این همه با قاچاق کالا مبارزه میکنید.به خاطر حمایت از تولید داخلی. مگه خودروهای داخلی حمایت نمیشن. مردم فقط خودرو ایرانی انتخاب اول و اخرشون هستش. پس چرا هر روز بی کیفیت تر میشن. چون رقابت نیس.
همین قطعه بی کیفیت رو هم دو ماه طول میکشه به مردم بدن مثلا یه سیلندر ترمز یا یه سنسور اکسیژن 48 روز باید طول بکشه تا از شرکت سایپا به نمایندگی بفرستن .
تاوقتی از مدلهای بنجل و از رده خارج چین و کره و پژو و... کپی برداری می کنیم واز توان داخلی استفاده نمی کنیم مردم مجبورند و جز سازش چاره ای ندارندکیفیت نه تنها بهتر نمیشه بلکه به بهانه تحریم وامثال ان بدتر خواهد شد.
چرا دو شرکت ایران خودرو و سایپا بجای گران کردن قیمت محصولات بی کیفیت و قدیمی خود برای جبران فروش پایین ،اقدام به کم کردن هزینه های اضافی،بالابردن راندمان پرسنل و ماشینالات ، و کوچک کردن سازمان عریض و طویل خودشون نمیکنن چرا جلوی بریز و بپاش ها رو نمیگیرن ،چرا بجای گران کردن قیمتها و فروش پایین به مکانیزه کردن و فروش بالا با قیمت پایین که در حد توان اقشار جامعه ایرانی باشه فکر نمیکنن؟
اون وقتا که وضع واوضاع ریالی خودرو سازا خوب بود ماشین با کیفیتی نداشتند حالا که دیگه خوب بهونه دستشون افتاده.این نشون می ده که ما ...وقتی می تونیم ادعا بکنیم خودرو سازیم که هیچ قطعه ای نیازمند وارد کردن نباشه.
این صنعت همیشه یه بهونه داره پس تا ابد الدهر خبری از کیفیت نیست.
الان خودم بچه دارم باز میگن خودرو بی کیفیته
چون از محالاته!
هروقت به نخبه های مظلوم میدان داده بشه.
هروقت انحصار از مافیای خودرو گرفته بشه.