به هیچ وجه نمیخام از خودروساز ها دفاع کنم ولی لازمه بگم
اول اینکه پارکینگ مرکزی اسمش روشه! نباید خالی باشه که!!!!بالاخره هنوز هم کمی تقاضا هست
دوم اینکه قیمت ها به قطعه سازان هم مربوط میشه که باید اوناهم رعایت کنن
سوم اینکه بهترین راه اینه که در گمرکو باز کنن و تعرفه واردات شدیدا کاهش پیدا کنه اونوقت خودرو ساز تازه تو رقابت میفته و برای فروشش مجبور میشه که هم به قطعه سازا در مورد کیفیت هشدار بده و هم قیمت
والسلام
خودروی ایرانی اصلا قابل رقابت با خودروی خارجی نمی باشد قیمت خودروی ایرانی بالا ماشین بیکیفیت و بدون امکانات. بدنه ماشین خارجی کجا بدنه ماشین ایرانی کجا .کل قطعات ایرانی چینی بیکیفیت .قطعه خودروی ایرانی که اصلا بدر نمی خورد . در نتیجه بایستی واردات خودرو آزادشود و یا شرکتهای خودروسازان خارجی برای تولید خودرو وارد میدان ایران شوند .انشاءا....
درودبرشما.راه حلش همین بود که فرمودید.آقایون مخالفت میکنن چون دیگه نمیتونن رانت خواری کنن ودمشونوببینن...
محمدرضا
۱۵:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
خودروهای صفر ایرانی واقعا صفر میمونه و هیچ پیشرفتی ند اره ........ هههههههههههه
ولی خودروهای صفر خارجی .......... دیگه نگم.
پژو پارس باید بشه 15 میلیون با اون کیفیت گ.................
بله اگر کیفیت خودرو به سال قبل 90 برگردد باز هم شاید بشه خودروی ایرانی خرید مردم نادان نیستند هم کیفیت افتضا شده هم قیمت چند برابر البته با حقوق ها و پاداشهایی که به مدیران ایران خودرو میدید نبایدم قیمتها کم بشه اگه خودروها تون با کیفیت بود چه پاداشهایی به مدیران خودرو سازی میدادید بسه خجالت بکشید
بله اگر کیفیت خودرو به سال قبل 90 برگردد باز هم شاید بشه خودروی ایرانی خرید مردم نادان نیستند هم کیفیت افتضا شده هم قیمت چند برابر البته با حقوق ها و پاداشهایی که به مدیران ایران خودرو میدید نبایدم قیمتها کم بشه اگه خودروها تون با کیفیت بود چه پاداشهایی به مدیران خودرو سازی میدادید بسه خجالت بکشید
مردم حواستون باشه اینا بحث کیفیت رو آوردن وسط می خوان چندتا تغییر اندک بدن و بگن کیفیت رو بردیم بالا قیمت رو نمیارم پایین گرچه کمپین خودروی صفر این رو پیشبینی کرده بود ولی بازم حواستون باشه
هم قیمت بالا مشکل هست هم کیفیت پایین مشکل هست هم ارزان فروشی به کشوری دیگه مشکل هست و این مشکلات زمانی حل میشه این لگن سازی های داخلی ورشکسته شن
اول اینکه پارکینگ مرکزی اسمش روشه! نباید خالی باشه که!!!!بالاخره هنوز هم کمی تقاضا هست
دوم اینکه قیمت ها به قطعه سازان هم مربوط میشه که باید اوناهم رعایت کنن
سوم اینکه بهترین راه اینه که در گمرکو باز کنن و تعرفه واردات شدیدا کاهش پیدا کنه اونوقت خودرو ساز تازه تو رقابت میفته و برای فروشش مجبور میشه که هم به قطعه سازا در مورد کیفیت هشدار بده و هم قیمت
والسلام
ولی خودروهای صفر خارجی .......... دیگه نگم.
پژو پارس باید بشه 15 میلیون با اون کیفیت گ.................
هم قیمت بالا مشکل هست هم کیفیت پایین مشکل هست هم ارزان فروشی به کشوری دیگه مشکل هست و این مشکلات زمانی حل میشه این لگن سازی های داخلی ورشکسته شن