پول پیامکی که شما می فرستید بر عهده مردم نباید باشه چون شما می فرسدید نه مردم . تا حالا تو کدوم بانکی بابت پر کردن رسید واریز و دریافت از مردم مبلغی به جهت هزینه کاغذ و چاپ کاغذ گرفته شده .
رضایت مردم و مشتری مداری هم بد نیست آقای رئیس بانک مرکزی
بانک ها باید تا ۱۰ آذر ماه به متقاضیان خدمات پیامکی فرصت دهند که درخواست کتبی خود را به نزدیک ترین شعب بانکی ارایه دهند و پس از این تاریخ, خدمات پیامکی مشتریان , لغو شود , نه این که بانک خودش از حساب مردم پول بدزدد, خیلی از افراد نیازی به خدمات پیامکی ندارند, مگه یک حساب قرض الحسنه با موجودی ۱۰۰۰۰ تومن چقدر تراکنش مالی در سال انجام میدهد که بانک بخواهد ۱۰۰۰۰ تومان دریافت کند ؟
منکه راضی نیستم از این کارشون...
رضایت مردم و مشتری مداری هم بد نیست آقای رئیس بانک مرکزی
البته با اطلاع رسانی مبلغ 80000 ریال کسر کرد.