امیدوارم قطعه سازان و خودروسازان همکاری بهتر با هم داشته باشند.به فکر مسافرانی باشید
که با خودروی ایرانی به همراه کودکانی معصوم به شهرهای دور سفر میکنند.مبادا خودروی در جاده بماند .یا علی مدد
باز تو جاده بمونه بهتر از اینه که همه رو بفرسته اون دنیا...
یزدانی
۰۷:۱۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
با برگرداندن قطعات بی کیفیت به قطعه ساز و جریمه کردن او و اعمال قاطعیت در این کار، قطعه ساز مجبور می شود برای ادامه حیات خودش هم که شده کیفیت قطعات را ارتقا دهد. ضمن اینکه هر چند استانداردهای جهانی و ملی خودروسازی، نظارت بر کار تأمین کنندگان را به عنوان یک الزام مطرح می کنند، اما خودروسازان ما در این زمینه کم کاری نموده و کار نظارت به صورت مستقیم و دیداری را یا انجام نداده یا به صورت فرمالیته انجام می دهند که در عمل تأثیر چندانی بر بهبود کیفیت ندارد.
اگر بخریم مقصر مائیم ولی اگه نخریم میفهنمد که مقصر خودشونند
علی
۰۱:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
آغا تخم مرغ شانسی اعتبارش از این خودروها بیشتره
سه روزه دارم میرم یه فندک و یه شیشه بالابر رو درست کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تازه آغای مکانیک امروز فرمودند شماره سریال موتور بالابر شیشه و خود شیشه به هم نمیخونه!!!!!!!!!!
کسی نیست که گذرش به نمایندگی ها افتاده باشه و ترافیک سنگین ماشین های صفر کیلومتر رو پشت در این نمایندگی ها ندیده باشه
كي خودرو سازها اومدن ريشه يابي كنن ما كه داريم رفاه مردم رو سلب ميكنيم
امیدوارم قطعه سازان و خودروسازان همکاری بهتر با هم داشته باشند.به فکر مسافرانی باشید
که با خودروی ایرانی به همراه کودکانی معصوم به شهرهای دور سفر میکنند.مبادا خودروی در جاده بماند .یا علی مدد
سه روزه دارم میرم یه فندک و یه شیشه بالابر رو درست کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تازه آغای مکانیک امروز فرمودند شماره سریال موتور بالابر شیشه و خود شیشه به هم نمیخونه!!!!!!!!!!
کسی نیست که گذرش به نمایندگی ها افتاده باشه و ترافیک سنگین ماشین های صفر کیلومتر رو پشت در این نمایندگی ها ندیده باشه
دریغ از یه محصول سالم
شما رو به خدا این خودروهارو نخرین