سلام
ما یک پراید 131 اس ایکس سال 1390 گرفتیم که حداقل پنج تا ایراد جزئی داشت و هر چه به نمایندگی مراجعه کردیم درست نشد و تا همین لحطه که 4 سال میگذره همون ایراد ها روشه و ما بیخیالش شدیم
با سلام و احترام. من درتاریخ 1393/11/27 یک دستگاه خودرو پژو پارس سال جدید دوگانه ازنماییندگی ایران خودرو خریدم و 9800کیلومتر کارکرد داشت که موتورش جام کرد (سوخت ) و کارت طلایی سه ستاره داشتم که مراجعه کردم گفتند باید مبلغ 7500000هفت میلیون و پانصد هزارتومان بریزم به حساب تا یه موتور دیگه جایگزین کنیم
من موندم الان فکر کردی این حرف رو زدی یا نه ؟
عزیز من اگر ما مستعمره انگلیس و آمریکا نیستیم مستعمره سایپا و ایران خودرو هم نیستیم
حق یه ایرانی هستش که بهترین ماشین رو داشته باشه
حق یه ایرانیه که تو هر تصادفی کشته نشه
چند سال باید برای بالا رفتن کیفیت ماشین های داخلی مردم ایران خون بدن؟
چند تا جوون باید بدن ؟
چند تا خونواده باید عزادار بشن؟
چشما رو روی باطن دین بستین فقط چسبیدین به ظاهرش
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
شما حقت همون پرایده!!
مهدی
۱۹:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
یه چوری گفتی انگار تا حالا سوار پراید صفر کیلومتر نشدی ببینی از مشابه کره ای خودش که مال 20 سال پیشه بیکیفیت تره؟؟؟؟
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
ورود خودروی خارجی به معنای استعمار نیست رقابت هست
متاسفانه ما ایرانی ها تا تحت فشار نباشیم پیشرفت نمی کنیم.
کیفیت بد خودروهای داخلی ناشی از بی کفایتی خودروسازها نسیت بلکه ناشی از بی نیازی خودرو ساز ها به افزایش کیفیت است.
به امید پیشرفت روزافزون ایران اسلامی.
امیر
۰۰:۲۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
البته تنوع خیلی خوبه اما دوستان تعارف رو بزارید کنار خداییش حتی اگه خورو خارجی بیاد حداقل قیمتی که میزارن چهل میلیون به تومان ایرانه چند درصد مردم می تونن همچین هزینه ایی برای خودرو کنار بزارن همین پارس بی کیفیت چند درصد مردم می تونن بخرن در ضمن تا حالا به این فکر کردین قیمت گذاری خودروی خارجی به چه صورت در ایران تمام میشه
ما یک پراید 131 اس ایکس سال 1390 گرفتیم که حداقل پنج تا ایراد جزئی داشت و هر چه به نمایندگی مراجعه کردیم درست نشد و تا همین لحطه که 4 سال میگذره همون ایراد ها روشه و ما بیخیالش شدیم
عزیز من اگر ما مستعمره انگلیس و آمریکا نیستیم مستعمره سایپا و ایران خودرو هم نیستیم
حق یه ایرانی هستش که بهترین ماشین رو داشته باشه
حق یه ایرانیه که تو هر تصادفی کشته نشه
چند سال باید برای بالا رفتن کیفیت ماشین های داخلی مردم ایران خون بدن؟
چند تا جوون باید بدن ؟
چند تا خونواده باید عزادار بشن؟
چشما رو روی باطن دین بستین فقط چسبیدین به ظاهرش
متاسفانه ما ایرانی ها تا تحت فشار نباشیم پیشرفت نمی کنیم.
کیفیت بد خودروهای داخلی ناشی از بی کفایتی خودروسازها نسیت بلکه ناشی از بی نیازی خودرو ساز ها به افزایش کیفیت است.
به امید پیشرفت روزافزون ایران اسلامی.
مگه داریییم .... مگه میشه؟؟؟؟