سوختیم و ساختیم،، میسوزیم و میسازیم،، بدا بحال اون بیچاره هایی که حسرت ماشین دار شدن تو دلشون مونده( مثل خود بنده)،، واقعا صنعت خودروسازی کشور دلش بحال مردم نمیسوزه و نه به فکر کاهش قیمت و نه به فکر بالا بردن کیفیت محصولاتش هست،،آقای وزیر اقتصاد ،جنابعالی هم اگه ماهیانه چندصد هزارتمن خرج کرایه کردن ماشین کنی اونوقت احساس من و امثال منو درک میکنی
با سلام خدمت برو بکس خبرنگاران جوان هیچ وقت نظر منو ثبت نکردید چرا?
این آقا معندس نعمت زاده داره منو به شک میندازه که نکنه سهام دار سایپا یا ایران خودرو هست انقدر هواشونو داره. آخه باز اگه این دو شرکت هوای کارگراشو داشتو اخراجشون نمیکرد خوب اما مدیرانش فقط به ملت ظلم میکنن
آره دیگه حیف نیست پراید بشه 7 میلیون 405 بشه 14 میلیون ؟
هرکه پراید خواهد جور هندوستان کشد
ناشناس
۰۸:۱۹ ۳۱ تير ۱۳۹۴
بهترين نتايج ارتباط با دنيا همين گران شدن خودرو هاي بنجل نظير پرايد است
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
اون روز تا حالا که تحریم بود بهانه می اوردن که تحریمه و قیمت ها را بالا می بردن و میرفتن قطعات بنجل چینی می اوردن و مونتاژ میکردن و کیلیو سی هزار تومن قالب می کردن به ملت . حالا که تحریم برداشته میشه دیگه نباید حرف بزنند و قیمت ها باید واقعی بشه . چرا مردم ما نباید ماشین خوب سوار شوند ؟؟ مگه از افغانستان کمتریم که تویوتا 2015 سوار میشن به قیمت یه لگن ایرانی .بازار انحصاری و هر روز افزایش قیمت ؟؟ این جز عجایب جهان است .تا این جور باشه و شرایط انحصاری باشه خون ملت را اینا تو شیشه می کنند .
این آقا معندس نعمت زاده داره منو به شک میندازه که نکنه سهام دار سایپا یا ایران خودرو هست انقدر هواشونو داره. آخه باز اگه این دو شرکت هوای کارگراشو داشتو اخراجشون نمیکرد خوب اما مدیرانش فقط به ملت ظلم میکنن
هرکه پراید خواهد جور هندوستان کشد