باید مصرف کالای ایرانی در کشور فرهنگ سازی شود
بالخصوص صدا وسیما می تواند با ساخت سریالهای تلوزیونی جذاب وجدان خفته مردم را بیدار کند که نخریدن کالای ایرانی چه اندازه به خانواده بزرگ ایرانی ضربه می زند که خودشان هم عضوی از آن خانواده هستند.
چون مسولین ما عشق واردات همشون از چپی و راستی معتدل ادعا تولید داخل دارن اما تو واردات از هم سبقت میگیرن همشونم تو سخن وری استاد بزاری چند کتاب از مضرات واردات و خوبی های صادرات برات چاپ میکنن اما در واقعیت همشون عشق وارداتن چون پول به جیب میزنن نه چپ داره نه راست
با سلام و خسته نباشید.
تفسیر و توضیح شما کاملا صحیح است اما شما همه مشکلات را متوجه مردم کردین و در واقع مردم را به کوتاهی در قبال تولید کنندگان داخلی متهم میکنید.شاید تفسیر شما تا حدودی درست باشد اما ذکر چند نکته در تفسیرتان خالی بود
اول اینکه تولید کنندگان ژاپنی برای رقابت و به دست اوردن رضایت هموتنانشان جنس های خود را که با کیفیت بسیار پایین تر از نمونه خارجی بود را با قیمت سه برابر به مردم نمیدادن.
دوم هر جا اشتباه یا کم کاری کردن صادقانه از مردم عذر خواهی کردن و آن را جبران کردن.
سوم با تمام توان به رشد کیفیت محصولات خود فکر کردن و تلاش کردن.
برای مثال همین شرکتهای خودرو سازی ایران مگر در این 50 سال کار خود چه تلاشی برای پیشرفت کرده اند؟جز اینکه روز به روز پسرفت کردن و با کاهش کیفیت و بالا بردن ارزش دروغین خودروها بر مردم خود جفا کردن؟حتی زمانی که مردم خریدن خودرشان را تحریم کردن به جای عذرخواهی و سعی در واقعی کردن قیمت با قلدری در مقابل ملت ایستادن و حرف از گرانتر شدن و بی کیفیت تر شدن زدند...
پیشرفت کشور در صداقت و احترام متقابل مردم و تولیدکنندگان است
من خودم گوش اسپایدر وان گرفتم ازشم راضی هستم
ایرانی هستش حد اقل کارگرایرانی تولیدش میکنه
کارخونش تو جنوبه من اهل شمال ایران هستم
دوستان حواستون به هم وطنامون باشه
بالخصوص صدا وسیما می تواند با ساخت سریالهای تلوزیونی جذاب وجدان خفته مردم را بیدار کند که نخریدن کالای ایرانی چه اندازه به خانواده بزرگ ایرانی ضربه می زند که خودشان هم عضوی از آن خانواده هستند.
تفسیر و توضیح شما کاملا صحیح است اما شما همه مشکلات را متوجه مردم کردین و در واقع مردم را به کوتاهی در قبال تولید کنندگان داخلی متهم میکنید.شاید تفسیر شما تا حدودی درست باشد اما ذکر چند نکته در تفسیرتان خالی بود
اول اینکه تولید کنندگان ژاپنی برای رقابت و به دست اوردن رضایت هموتنانشان جنس های خود را که با کیفیت بسیار پایین تر از نمونه خارجی بود را با قیمت سه برابر به مردم نمیدادن.
دوم هر جا اشتباه یا کم کاری کردن صادقانه از مردم عذر خواهی کردن و آن را جبران کردن.
سوم با تمام توان به رشد کیفیت محصولات خود فکر کردن و تلاش کردن.
برای مثال همین شرکتهای خودرو سازی ایران مگر در این 50 سال کار خود چه تلاشی برای پیشرفت کرده اند؟جز اینکه روز به روز پسرفت کردن و با کاهش کیفیت و بالا بردن ارزش دروغین خودروها بر مردم خود جفا کردن؟حتی زمانی که مردم خریدن خودرشان را تحریم کردن به جای عذرخواهی و سعی در واقعی کردن قیمت با قلدری در مقابل ملت ایستادن و حرف از گرانتر شدن و بی کیفیت تر شدن زدند...
پیشرفت کشور در صداقت و احترام متقابل مردم و تولیدکنندگان است
ایرانی هستش حد اقل کارگرایرانی تولیدش میکنه
کارخونش تو جنوبه من اهل شمال ایران هستم
دوستان حواستون به هم وطنامون باشه