نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۶:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۴
ایشون به نظر من کارشناس نیست
Iran (Islamic Republic of)
يوسف
۱۶:۱۸ ۲۰ تير ۱۳۹۴
نفهميدم چى شد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۰ تير ۱۳۹۴
باشه تو راست میگی خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۰۷ ۲۰ تير ۱۳۹۴
خخخخخخخخخخخ
استاد شما فکر نمیکنی که دوره ی خالی بندی تموم شده عزیز الان یک کلمه خالی ببندی ملت می فهمند پس الکی خودت رو کوچک نکن شما برو قیمت خودرو هارو افزایش تا بوده همین بوده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۴
بزار مردم تحت فشار باشن چ اشکالی داره مردم باید درسختی زندگی کنند ماشین هم باید گرون شه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۴۶ ۲۰ تير ۱۳۹۴
:| آره باید مایه دارا هم مایه دارتر بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۳ تير ۱۳۹۴
مهم ریاست محترم جمهوریه وافرادیه ک دنبال منافع ملتن.لبیک یاخامنه ای.
Spain
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۰ تير ۱۳۹۴
غلط کردند خودرو را گرون کنند . اگه نمی صرفه براشون ببندند این لگن سازی و بزارن خودروی باکیفیت خارجی وارد کشور شه . چرا ما نباید مث مردم افغانستان و سایر کشور های عقب افتاده ماشین خارجی و با کیفیت سوار شیم . یعنی اگه ماشین گرون شه . ماشینم را می برم سر چهار راه آتش میزنم .
Iran (Islamic Republic of)
محمد مرادی
۱۵:۲۸ ۲۰ تير ۱۳۹۴
میخواهید صنعت عقب افتاده خودروی ایران را نجات بدهید...
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۴
ممنون از سیاه نمایی این کارشناس و جانب دار خودروسازان بی تعهد داخلی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۰ تير ۱۳۹۴
بخدا قسم که اینا دارند از فولاد و مواد اولیه و برق و... که برای ساخت مثلا خودرو هدر میدهن تا منفعت کسب کنن باید روزی در نزد خدا جواب بدهن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۱ تير ۱۳۹۴
بنجل سازان كارشناسان بنجل استخدام مي كنند