دوستان
نگید هواپیمایی که ایمنی نداره
نصف سهام ATR برای شرکت هواپیما سازی ایرباس هستش
بازم بگید ایمنی نداره
متاسفانه اشتباه از شرکت هواپیمایی است .به خاطر اینکه این هواپیما از نظر فنی در مقابل سرما مقاوم نیست .
خوب بود یک آماری از این هواپیما میدادید که در حال حاضر چه تعداد در جهان مشغول فعالیت پروازی هستند و چه تعداد در ایران داریم وضمنا یک سوال با توجه به تجربه خوب خلبان این هواپیما چطور از روی فاصله زمانی تا مقصد متوجه قله های مرتفع دنا نشده و درخواست کم شدن ارتفاع را داده علی رغم کم بودن افق دید بواسطه شرایط جوی و دیگر اینکه چرا برج مراقبت با این درخواست موافقت کرده ؟ بنظر میرسد سیستم ناوبری باید مجهز به ارسال سیگنال تا شعاع چند مایلی از وجود موانع مانند سیستم خفاش ها گردد تا هر چند دقیقه یا کمتر و بیشتر در این مواقع که شعاع دید کم میشود استفاده و از خطرات احتمالی جلوگیری کرد
چرا معمولا هواپیماهایی که مربوط به استانهایی محرومتر هستش دچار سانحه میشه؟
به خدا لیاقت مردم ایران با این همه ثروت این هواپیماها و این خودروها و این جاده ها نیست.
تسلیت به خانوادهای عزیزان روحشان شاد خدا رحمت کند ضعف وزارت ونظارت عامل حادثه میباشد آخوندی استعفا استعفا نچسب به وزارت همان حادثه ریلی باید کنار میزدی احساس مسولیت کجاست
نگید هواپیمایی که ایمنی نداره
نصف سهام ATR برای شرکت هواپیما سازی ایرباس هستش
بازم بگید ایمنی نداره
متاسفانه اشتباه از شرکت هواپیمایی است .به خاطر اینکه این هواپیما از نظر فنی در مقابل سرما مقاوم نیست .
بازم همه تسلیت
چرا از این هواپیماهایی که سابقه سقوط دارند خریداری کردند
به خدا لیاقت مردم ایران با این همه ثروت این هواپیماها و این خودروها و این جاده ها نیست.