بهترین گزینه برای مهار آلودگی هوامخصوصاکلان شهرهاافزایش نرخ بنزین می باشد به شرطی که مردم هم ازوسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند ومسئولان نیز همایت خود را ازرانندگان تاکسی وعمومی نمایدمصرف بنزین در زمان سهمیه بندی خیلی کمتر اززمان آزاد کردن وتک نرخی آن بود
این افزایش کنونی می تواند ناشی از مسافرت و استفاده خانواده ها از خودروی شخصی در فصل تابستان باشد اما پیشنهاد می کنم در شهرهای بزرگ شهرداری ها وارده شده و برای مسیرهای مختلف مثلاً پنج هزار مسیر(مبدا و مقصدمعلوم) سرویس ایاب و ذهاب تعریف کنه و با فراخوانی استفاده کنندگان برای آنان کارت صادرکرده و به دلیل الزام به استفاده از سرویس هزینه را نیز قبلاًدریافت کند البته در این خصوص ناوگان اتوبوسی و یا هر خودرویی که قراره سرویس بدهد بایستی کامل و به روز باشد و در نهایت با مدیریت صحیح
سلام،، بنزین بدون سرب اگر سرعت اتومبیل از 80 کیلومتر بالا نرود ، تقریبا خوب است... اما با در نظر گرفتن استفاده از کولر و گرمای هوا و بی کیفیت بودن اتومبیلهای تولیدی و بی کیفیت بودن بنزین وارداتی و اینکه درصدی از اتومبیلهای وارداتی مان بیش از 4 سیلندر هستند ، همه و همه در بالا رفتن مصرف نقش دارند...
وقتی فقققققط آقایون وآقازاده ها دراین چهار سال چند هزار ماشین شاسی بلند بالای 2000واره کردند
این همه خودروسازان داخلی ماشین بی کیفبت مصرف تولید کردند.
وجدانا چند درصد ماشین هتی عمر بالابیست سال جمع شد
این همه خودروسازان داخلی ماشین بی کیفبت مصرف تولید کردند.
وجدانا چند درصد ماشین هتی عمر بالابیست سال جمع شد