آقا این چه تیتری هست که شما زدی آخه. ایر بگ فقط سینه و کمی صورت را از برخورد با فرمان نجات می دهد تازه اگر درست کار بکند و برای بدن راننده تنظیم شده باشد.
خرد شدن کمر راننده هیچ ربطی به ایر بگ ندارد.
این آقا با بنز هم چنین سقوطی می کرد نتیجه اش همین بود. آخه کدام کارشناسی علمی خرد شدن کمر را به باز نشدن ایربگ ربط می دهد.
ایر بگ در صورت تشخیص برخورد اگر فیوزش را قطع نکرده باشند کار می کند. معجزه که نمی تواند بکند.
البته اینکه ماشینهای داخلی با سهل انگاری مونتاژ می شوند و کیفیت بد انها بیشتر ناشی از سهل انگاری در تولید هست یک چیز دیگری است اما در این تصادف فقط راننده مقصر است.
این آقا اگر لکسوس سوار بود الان زنده نبود.
آقا یکم انصاف داشته باشید۰۰طرف از ازتفاعه هفت متری با ماشین سقوط کرده و پنجاه مترم پشتک بارو زده تازه دوتا مهرش خورد شده۰۰اینجوری تصادف با هر ماشینه خارجیه دیگه هم رخ بده نتیجش همینیه که تو عکس دیده میشه۰ راننده ای که اینجوری با بی احتیاطی تو ازاد راه رانندگی میکنه همینکه هنوز زندست باید خدا رو شکر کرد۰
ایربگ در شرایط مختلف و ضربه های متفاوت دارای حس گرهایی هستن که به محض ضربه وارده در جهت موافق باز می شوند خودروهای داخل دارای دو ایربگ برای جلوگیری از تصادفات از روبرو هستند اگر سمند به جای دو ایربگ دارای شش ایربگ بود (ایربگ های جانبی )لان احتمالا راننده سمند مصدومیت جدی نداشت
خرد شدن کمر راننده هیچ ربطی به ایر بگ ندارد.
این آقا با بنز هم چنین سقوطی می کرد نتیجه اش همین بود. آخه کدام کارشناسی علمی خرد شدن کمر را به باز نشدن ایربگ ربط می دهد.
ایر بگ در صورت تشخیص برخورد اگر فیوزش را قطع نکرده باشند کار می کند. معجزه که نمی تواند بکند.
البته اینکه ماشینهای داخلی با سهل انگاری مونتاژ می شوند و کیفیت بد انها بیشتر ناشی از سهل انگاری در تولید هست یک چیز دیگری است اما در این تصادف فقط راننده مقصر است.
این آقا اگر لکسوس سوار بود الان زنده نبود.