من خودم حدود نه سال در خودروسازی کار کردم و تا حدود زیادی آشنا یی با فرایند و کار انها دارم .
1- خودرو های پر تولید ایران (206, 405 , پراید ...)اکثرا سالها ست که در کشورهای مبداء (رنو و...) تولید نمیشوند ولی در ایران هنوز تولید میشوند و بدتر آنکه معلوم نیست تا کی این خودرو ها باید در کشور تولید شوند احتمالا باید رکورد پیکان را بشکنند
در حالی که طبق شنید ه ها در کشور ژاپن حداکثر عمر تولیدی خودروها پنج سال است...آقای نعمت زاده این اولین خیانت سیاست گذاران صنعت خودرو
این کار باعث افزایش مصرف سوخت در کشور میشود زیرا خودروهای جدید در بسیاری از قسمت ها پیشرفته تر میشوند منجمله در مصرف و بازدهی مصرف سوخت .احتمالا ما سالانه میلیونها دلار و احتمالا میلیارد ها دلار سوخت اضافی به خاطر فناوریی پایین خودرو ها ی تولیدی مان میدهیم . این خیانت به منابع ملی است
ایمنی خودرو های جدید قاعدتا بالاتر است چون تکنولوژی های بهتری بکار رفته و باعث حفاظت بیشتری از سرنشین میشود این خیانت دوم سیاست گذاران خودرو
آلودگی خودرو های قدیمی تر بیشتره ومردم رابیشتر تر دچار بیماری های تنفسی و.... میکنه .این خیانت سوم سیاست
گذاران خودرو
راه حل : خودرو های از رده خارج در ایران تولید نشود
یک خودرو حداکثر پنج سال تولید شود
قیمت خودرو مطابق بازار بین المللی باشد
خودرو سازی را آزاد کنید تا رقابت تعیین کننده قیمت و کیفیت باشد هیج وقت کیفیت از طریق دستور و نامه درست نمیشود کیفیت امری مدیریتی ,فنی ,رقابتی است
1- خودرو های پر تولید ایران (206, 405 , پراید ...)اکثرا سالها ست که در کشورهای مبداء (رنو و...) تولید نمیشوند ولی در ایران هنوز تولید میشوند و بدتر آنکه معلوم نیست تا کی این خودرو ها باید در کشور تولید شوند احتمالا باید رکورد پیکان را بشکنند
در حالی که طبق شنید ه ها در کشور ژاپن حداکثر عمر تولیدی خودروها پنج سال است...آقای نعمت زاده این اولین خیانت سیاست گذاران صنعت خودرو
این کار باعث افزایش مصرف سوخت در کشور میشود زیرا خودروهای جدید در بسیاری از قسمت ها پیشرفته تر میشوند منجمله در مصرف و بازدهی مصرف سوخت .احتمالا ما سالانه میلیونها دلار و احتمالا میلیارد ها دلار سوخت اضافی به خاطر فناوریی پایین خودرو ها ی تولیدی مان میدهیم . این خیانت به منابع ملی است
ایمنی خودرو های جدید قاعدتا بالاتر است چون تکنولوژی های بهتری بکار رفته و باعث حفاظت بیشتری از سرنشین میشود این خیانت دوم سیاست گذاران خودرو
آلودگی خودرو های قدیمی تر بیشتره ومردم رابیشتر تر دچار بیماری های تنفسی و.... میکنه .این خیانت سوم سیاست
گذاران خودرو
راه حل : خودرو های از رده خارج در ایران تولید نشود
یک خودرو حداکثر پنج سال تولید شود
قیمت خودرو مطابق بازار بین المللی باشد
خودرو سازی را آزاد کنید تا رقابت تعیین کننده قیمت و کیفیت باشد هیج وقت کیفیت از طریق دستور و نامه درست نمیشود کیفیت امری مدیریتی ,فنی ,رقابتی است