قبلا از اینترنت همراه ایرانسل استفاده میکردم و 200 مگ شارژ میکردم و با توجه به سرعت بسیار پایین اینترنت در منطقه ی ما تا آخر یک ماه مهلت استفاده تنها نصف حجم مصرف میشد ولی چند ماه قبل آخرین بار که شارژ کردم بعد از حدود ده روز از تاریخ شروع حجم اینترنت به اتمام رسید و وقتی با اپراتور ایرانسل تماس گرفتم فقط به دادن تاریخ استفاده که بنده و توجیه اینکه استفاده شده بسنده کردند و من هم مطمئن نبودم چون سرعت بسیار پایین اینترنت امکان اینکه در ده روز دویست مگ استفاده کنم رو سخت میکنه و من بیشتر اوقات اینترنتم رو خاموش میکردم
من از ساری هستم از ظهر دیروز به هیچ وجه نمیتونم با ایرانسلم با هیچ شماره ای تماس بگیرم. فقط از خطوط ثابت و همراه اول میشه به ایرانسل زنگ زد ولی از ایرانسل نمیشه هیچ شماره ای رو گرفت
من از ساری هستم از ظهر دیروز به هیچ وجه نمیتونم با ایرانسلم با هیچ شماره ای تماس بگیرم. فقط از خطوط ثابت و همراه اول میشه به ایرانسل زنگ زد ولی از ایرانسل نمیشه هیچ شماره ای رو گرفت
من یه خط ایرانسل دارم چندماه یکبار شارژش میکنم باورکنید نه زنگ میزنم نه اینترنت و نه پیامک هیچ طرح و پیامک پولی هم رو خطم فعال نیست ولی خود به خود شارژم کم میشه و به صفر میرسه دلیلش چیه آیا؟؟؟
واسه یکی از دوستام مشکل پلیسی رخ داده بود و موقعی که 110 رو میخواست بگیره پیغام شماره در شبکه موجود نیست رو شنید ... ما امتحان کردیم دیدیم تو کرمانشاه هیچکدوم از شماره های سه رقمی و اورژانسی رو نمیگیره . با مراجعه به سامانه 195 وزارت ارتباطالت شکایت تنظیم کردم و کمی بهتر شد اما واقعا چطوری ؟ گفتن با مخابرات استان اختلاف داشتن ... مسئ.لین ایرانسل اینترنت شبانه رو هم که یک گیگ بود برداشتن ... مگر سیاست نباید برپایه ی مشتری مداری باشه ؟ پس چرا من مشتری هیچ خیری نمیبینم با وجود سالها استفاده از این خط ؟؟؟
سرعت اینترنت ایرانسل داخل تهران با شهرستانها زمین تا آسمون تفاوت داره !!! توی شیراز که کلا نت نداره ، اگرم باشه در حالت 3G نهایت سرعت به 20 هم نمیرسه!!!!! آخه این سرعت GPRS هم نیست
خط رو باید بعد 9 سال همراهش کنم