هنر تقلید کردن نیست ,هنر خلاقیته!
برای شروع خوبه اما یکم کوتاه بیاییم ازین شعار های پوچ! کاش یکم عمل کنیم :/
علی
۰۰:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۹۴
انگیزش این بوده که خواسته بگه من خواستم و تونستم و مثل تو نبودم و تو خونه بشینم و از عالم و آدم انتظار داشته باشم جز خودم که باید بشینم تو خونه آب خونک بخورم ولی باید یکی دیگه بره رحمت بکشه و خون دل بخوره تا من تو رفاه باشم.
واقعا متاسفم برای کسانی که تو خونه نشستن و فقط نظر میدن که راه میره ، موتور پیکانه ، و فلان و فلان . اون کسی که نظر میده اول به خودش نگاه کنه ببینه میتونه آچار به دست بگیره و یه دونه پیچ باز و بسته کنه . باید به این مهندس عزیز خسته نباشید گفت دمش گرم ایران خودرو و سایپا یاد بگیره
milad
۱۳:۱۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
این ماشین بدنش از فایبرکلاس موتور 8 سیلند تقویت شده ی بیوک روشه که شتاب گیریش از ماشینای داخل ایران خیلی قدرتی تره.درضمن این ماشین با تمام محدودیتهای که تو تهیه وسایل مورد نیازبوده در داخل ایران نه از کشور دیگه ای تهیه شده. دو دیفرانسیل میباشد و از ماشین پاترول کمک گرفته شده است
hossein1362
۰۰:۵۸ ۲۴ تير ۱۳۹۴
برای ایرانی جماعت همیشه مرغ همسایه غازه پرفسور سمیعی و امثال ایشون هم ایران بودند هزار ایراد ازشون می گرفتند چون به ما یاد داده اند تو هر کاری با هر سطح سوادی صاحب نظر باشیم . فقط بلدیم داشته هامونو مسخره کنیم.
هنر نزد ایرانیان هست و بس
برای شروع خوبه اما یکم کوتاه بیاییم ازین شعار های پوچ! کاش یکم عمل کنیم :/
خخخخ