تمام سرمایه ای که در صنعت خودروی ایران وجود دارد اگر به بخش کشاورزی و سایر صنایع رفته بود الان ایران بزرگترین صادرکننده محصولات کشاورزی بود. لازم نیست ایران، خودروساز باشد!
هدف سود آوری یک عده معدود از صنعت خودرو هستش نه صنایع خودرو سازی ودر کنارش صادرات هموطنان به دیار باقی واردات خودرو های با کیفیت وارزان جایش را به واردات قطعات بی کیفیت داده که حتی این قطعات در مبدا بسیار ارزان وبی کیفیت تولید میشود وفقط وفقط با هدف سود آوری وارد به اصطلاح صنعت خودرو سازی ایران می شود و خودرو ملی را میسازند
بس کی میخوای به خودتون بیاین؟؟؟ با این روش کار کردن بس از یک میلیون سال دیگر کشور ما هیجحرکت نثبتی نخواهد کرد ! جامعه ما بیمار است !!!بایستی جامعه شناسان بنشینند و علت و منشا این بیماری را بیدا کنند!
بایدنظارت بیشتر بشه تا جلوی واردات بی رویه گرفته شه
فرید
۱۸:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
کی بشینه بیماری جامعه شناسان رو پیدا کنه؟
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
ما چیزی به نام قطعه ساز نداریم . چون هیچ کارشناسی تو این سیستم مریض وجود نداره که تشخیص بده بعضی از قطعات اصلا قابلیت داخلی سازی نداره و اگر هم به واسطه واردات تکنولوژی این قابلیت بوجود بیاد، علم تولید این نوع قطعات حداقل به 5 سال زمان نیاز داره تا آموزش داده بشه .
واقعا جای تاسف داره که 90درصد قطعات مورد نیاز ما از خارج تامین میشه.