بهتر است تعارف را كنار بزاريم. تنها راه حل تعطيلى اين دو كارخانه بنجول سازه و استقبال از خودرو سازان قدره كه اين روزها براى ورود به ايران عظم سبفت از همديكر را دارند.
اخه تا كى اجحاف وتا كى بايد اين مردم مظلوم تاوان سياست كارى غلط مسيولان را بدهند.
گــــــــــاری میخریم اما محصولات ایران خودرو و سایپا رو نمیخریم
تو کشورای دیگه رقابت بین چندین شرکت خودرو سازیه اما تو این سرزمین مقدس فقط این دو تا شرکت با هم رقابت مکینن، آخه مگه رقابت اینجوری هم معنی داره؟
مــــــــــــــــــگه میــــــــــــشه مــــــــــــــــــــگه داریم!!!!!!
دولت باید ماشین های خارجی را با قیمت کم وارد ایران کند تا هم رقابت برای افزایش کیفیت خودرو به وجود آید و درنتیجه این انحصار خودرو شکسته میشود ودیگر اینکه مردم میتوانند خودرو هایی با قیمت مناسب وبا کیفییت خریداری کنند ودرمرحله بعد خدمات پس از فروش خودرو ها نیز به وضعییت الان دچار نمیشود
اخه تا كى اجحاف وتا كى بايد اين مردم مظلوم تاوان سياست كارى غلط مسيولان را بدهند.
تو کشورای دیگه رقابت بین چندین شرکت خودرو سازیه اما تو این سرزمین مقدس فقط این دو تا شرکت با هم رقابت مکینن، آخه مگه رقابت اینجوری هم معنی داره؟
مــــــــــــــــــگه میــــــــــــشه مــــــــــــــــــــگه داریم!!!!!!
اگه رقابت بود چرا کیفیت خودروهای خودروساز باهم افت کرد؟؟؟؟؟؟؟
یادقطعات دسته دومی میافتم که هرازچندگاهی داخل خودروهای نو پیدا میشد(عجب روزگاریه)
سزای خودروی بی کیفیت نخریدن آن است............ برید خودروهاتون رو توی انبارها و پارکینگ هاتون جمعشون کنید واسه خودتون...........
1_ خدا حافظی با خط تولید تمامی 100 مدل پراید برای همیشه!
2_ ارتقا سطح استاندارد تست خودرو در تصادفات از 40 کیلومتر به صد کیلومتر در ساعت
3_ مقاوم سازی بدنه خودرو ها
4_کاهش قیمت خودرو به یک چهارم!
5_ کاهش تعرفه های واردات
6_ خروج از انحصاری بودن تولید خودرو در ایران
و...