سلام
یکی از بهترین راهکارها برای معضل آلودگی جایگزینی خودروهای سوخت فسیلی با خودروهای الکتریکی و هیدروالکتریکی است که تمام کشور دنیا چه کشورهای خودرو ساز و چه کشورهایی که هنوز به طور رسمی وارد این صنعت نشده اند به دنبال طراحی و ساخت خودروی برقی هستند.
استفاده و دادن تسهیلات ایده آل برای استفاده از موتور سیکلت های برقی و حمایت دولت از طراح ها و سازندگان این وسایل نقلیه که باعث میشود مشکل ترافیک حل شود هم مشکل آلودگی هوا و هم اشتغال زایی و همچنین پیشرفت در این زمینه
1-ایجاد و گسترش حمل و نقل عمومی (خصوصا بی آر تی خط خرازی-همت-زین الدین-همت)
2-ایجاد و گسترش مترو غرب به شمال و مرکز تهران (خصوصا ونک)
3-فرهنگ سازی رفتار ترافیکی مردم
4-مهندسی سازی بزرگراه ها و خیابانها
5-گسترش فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی
6-گسترش استفاده از ابزارهای دیجیتال برای رفع ترافیک
7-پراکنده نمودن تمرکز بازارها جهت خرید (با ظهور پاساژها)
8-مالیات بستن بر کسب و کار کهنه و تشویق کسب و کار نو با مالیات اندک
9-الزام به اشتغال در محل با تخفیف مالیاتی
با سلام
این مشکل یعنی عدم وجود شغل و هجوم جوانان بیکار به شهر های بزرگ اگر دولت بجای مهربانی برای کشورهای غربی کمی هم بفکر ایجاد اشتغال در شهر ها و روستاها باشه این مشکل تا حد زیادی برطرف میشه
راه حل الودگي هوا كاملا مشخصه! جمع كردن شركت هاي خودروسازي بخدا كه دليل اصلي الودگي هوا همينه چطور بقيه كشور هاي بزرگ با جمعيت بيشتر و صنعت بيشتر همچين مشكلي ندارن كه يكي دو روز مدرسه تعطيل بكنن تا يكم هوا خوب بشه
یک به شهرستانها بیشتر برسن تا کمبود نداشته باشن مجبور بشن بیان تهران کار کنن دو ماشینهای الکتریکی رو به طور جدی روش کار کنن و بعد وارد شدن به شهر براشون تخفیفات خاصی قاِل بشن تا مردم دنبال خریدش برن و 3 اتوبسها و مینیبوسها و کامیونها رو یه وامی به صاحباشون بدن و مجبور کنن اینها عوض کنن و به روز بگیرن ماشیناشونو
موتورهای الکتریکی رو به موتور سواران معرفی کنن و اونها رو ترغیب کنن از موتورهای برقی استفاده کنند
سلام،من یادمه بازیکنان کره یک بار اومدن تهران و اینقدر آلودگی هوای تهران براشون سخت بود که همه شان ماسک گذاشتند
اما ما در تهران متاسفانه دیگه اینقدر به این هوا عادت کردیم که. ...
ستفاده انرژیهای تجدید پذیر به جای تجدید ناپذیر هست یعنی میتوانیم ماشینهای بنزینی تبدیل الکتریکی کنیم تولید موتورهای الکتریکی و ایجاد نیروگاههای بزرگ خورشیدی یا بادی هست ودرگام بعدی وسایل سرمایش و گرمایش تولید کنیم ودر طراحی ساختمان مقوله زیادی داریم نمیشه شهرخراب کنیم بسازیم ایجاد اسمان خراش عمودی سبز و معماری هیبریدی به درد شهر نمیخوره مربوط به اقلیم معتدل هستن و نظارت شبانه به کارنجات انجام شود تا زباله هاشون به کجا میفرستن اکثر کارخانجات زباله هاشون در دل تاریکی شب ها میسوزانن کنترل شود .
به نظر من دولت يك روز در هفته را براي رانندگي در شهر ممنوع اعلام كند البته به جز وسايل نقليه عمومي وبجاي ان براي هر خانواده ايراني تسهيلات خريد دوچرخه تهيه كند تا در روز تعطيل شهروندان از دوچرخه يا مترو براي عبور و مرور استفاده كنند .
یکی از بهترین راهکارها برای معضل آلودگی جایگزینی خودروهای سوخت فسیلی با خودروهای الکتریکی و هیدروالکتریکی است که تمام کشور دنیا چه کشورهای خودرو ساز و چه کشورهایی که هنوز به طور رسمی وارد این صنعت نشده اند به دنبال طراحی و ساخت خودروی برقی هستند.
2-ایجاد و گسترش مترو غرب به شمال و مرکز تهران (خصوصا ونک)
3-فرهنگ سازی رفتار ترافیکی مردم
4-مهندسی سازی بزرگراه ها و خیابانها
5-گسترش فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی
6-گسترش استفاده از ابزارهای دیجیتال برای رفع ترافیک
7-پراکنده نمودن تمرکز بازارها جهت خرید (با ظهور پاساژها)
8-مالیات بستن بر کسب و کار کهنه و تشویق کسب و کار نو با مالیات اندک
9-الزام به اشتغال در محل با تخفیف مالیاتی
این مشکل یعنی عدم وجود شغل و هجوم جوانان بیکار به شهر های بزرگ اگر دولت بجای مهربانی برای کشورهای غربی کمی هم بفکر ایجاد اشتغال در شهر ها و روستاها باشه این مشکل تا حد زیادی برطرف میشه
موتورهای الکتریکی رو به موتور سواران معرفی کنن و اونها رو ترغیب کنن از موتورهای برقی استفاده کنند
اما ما در تهران متاسفانه دیگه اینقدر به این هوا عادت کردیم که. ...