من سال سوم راهنمایی بودم دانش آموزان بعدازسه ماه تعطیلی مدارس ودرروز اول بازگشایی مدارس درروز اول مهر خیلی خوشحال بودیم زنگ مدرسه خوردوماسرصف شدیم ومن ازخوشحالی تو پوست خودم نمی گنجیدم مدیر مدرسه شروع به سخنرانی کرد ناگهان سخنرانيش قطع کرد وبه سوی من آمد به من گفت چرا می خندی و چنان چکی سنگینی در گوش من زد که صداش در مدرسه پیچید و همه به سوی من نگاه کردن خنده من ازخوشحالی بود من تا آخر سال هرموقعه آقای مدیر می دیدم سعی می کردم خودم یه جورایی مخفی کنم و آ ن لحظه هنوز يادم
با سلام و احترام بهمه عزیزانی که نظر داده اند.
من خودم معلم دبیرستان هستم و صد در صد با تنبیه مخالفم ولی متأسفانه هر روز شاهد رفتارهای بسیار دور از شأن از طرف دانش آموزان هستیم که هر چقدر هم این موارد را مدیریت کنیم ولی شرایطی پیش میاد که بهیچوجه نمیشود بدون برخورد از کنارش رد شد.این موارد قطعاً مواردی اخلاقی است که حتی از اشاره به آنها معذورم.اگر این موارد که روز به روز بیشتر میشود علت یابی و کنترل نشود قطعا شاهد فاجعهای بس خطرناکتر در جامعه خواهیم بود.ببخشید از اینکه سر بسته گفتم.یا حق
تصور کنید دانش آموز در کلاس هر بی احترامی و بی نظمی و ...خواست انجام بده بعد معلم نه اونو تنبیه کنه ونه اخراج از کلاس و نه اخراج از مدرسه و در آخر سال هم آموزش و پرورش به معلم فشار بیاره که نمره ی ای چنین دانش آموزانی رو بده ، من معلمم واقعا به حال خودم و آموزش و پرورش و تاسف می خورم.
من خودم معلم دبیرستان هستم و صد در صد با تنبیه مخالفم ولی متأسفانه هر روز شاهد رفتارهای بسیار دور از شأن از طرف دانش آموزان هستیم که هر چقدر هم این موارد را مدیریت کنیم ولی شرایطی پیش میاد که بهیچوجه نمیشود بدون برخورد از کنارش رد شد.این موارد قطعاً مواردی اخلاقی است که حتی از اشاره به آنها معذورم.اگر این موارد که روز به روز بیشتر میشود علت یابی و کنترل نشود قطعا شاهد فاجعهای بس خطرناکتر در جامعه خواهیم بود.ببخشید از اینکه سر بسته گفتم.یا حق
اگر رفتارها کنترل نشه در سنین نوجوانی و جوانی به بحران فرهنگی چندین درجه بدتر از کنونی خواهیم رسید.
.ولی می بایست برای دانش آموزانی که نظم و قوانین رو نادیده می گیرند تنبیه هایی جایگزین در نظر گرفته شود مثل تمیز کردن کلاس درس