دوستان به دو نكته حتما توجه داشته باشيد كه اين كمپين ملي با اين دوهدف تشكيل شده :
1-افزايش كيفيت توليد دو خودروساز
2-كاهش قيمت به 1/3 قيمت موجود
3-ايجاد رقابت با خودروسازهاي خارجي و حق تصميم مردم براي انتخاب خودروي خارجي و يا خودروي به اصطلاح ايراني داخلي
بنابراين برخي از دوستان مي فرمايند فيمت را بيار پائين تا بخريم اين انحراف از مسير اصلي است خواهشا توجه داشته باشيد
آهااااااااااااااااااای مردم باغیرت»»» یکی مثل من اگر تا حالا فکر راحت طلبی و منافع شخصی خودم بودم وبه ارزش و احترام جامعه ایرانی و احترام مردم فکر نمیکردم!!!تا حالا رفته بودم وخودرو(لگن صفر کیلومتر)خریده بودم!!! ولی انگیزه من از نخریدن خودروی صفر به این خاطر است که این دوشرکت چه برخوردهای زشتی با جوانان نخبه و مخترعان ایرانی که به فکر ارتقاء صنعت خودروی ایران بودند، با بی تفاوتی و کم محلی به این جوانان و اختراعاتشان رفتار کردند به عنوان مثال آن جوانی بود که موفق به تولید الکتریسیته و برق از نیروی جاذبه زمین با اختراع دستگاهی که از نظر اندازه نصف مشابه خارجی بود که درباره این اختراع با اکثر مسئولین ایران خودرو وسایپا صحبت کرده بود ولی با بی تفاوتی این دو شرکت روبرو شده و سرخورده شده بود ،چرا ؟؟؟؟چون این آقایان فقط به فکر پر کردن جیب شخصی خودشان هستند و از آن طرف هم با وقاهت شعار خودرو ملی سر میدهند!!!! پس نمیخریم ، هیچکس هم از پیاده روی و بی ماشینی نمرده!!!!
سلام عزیزان خوبید درود بر شرف و غیرتتان نخرید. خودرو صفر با قیمت بالا و بی کیفیت چرا به کشور همسایه همین خودرو 4 ملیون. یا5 ملیون میفروشن چون کیفیت نداره چون کارشناس اون کشور میگه خودرو این چنینی اینقدر قیمت داره ولی تو کشور ما همه همه چه کارشناس شورا رقابت چه قطعه ساز چه دلال چه خودرو ساز دستشون تو یه کاسه هست پس نخرید بخدا من یه کارگری هستم ولی نمیخرم چرا به کشور همسایه اینقدر به فروشن به من ایرانی اینقدر؟! پس کجاست قانون؟!
سلام جهت استحضار دوستان وبگردي عرض كنم خودروهاي با تيراژتوليد تا پنح شش هزار دستگاه در سال كلا توجيه اقتصادي براي سرمايه گزاري ساخت داخل كردن ندارند.بهتر ميداني پژو 405 و 206 پرايد ....با سابقه بيست و چند سال هم هنوز قطعات اصلي حتي ميل پلوس.... وارداتي است و گزارش 90 در صد ساخت داخل دروغ و وقاحت تيم مسلط براين صنعت است.حداكثر رفته و پرس و قالبها را خريدن و بدنه با ورق خارجي ميزنند.متاسفانه به لحاظ اخلاقي تيم دولتي ايرانخودرو بعد از 50 سال سابقه قادر به طراحي و توليد قطعات موتور خودرو نشده و نهايتاكپي كاري نموده است
1-افزايش كيفيت توليد دو خودروساز
2-كاهش قيمت به 1/3 قيمت موجود
3-ايجاد رقابت با خودروسازهاي خارجي و حق تصميم مردم براي انتخاب خودروي خارجي و يا خودروي به اصطلاح ايراني داخلي
بنابراين برخي از دوستان مي فرمايند فيمت را بيار پائين تا بخريم اين انحراف از مسير اصلي است خواهشا توجه داشته باشيد
اكنون برخي كارخانه جات از اين فناوري به جاي قالب استفاده مي كنند كه احتمالا هزينه به شدت كاهش مي دهد