برای توفیق در سیستم آموزشی بهترین شیوه استفاده از تجربیات کشورهای پیشرفته مانند ژاپن سوئیس-سوئد وکانادا در تعلیم دانش آموزان مفید می باشد البته در تربیت نباید از هیچ کشوری تقلید شود تربیت از تلفیق فرهنگ ومذهب کشورمان سرچشمه می گیرد. حال با توجه به موقعیت اقلیمی واقتصادی وفرهنگی ومذهب می توانیم تعلیمی توءم با موارد ذکرشده داشته باشیم تا در هدف آینده موفق باشیم.
در هر هدفی عواملی هستند که نقش ویژه وحیاتی دارند واین عوامل عبارتند از 1-علاقه
2-انگیزه 3-بار مالی یا همان نقدینگی
که مورد سوم همان بار مالی یا همان نقدینگی در صورت نقص می تواند انگیزه را از بین ببرد
ومشکل کشور ما هم همان نداشتن بار مالی در آموزش وپرورش هست که باعث می شود انگیزه در آن تهی شود.
حال راه چاره چیست؟
1-یا تزریق نقدینگی مورد نیاز آموزش وپرورش
2-ودر صورت نداشتن نقدینگی لازم وبا توجه به توان مالی طبقه بندی آموزش در سطوح مختلف جامعه با اولویت قرار دادن استعدادها وهوش دانش آموزان وترویج آموزشگاه های غیر دولتی
خواهشا درک کنید درکتون می کنیم
در هر هدفی عواملی هستند که نقش ویژه وحیاتی دارند واین عوامل عبارتند از 1-علاقه
2-انگیزه 3-بار مالی یا همان نقدینگی
که مورد سوم همان بار مالی یا همان نقدینگی در صورت نقص می تواند انگیزه را از بین ببرد
ومشکل کشور ما هم همان نداشتن بار مالی در آموزش وپرورش هست که باعث می شود انگیزه در آن تهی شود.
حال راه چاره چیست؟
1-یا تزریق نقدینگی مورد نیاز آموزش وپرورش
2-ودر صورت نداشتن نقدینگی لازم وبا توجه به توان مالی طبقه بندی آموزش در سطوح مختلف جامعه با اولویت قرار دادن استعدادها وهوش دانش آموزان وترویج آموزشگاه های غیر دولتی