دولت و شورای رقابت و ... که به فکر مردم نیستند و بیشتر هوای خودروسازها رو دارند پس تنها راه حل نخریدن خودرو صفر است امیدوارم مردم همچنان این رویه را ادامه دهند و خودروی صفر نخرند تا آرزوی امثال من که سالهاست آرزوی ماشین دار شدن دارند برآورده شود
من نمیدونم اینها چرا اینقدر به خودشون اجازه میدن که به شعور و شخصیت یک ملت صبور اینقدر توهین کنند.رسیدن آنروز که قهر مردم باعث برچیدن بنیان بی حرمتی چندان دیر نیست.
ملت جون من تا دو ماه آینده ماشین صفر از دو قول خودرو سازی کشور نخرید اگه قیمت مثل اول نشد...بخدا میشه باور کنید میشه...ماشین میخواید بخرید برید از دست بخرید تا از شرکت با قیمت نجومی.
آقا خدا خیرتون بده . بالاخره یکی پیدا شد یک نقد از روی آزادگی از وضعیت خودروی کشور منتشر کند .
واقعا خودروسازها دیگه شورش را درآوردند . شما یک نگاهی به اتوبانهای تهران و جاده های بین شهری کنید . روز نیست که مکرر نبینید یدک خودروها نعش خودروهای ایرانی را اینور و آنور نکشند یا سرنشینان آنها شامل زن و بچه کنار ماشینهای با کاپوت بالا زده در این گرما اسیر و چشم انتظار امداد خودرو نباشند. حالا تصادف و تلفات و خساراتش که جای خود دارد .
سالهاست که مدلهای تکراری و با اسامی مختلف تولید می کنند که این توهین به شعور مردم هستش . پراید چراغهایش را که عوض می کنند یک مدل حساب می کنند و شما حساب کنید الان چند مدل پراید در بازار هست یا سمند را هم به همین ترتیب از سمند ساده بگیر تا دنا .
آنهائیکه مدعی هستند بازار خودرو رقابتی است ، هیچ اشکالی ندارد تعرفه واردات خودروهای خارجی را کم کنید پراید را بالای 100 میلیون تومان و سمند را 300 میلیون به بالا در بازار قیمت بگذارید .
ما در نانو تکنولوژی و هوا فضا و سلولهای بنیادی و پدیده هسته ای و تولید علم و حتی در ورزش مثلا والیبال رشد محسوس داشته ایم ولی نمی دانم چرا خودرو سازی ما مثل بچه های عقب مانده در همانجایی که شروع کرده ایم درجا زده است و قصد سرپا ایستادن را هم ندارد و فقط پول توجیبی از این ملت می خواهد حتی اگر به قیمت از بین رفتن آنها تمام شود .
آمارها را ببینید ! بزرگترین قاتل جاده های ما که بلای جان مسافران شده اند همین خودرو سازهای وطنی و خودروهای داخلی هستند .واقعا که این قضیه قابلیت پیگیری حقوقی و قضایی دارد .
به نظرم تا برای تنبیه اینهمه سال تنبلی و بهانه آوردن خودرو سازان داخلی باید آنها را تحریم کرد .
واقعا خودروسازها دیگه شورش را درآوردند . شما یک نگاهی به اتوبانهای تهران و جاده های بین شهری کنید . روز نیست که مکرر نبینید یدک خودروها نعش خودروهای ایرانی را اینور و آنور نکشند یا سرنشینان آنها شامل زن و بچه کنار ماشینهای با کاپوت بالا زده در این گرما اسیر و چشم انتظار امداد خودرو نباشند. حالا تصادف و تلفات و خساراتش که جای خود دارد .
سالهاست که مدلهای تکراری و با اسامی مختلف تولید می کنند که این توهین به شعور مردم هستش . پراید چراغهایش را که عوض می کنند یک مدل حساب می کنند و شما حساب کنید الان چند مدل پراید در بازار هست یا سمند را هم به همین ترتیب از سمند ساده بگیر تا دنا .
آنهائیکه مدعی هستند بازار خودرو رقابتی است ، هیچ اشکالی ندارد تعرفه واردات خودروهای خارجی را کم کنید پراید را بالای 100 میلیون تومان و سمند را 300 میلیون به بالا در بازار قیمت بگذارید .
ما در نانو تکنولوژی و هوا فضا و سلولهای بنیادی و پدیده هسته ای و تولید علم و حتی در ورزش مثلا والیبال رشد محسوس داشته ایم ولی نمی دانم چرا خودرو سازی ما مثل بچه های عقب مانده در همانجایی که شروع کرده ایم درجا زده است و قصد سرپا ایستادن را هم ندارد و فقط پول توجیبی از این ملت می خواهد حتی اگر به قیمت از بین رفتن آنها تمام شود .
آمارها را ببینید ! بزرگترین قاتل جاده های ما که بلای جان مسافران شده اند همین خودرو سازهای وطنی و خودروهای داخلی هستند .واقعا که این قضیه قابلیت پیگیری حقوقی و قضایی دارد .
به نظرم تا برای تنبیه اینهمه سال تنبلی و بهانه آوردن خودرو سازان داخلی باید آنها را تحریم کرد .