نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Italy
رضا
۱۱:۵۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۵
با سلام .باتشکر از گزارش شما
Italy
علی محمدی
۱۱:۱۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۵
با سلام خدمت شما دوستان.لطفا این مطلب بنده رو به گوش مسئولین مترو برسونید یا خوتون یه گزارش بگیرید.استگاه مترو کرج قبلا یه پل اهنی برای خروج مسافرین از مترو داشت و مسافرین از این راه راحتی خروج میکردن ولی چند وقتی هست بدون برنامه ریزی و جایگزینی هیچ مسیری این پل برداشته شده و مسافران به طرز وحشتناکی از پله ها استفاده میکنند.در بین فشار ازدحام باعث شد برخی از مردم از پله های مترو به زمین بخورن و اینکه برخی مشکلات برای خانمها برای خروج اتفاق میوفتد.اعتراض خودمونو به مسئولین مترو رسانیدیم و جالب اینکه این دوستان در پاسخ به ما گفتن ما گفتیم ولی مسئولین هیچ پاسخی نمیدن..لطفا این موضوع رو هم پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
BRT هاشونم بدتر از متروئه . برا اینکه به جای اینکه از روی پلای هوایی رد شن میان وسط ترافیک گیر میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
والا من که هروز میرم اداره با مترو میرم همیشه شلوغه حتی شده شهروندان موقع سوار شدن همدیگرو کتک میزنند. خواهشمندم مسئولین رسیدگی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
حق با مسئولان پول نیست
ما باید تحمل کنیم خلاصه تو ایران زندگی مبکنیم و امنیت داریم و شغل و رفاه داریم برای ما مهم کشورمون نه مترو و....
انشاا...وضع معیشت مردم خوب شه
United Arab Emirates
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
مشکل مترو تهران با افزایش چند واگن حل نمیشه ،مشکل مهاجرت به تهران باید متوقف بشه،اگر کار و اشتغال در شهرستان ها و روستا ها ایجاد بشه ،مردم چرا در تهران حاشیه نشین شونند که اون هم مشکلات خودشو داره ،باید مشکل بطور اساسی حل شود
Germany
m
۱۰:۳۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
با سلام چرا مثل اتوبوسرانی ازبخش خصوصی استفاده نمیکنن ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
حیف این 60 - 70 میلیارد دلاری که خرج مترو کردن و با یک دهم اون میتونسن با زدن پلای هوایی رو خیابونا برا BRT ها ده برابر مترو مسافر میبردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
مردم مقاومت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
هر کی رو میبینی از جاهای دور پاشده رفته تهران زندگی کنه
معلومه در حالت انفجار جمعیت قرار میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
هرچقدر هم واگن بخرند ایستگاه جدید راه اندازی کنند بازهم تعداد مهاجران از شهرها به تهران بیشتر میشه و همین وضع تکرار میشه
در مراکز استانها اگه یه کم امکانات بیشتر بگذارید تهران از حالت انفجار درمیاد
الان اکثر تهرانیها رو روستاییها و مردم شهرستانهای کوچک تشکیل میدهند
Iran (Islamic Republic of)
غلام حسین
۲۱:۵۶ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
سلام ضمن تشکر صمیمانه از مجموعه خدمتگذاران مخلص درشهرداری که قطعا خداوند اجروپاداش آنهارا خواهد داد چرا از صنعتگرانی که واگن ساز هستند استفاده نمیشود واقعا بعنوان یک سوال برای مردم مطرح است آیا نمی توان با ترکیب دانشگاه و تولید کنندگان واگن رضایت خداوند متعال را جلب کنیم ومنتظر وزارت خانه و ...........نباشیم این ترکیب میتواند زمینه ای را فراهم آورد که سالهای سال رافع نیاز داخل باشد.هر سال در فصل زمستان شهرداری بابت محافظت درختان ودر همین ردیف......مشمع کشی میکند در نقاط مختلف با جه مشکلاتی در حالیکه برای پایتخت ایران اسلامی میتوان با طراحی مشمع در قالب کیسه ارتقا بخشید وکار ونمای تهران را بهتر به معرض نمایش قرار داد..منتظر کیسه سازان چینی نباشیم ما میتوانیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
این همه پول بیت المالو دادن چند خط مترو برای تهران زدن .ولی بقیه شهر های پر جمعیت تو همون خط اولشونم موندن.مگه اونی که تهران زندگی می کنه ایرانی تره تا بقیه؟می دونم پخش نمی کنید چون خودتون تهرانی هستین!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
خواهشا یه بررسی بفرمایید که پول یه قطار چقدره . به مردم اطلاع رسانی کنید بدونیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
پول هر واگن چقدره ؟؟ پول یه قطار چقدر میشه ؟؟
۱۲