با سلام نظر همه سروران رو دیدم یه نکته که بهش اشاره نشد.. ماشینای کاربرات که تو سرما و بخصوص شب تا صبح خاموشن شما موقع خاموش کردن با سویچ خاموش نکنید ساسات رو تا آخر بکشید بذارید ماشین خودش خاموش بشه بعد سویچو ببندید، نکته مهم ساساتو جا نزنید همونجوری بمونه صبح کلاج بگیرید استارت بزنید روشن که شد ساسات رو تا زمانی که ماشین صاف کارکنه کامل جا نزنید..امیدوارم به کارتون بیاد
کاربرات پراید ماشین خوبیه سیستم برقی زیاد نداره خرجش کمه ..کاربراتور چیزی نداره مهم ترین قطعه برقیش مگنت یا چکش برقه ..ماشین کاربرات هیچ مشکلی نداره فقط صبح روشن نمیشه همون استارته ..اگه پژویی گیر بیارید تک استارت صبح روشن اما انژکتور قضیش فرق داره احتمال داره مشکلات برقی داشته باشه مشکلات ش زیاده...خصوصا دوگانه که اکثریت رو بنزین خطا میندازه قطع وصل میشه ..اونم باید دستگاه دیاگ بزنین خطا بنزین بگیرین ..
من ماشین کاربرات گرفتم مشکل اصلی من فقط صبح روشن نمیشد پیش هر مکانیک بردم مشکل حل نکرد فقط ضرر زیانش موند واسم ...تجربه خودم که از مکانیک بالاتره میگم ...پراید کاربرات که صبح روشن نمیشه ..فقط استارت قوی میخواد یا باید استارت پژویی ببندید خیلی خوبه ...یا اف داماد استارت نصب کنید ...ماشین من فقط صبح مشکل داشت که اونم با اف داماد استارت حل شد ..دور استارت قوی میکنه ..هر صد تا مکانیک کاربرات یکی حرفه ای که اونم کمه...
هموطن عزيز لطفا قبل از روشن كردن خودرو در هر اب و هوايى ابتدا سوئيچ رو باز بزاريد به مدت ٥ ثانيه ، سپس كلاج را تا انتها گرفته و بعد استارت بزنيد اين روش فشار رو از روى موتور برداشته و به شما كمك ميكند خودروى شما براحتى روشن شود خصوصا در زمستان با ارزوى موفقيت