این که شهر لار باید مرکز امداد رسانی شهرستان های جنوبی استان فارس باشد اشتباه محض است از هر طرف که محاسبه شود فاصله بین شهر خنج تا شهرهای قیر و کارزین و فراشبند و مهر و لامرد و گراش و لار و جهرم (از مسیر راه جدید دیگ اشکن ) کمتر حدود ۹۹ کیلومتر است متاسفانه شهر لار در گوشه ای از جنوب استان فارس قرار گرفته است
این که شهر لار باید مرکز امداد رسانی شهرستان های جنوبی استان فارس باشد اشتباه محض است از هر طرف که محاسبه شود فاصله بین شهر خنج تا شهرهای قیر و کارزین و فراشبند و مهر و لامرد و گراش و لار و جهرم (از مسیر راه جدید دیگ اشکن ) کمتر حدود ۹۹ کیلومتر است متاسفانه شهر لار در گوشه ای از جنوب استان فارس قرار گرفته است
واقعابرای دوستانی که بیهوده قضاوت میکنن متاسفم,به هرصورت اوناتواین ایام تعطیلی داشتن به مردم خدمت میکردن,خدابیامرزتشون وخدمت به خلق عبادته واتفاقی که افتاده جزشهادت درراه خدانیست
با سلام و عرض تسليت به خانواده هاي بازماندگان حادثه سقوط هليكپتر
در درجه اول زمان سقوط هليكپتر نشان دهنده ي بي توجهي به داشتن إمكانات ديد در شب براي هليكپتر و نداشتن أصول و قواعد پروازي در سازمان مربوطه .
دوم اينكه هليكپتر هاي مورد استفاده در اورژانس ايران از حداقل استاندارد هاي ماموريتي و رسيدگي به سوانح برخوردارند يعني اينكه
از هايكپتر هاي دهه ي ١٣٤٠ يا ١٣٥٠ استفاده ميشه كه اين خودش بزرگترين أشكال در مديريت و بكارگيري ابزار هاست .
كه باعث بوجود آمدن چنين حوادث تلخ و ناگواري ميشه .
در درجه اول زمان سقوط هليكپتر نشان دهنده ي بي توجهي به داشتن إمكانات ديد در شب براي هليكپتر و نداشتن أصول و قواعد پروازي در سازمان مربوطه .
دوم اينكه هليكپتر هاي مورد استفاده در اورژانس ايران از حداقل استاندارد هاي ماموريتي و رسيدگي به سوانح برخوردارند يعني اينكه
از هايكپتر هاي دهه ي ١٣٤٠ يا ١٣٥٠ استفاده ميشه كه اين خودش بزرگترين أشكال در مديريت و بكارگيري ابزار هاست .
كه باعث بوجود آمدن چنين حوادث تلخ و ناگواري ميشه .