در ضمن برای نسخه فوق میتوان دریچه هایی در زیر بدنه ( درست نقطه قرینه دریچه های کنونی منتهی با اندازه بزرگتر) هم طراحی کرد که در ارتفاع پست بصورت دیفالت باشه ( بسته باشه ) و هنگام درگیری بخاطر نیاز به ورودی هوای بیشتر ، بتونه سریع بصورت متحرک به سمت داخل باز بشه و امکان اوج گیری سریع و دست بالا گرفتن رو به خلبان جنگنده بده . / سربلند باد ایرانم .
یک ایده برای وزارت دفاع دارم _ اگر توجه کنیم نوک بالها برای پرواز با ثبات تر در ارتفاع پایین (پست و سطح دریا) طراحی شکسته رو به پایین داره ، حال ایده اینجانب برای سازندگان این جنگنده این است که ، آیا نمیتوان این قسمت رو متحرک کرد چیزی مثل بال متغیر اما در جهت عمودی (بالا و پایین) که وقتی جنگنده میخواد ارتفاع و سرعت بگیره بتونه از سطح دریا بطور ناگهانی اوج بگیره و خودشو همطراز یا بالاتر از جنگنده های رقیبش در ارتفاع بالا قرار بده که از خودش در مقابل جنگنده های دیگه مانند اف 16 چالاک و مخصوصا جنگنده های اف 18 نیروی دریایی آمریکا دفاع کنه ؟ البته این موضوع نیاز به یک موتور و بدنه بسیار قوی دارد که میتواند در نسخه های بعدی قاهر مد نظر گرفته شود (برای نسخه های برتری هوایی آن در فازهای بعدی ساخت و با فرض داشتن لود کامل 6 موشک از جدیدترین موشکهای هوا به هوای برتر دنیا)
با سلام وصلوات بر حضرت محمد صلی الله نمیدانید چقدر خوشحالم از پرواز قاهر313 این بهترین هدیه خداوند متعال برای من بود که از دست مهندسان ایران عزیزم گرفتم دستتون میبوسم ودرود به شرفتان الهی که ایران اسلامی هميشه سربلند باشه
با سلام وصلوات بر حضرت محمد صلی الله نمیدانید چقدر خوشحالم از پرواز قاهر313 این بهترین هدیه خداوند متعال برای من بود که از دست مهندسان ایران عزیزم گرفتم دستتون میبوسم ودرود به شرفتان الهی که ایران اسلامی هميشه سربلند باشه
عالی بود