من سه ماه خط جدید گرفتم اینترنت یک ساله هم گرفتم ، خط تلفن کشیده شده ولی بوق نداره چندین بار مراجعه حضوری از طریق سامانه داشتم ولی انگار نه انگار هیچ خبری نیست ....
به خاطر نبود تیر تلفن کابل تلفن بصورت زمینی کشیده شده به خاطر دسترس بودن به صورت مکرر دستکاری و پاره کار ما شده تماس 20117 لطفا به امر رسیدگی کنید شبستر سیس با تشکر
تلفن ما ۹تومن بدهی داشت قطع شده بود الان یک روزه که میرم مخابرات وزنگ میزنم هنوز وصل نشده.اندازه ۹۰هزارتومن کرایه وشارژ موبایل کردم تا پیگیر باشم اخرهم وصل نشد.
4روزه برا سرویس ADSLثبت نام کردم و از همانروز بوق تلفن خونه قطع شده و با وجود مراجعه شرکت و وصل مودم تا امروز خبری نیست گویا کارکنان مخابرات بعد از. وصل سرویس اینترنت یادشو میره بوق تلفنو دوباره وصل کنند !!!!
پرواضح است که شما زیر مجموعه های خودتون رو کنترل نمیکنید و خدمات به مردم جزء اولویت های شما نیست.
تبریک میگم .