشید خیلی از کسانی که مقیم عمان هستند در ایران گیر افتادن و مغازههای آنها در عمان تعطیل است لطفاً پیگیر پرواز عمان باشید
من شغلم خیاطیه که به خاطره شیوع کروناوشرایطه بدکاربیکارشدیم وهیچ گونه منبع درآمدی ندارم فقط وفقط ازطریق یارانه ومعیشتهاگذران میکنیم به سختی بازنوبچه واجاره خونه و........هزارتابدبختی که اونم تاریخ اعتبارکارت عابربانکی که یارانه دریافت میکردم تموم شده برای تعویضش رفتم بانک میگن چون چک برگشتی داری کارت جدیدصادرنمیشه.بخدادیگه نمیتونم نون برای زنوبچه بگیرم.همش دارم قرض وقوله میکنم.الان تواین شرایط یارانه هم نمیتونم بگیرم زنوبچم چی بایدبخورن توروخداپیگیربشین
من یک کمک پرستار هستم که در یک بیمارستان خصوصی در شیراز کار میکردم که به خاطر جریان بیماری کرونا و کم شدن تعداد مریض های بیمارستان من و تمام همکاران کمک پرستار را متاسفانه اخراج کردن.من۷ سال در این بیمارستان زحمت کشیدم و الان به این راحتی من را اخراج کردن.خواهش میکنم پیگیری بفرمائید واقعا ما چیکار کنیم.من واقعا نمیدونم این مشکلم را باید کجا مطرح کنم.خواهش میکنم خواهش میکنم تو رو خدا پیگیری کنید.ممنون
چرا وام یک میلیونی برای پرسنل ناجا واریز نشد؟
با اینکه درخواست دادیم و پیام ارسال کردیم وجواب پیام هم دریافت کردیم.
احتراما به استحضار میرساند که اینجانب خانم خلیلی مالک خودرو تندر90 Lچندی پیش مبادرت به خرید { کیت کامل تسمه تایم موتور با برند شرکت و هولوگرام ایساکو و البته بنام اورجینال } از [فروشگاه سفیر نمایندگی ایساکو(محمدرضا خدابخشی) با کد 4190028 در استان البرز-شهر کرج]نمودم که هنگام تعویض آن کیلومتر خودرو 140000km بود اما متاسفانه در تاریخ 1399/02/02 و در حالیکه کیلومتر فعلی 168500km بود(یعنی بعد از 28500 کیلومتر کارکرد) در اتوبان تهران -کرج ، تسمه تایم مذکور پاره شد و خودرو ازکار افتاد و با یدک کش خودرو به تعمیرگاه انتقال یافت. جهت راهنمایی من با شرکت ایساکو تماس گرفته و موضوع را با کارشناسان و مشاوران محترم در میان گذاشتم که گفتند به همان نمایندگی ایساکو در کرج که لوازم را خریده اید مراجعه و موضوع را با آنان در میان بگذارید تا از طریق تماس همان نمایندگی با شرکت ایساکو پیگیری و اقدام شود.
لذا من همانروز به نمایندگی فوق الذکر مراجعه تا موضوع از طریق ایشان پیگیری و هرگونه جبران خسارت وارده با شرکت ایساکو مطرح گردد.اما پس از شش روز هنوز هیچ تماسی جهت پیگیری مشکل بنده نداشته اندو هیچ پاسخ روشنی به ما نمی دهند.بناچار من در تاریخ 99/02/04 اقدام به طرح شکایتی مبنی بر فروش محصولات بی کیفیت و نامرغوب از طریق شماره گیری (096440)خود شرکت ایساکو با کد پیگیری (465601) نمودم اما با کمال تاسف و تعجب درحالیکه یکهفته است که خودرو من گوشه تعمیرگاه افتاده و بدلیل عدم پاسخگویی شرکت ایساکو از تعمیر آن معطل مانده ایم چرا که این قضیه موجب خسارت هنگفت و ضرروزیان فراوانی به من گردیده . خواهشمندم صدای من را به گوش مدیران ذیربط و مسئولین محترم جهت پاسخگویی و تعهد در قبال محصولات بی کیفیت و خارج از استانداردشان، برسانید واقعأ این است معنی عمل کردن از شعار حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی و مشتری مداری شرکت ایساکو که در مواجهه با بروز اشکال پاسخگو نباشند و اساسا نسبت به شکایت بنده و امثال من از خود سلب مسئولیت نمایند! واقعأ متاسفم از اینکه به مارک و برند ایساکو اعتماد کرده و تصور می کردم شاید آنقدر به کیفیت محصولاتشان ایمان دارند که در صورت بروز مشکلی از ایندست با غرور تمام ضعف و نقصان محصول نامرغوب خود را صادقانه بپذیرند و در قبال آن جوابگو باشند.لذا امیدوارم شما بزرگواران اصحاب رسانه ،صدای اعتراض و دادخواهی ما بی پناهان باشید که صدایمان به جایی نمیرسد و بقول آن عزیز که در نمایندگی ایساکو فرمودند دستتون هم به جایی نمیرسد چون شرکت زیر بار خسارت نمیرود. خواهشمندم که با انعکاس این مطالبه و درج آن در وبسایت خبری شکایت بنده را به گوش آن عزیزان برسانید.
با احترام شایسته خ خلیلی
مورخ:99/02/08 شماره تماس : 09920087715
لطفا دوربین خبرنگاران منطقه ابوذر و خیابان ابوذر (فلاح ) گزارش تهیه بفرمایید مغازه ها تقریبا همه باز هستن