این سومین حادثه بود در مسیر خورستان ,که همش خدا کمک میکنه فاجعه نشه ,اکثرا هم ب خاطر گرمای بالای ۶۰درجه در افتاب می باشد ک باعث انبساط و انقباض ریل ها میشود و یکی از را هکارهای ان ب نظر من تغییر رنگ ریل ها در خوزستان از سیاه ب رنگ سفید میباشد تا دمای ریل ب نصف کاهش یابد و اهن گداخته نشود
این سومین حادثه بود در مسیر خورستان ,که همش خدا کمک میکنه فاجعه نشه ,اکثرا هم ب خاطر گرمای بالای ۶۰درجه در افتاب می باشد ک باعث انبساط و انقباض ریل ها میشود و یکی از را هکارهای ان ب نظر من تغییر رنگ ریل ها در خوزستان از سیاه ب رنگ سفید میباشد تا دمای ریل ب نصف کاهش یابد و اهن گداخته نشود
تاکنون دانشمندان ما هرچیز غیرممکنی را با روش ملی و ازطریق بومی سازی ساخته اند،
حال سوال اینست که آیا ساخت خط راه آهن و تولید واگن از صنعت موشکی و صنعت هسته ای و صنعت نانوتکنولوژی و سایر علوم روز جهان سخت تر است که دولت در این بخش سرمایه گذاری کلان نمیکند؟؟؟؟
در ژاپن ریل راه آهن در هر منطقه دور و نزدیک وجود دارد حتی در بعضی مناطق روزانه فقط یکبار یک واگن کوچک مسافران را جابجا میکند
ولی متاسفانه راه آهن ما فقط جهت اتصال چند نقطه مرزی برای ترانزیت کالای خارجی ها از مسیر ایران ساخته شده است و یا در دست احداث است، جان مردم در درجه آخر وزارت راه قرار دارند
راه آهن بهترین وسیله حمل و نقل مسافر است معلوم نیست چرا هیچ دولتی در ایران به توسعه و گسترش آن در جای جای ایران اهمیت زیادی نمی دهد
کجای کاری هموطن!مگه ساخت برنج خیلی سخته که میریم از هند و پاکستان و اروگوئه و تایلند برنج بی کیفیت می خریم؟چون جیب بعضیا از این را پر میشه اینکارو میکنن دلشون واسه من و شما نمیسوزه
کورش
۲۲:۰۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
تنها سازمانی که بیشترین بسوادها در ان مشعولن همین راه اهن میباشد پس بهتر از این انتطار نداشته باشید ناحیه لرستان
سلام.به جای لعنت و نفرین بیایم دنبال راه حل باشیم.مسیر قطار اهواز مشهد از چند لحاظ قابل توجه و اهمیت هست .یکی اینکه با توجه به زوار عراقی که از اهواز سمت مشهد میروند و خود زوار ایرانی جنبه ملی و بین المللی داره و از طرف دیگه خیلی طولانی هست شاید 36 ساعت با قطار طول میکشه اهواز مشهد پس باید امنیت و کیفیتش بالاتر باشه .و هزار و بک دلیل دیگر
سلام.به جای لعنت و نفرین بیایم دنبال راه حل باشیم.مسیر قطار اهواز مشهد از چند لحاظ قابل توجه و اهمیت هست .یکی اینکه با توجه به زوار عراقی که از اهواز سمت مشهد میروند و خود زوار ایرانی جنبه ملی و بین المللی داره و از طرف دیگه خیلی طولانی هست شاید 36 ساعت با قطار طول میکشه اهواز مشهد پس باید امنیت و کیفیتش بالاتر باشه .و هزار و بک دلیل دیگر
سلام.به جای لعنت و نفرین بیایم دنبال راه حل باشیم.مسیر قطار اهواز مشهد از چند لحاظ قابل توجه و اهمیت هست .یکی اینکه با توجه به زوار عراقی که از اهواز سمت مشهد میروند و خود زوار ایرانی جنبه ملی و بین المللی داره و از طرف دیگه خیلی طولانی هست شاید 36 ساعت با قطار طول میکشه اهواز مشهد پس باید امنیت و کیفیتش بالاتر باشه .و هزار و بک دلیل دیگر
خوب شد قطار اینجا از ریل خارج شده بعد از خرم آباد و اندیمش مسیر خیلی خطرناکه و از وسط کوه و دره ها رد میشه ... واقعا بعد از این همه سال این مملکت نتونست یه مسیر خوب و امن با بهترین قطارهای روز دنیا حالا بهترین پیش کش درجه سه حداقل توی این شاه راه قرار بده و این مسیر استراتژیک را سامان بده ... خسته شدیم از بس شعار شنیدیم ... مردم خوزستان خسته گرما ، ریز گرد ، کارون خشک شده ، و مهاجرات دیگر اقشار برای کار در بهترین کارخانه ها و صنایع این استانن ولی متاسفانه جوانان بومی این شهر بیکارن ، یادمه آقای روحانی گفتن قومیتی و باند بازی و طایفه گرایی در کشور را کنار میگذاریم پس کو ... خوزستان تبدیل شده به مکانی برای شعارهای دوستان بفکر اقشار محروم باشید یا علی
فاصله زمانی درود اندیمشک حدود 2 ساعت است.این خط واقعا خراب است این فاصله 6 ساعت طی می شود.این خط از زمان بوق هم قبل تر هست.جا دارد مسولین محترم پاسخگو باشند.
جواب مسولین این است.حالا چیزی نشده کسی نمرده، قطار داخل دره نرفته،...خب مگر مجبورید با قطار مسافرت کنید.
باید کسی بمیرم، نه ببخشید باید حداقل 500 نفر بمیرند آنوقت ببینم می شود ...
اکثر وزرای دولت یازدهم بی کفایت و بی لیاقت بودن و با روحیه اشرافی گریشون درد مردم رو نمیفهمیدن
بر اساس شنیده ها وزرای دولت دوازدهم هم بدتر از یازدهم هستن
خدا به داد مردم برسه از بی مسئولیتی و بی لیاقتی
حال سوال اینست که آیا ساخت خط راه آهن و تولید واگن از صنعت موشکی و صنعت هسته ای و صنعت نانوتکنولوژی و سایر علوم روز جهان سخت تر است که دولت در این بخش سرمایه گذاری کلان نمیکند؟؟؟؟
در ژاپن ریل راه آهن در هر منطقه دور و نزدیک وجود دارد حتی در بعضی مناطق روزانه فقط یکبار یک واگن کوچک مسافران را جابجا میکند
ولی متاسفانه راه آهن ما فقط جهت اتصال چند نقطه مرزی برای ترانزیت کالای خارجی ها از مسیر ایران ساخته شده است و یا در دست احداث است، جان مردم در درجه آخر وزارت راه قرار دارند
راه آهن بهترین وسیله حمل و نقل مسافر است معلوم نیست چرا هیچ دولتی در ایران به توسعه و گسترش آن در جای جای ایران اهمیت زیادی نمی دهد
جواب مسولین این است.حالا چیزی نشده کسی نمرده، قطار داخل دره نرفته،...خب مگر مجبورید با قطار مسافرت کنید.
باید کسی بمیرم، نه ببخشید باید حداقل 500 نفر بمیرند آنوقت ببینم می شود ...