سلام ماشینم پژو ۴۰۵مدل ۸۹ عیبی که داره داخل شهر اصلا گرم نمیکنه وقتی داخل جاده میرم برای مسافر یا جای بعد چند دقیقه که مسیر طی میکنم میبینم امپر ماشین از جای نرمال که هست میره بالاتر و وقتی که توقف میکنم ماشین سرد میکنم و با کولر ادامه میدم ماشین امپرش نمیره بالاه اگر کولر تو مسیر خاموش کنم امپر میره بالا الان مشکل از چی است ؟
دوست عزیز برای برادرم همین اتفاق میفتاد، چراغ قرمز صفحه کیلومتر روشن میشد و فن به شدت کار میکرد، بخاری ماشین سرد بود، یا کمی گرم.
مکانیک برای جلوگیری از واشر زدن کلا ترموستات رو خالی کرده بود، مواظب باشید اگه عمر واشر سرسیلندر ماشین شما کم شده باشه، بعد از نصب ترموستات حتما به مکانیک بگید، برای برادرم یک روز بعد واشر زد و بخاطر آخر بودن سرسیلندر، مجبور به تعویض شد.
هزینه کلی تعویض سرسیلندر استوک زانتیایی با لوله های موتور، ۵ تومن شد.
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام من ی پراید ۹۰دارم ۴تاترموستات عوض کردم بهترین مارک انداختم بازم جنت بالا و پایین رادیاتور سفت و بعد از فن زدن ماشین یکم بهتر میشه مال چیه.ترموستات ۸۲
ماشین پژو 405 تیوفایو دارم تو زمستان که ماشین روشن میشه دمای اب میره بالا تا خط اول بخاری گرم هست در حال حرکت تو سرعت کاملا امپر میاد پایین وبخاری سرد میشع علت کجاست میشه ترموستات خراب باشه
سلام پراید نیمه انژکتور دارم امروز امپر ابش تقریبا تا انتها رفت فن روشن شد ماشین و در حالت درجا گذاشتم تا خنک شود ولی بعد از گذشت تقریبا۱۵ دقیقه رادیاتور از قسمت بالا ترکید چرا
سلام دوستان من یه پراید مدل نود دارم آمپر گرما نشون نمیده اما وقتی لامپ ها استپ پایین روشن می کنم آمپر تا آخر میره بالا بمحض خاموش کردن لامپ ها یا تعویض استپ به بالا دوباره آمپرش میاد پایین لطفاً اگه کسی از این مشکل سر درمیآورد یا همچین تجربه ای داره لطفاً کمک کنید چون تو بلوچستان تعمیرگاه قابل اطمینان نیست تا حالا دوباره واشر سرسیلندر سوزانده
سلام،ماشینم 405 مدل 83 هستش چند روزی هم هست سرسیلندر کامل با همه چیزشو عوض کردم ، آمپر ماشین من یهو دوتا خط میاد بالای خط وسط چند ثانیه حدود (15 ثانیه) بعد میاد پایین یک خط زیرخط وسط،ر ترموستات هم در آوردم باز هم همینجوری هست فشنگی سبز آب با سوکتش هم عوض کردم بازم همینجوریه رله های فن هم عوض کردم باز هم همینجوریه اطلاعاتی راجب این موضوع دارین ؟!!!!؟؟؟؟
فشنگی فن رو عوض کن شما ک فشنگی اب عوض کردی فشنگی فن هم عوض کن
مهدی س
۱۸:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام.ماشین من پارس ۹۱ هستش. ۱۰ روز پیش واشر سر سیلندر عوض کردم تا امروز مشکلی نداشت.امروز آمپر خیلی رفت بالا جوش آورد .بعد گفتن از ترموستات هستش.ترموستا ۷۵ نو انداختن هوا گیری کردن تا یکساعت خیلی خوب بود ولی باز دیدم کم کم رفت بالا جوش آورد..فن هام هم هردو کار میکنن..در ضمن آب خالی فعلا ریختم تو رادیاتور گفتم تا درست بشه بعد ضد یخ بریزم...میشه لطفا راهنمایی کنید.
سلام ترموستات ماکسیما کجا قرار داره لطفااگه امکانش هست عکس موتور برام بفرستید روی عکس نشان دهید.در ضمن داخل موتور ماکسیما چندتا ترموستات داره با کمال تشکر فراوان
سلام ی پراید کاربرات دارم امپراب ماشین روی اخرین نقطه مونده حالت برعکس نشون دادن دمای اب داره ربطی به ترموستات داره یا امپرابش خراب شده بعد تومسیرهای طولانی هم جوش میاره ولی داخل شهر هیچ مشکلی نداره
مکانیک برای جلوگیری از واشر زدن کلا ترموستات رو خالی کرده بود، مواظب باشید اگه عمر واشر سرسیلندر ماشین شما کم شده باشه، بعد از نصب ترموستات حتما به مکانیک بگید، برای برادرم یک روز بعد واشر زد و بخاطر آخر بودن سرسیلندر، مجبور به تعویض شد.
هزینه کلی تعویض سرسیلندر استوک زانتیایی با لوله های موتور، ۵ تومن شد.