کاپیتان خیلی تلاش کرد که هواپیما سقوط نکنه اما اشتباه اصلی ابن بود که نمی بایست درچنین شرایطی هواپیما پرواز می کرد. برای اون مننطقه پرواز در شرایط آفتابی ایمن است
من به عنوان یک متخصص اعلام می کنم این پرواز به خاطر شرایط آب و هوا نباید انجام می شد ارتفاع هواپیما باید هزار پا روی آن نقطه ی برخورد می باید می شد نه سی متر زیر ارتفاع
یک اصطلاح در هواپیمایی هست دو نفر سانحه می دهند یا خیلی ناشی و یا خیلی ماهر
ماهر گول تجربه و مهارت خود را می خورد
یک اصطلاح در هواپیمایی هست دو نفر سانحه می دهند یا خیلی ناشی و یا خیلی ماهر
ماهر گول تجربه و مهارت خود را می خورد
مالک هواپیمایی آسمان و کشتی سانچی سازمان بازنشستگی کشوری تحت وزارت علی ربیعی است.
مهندسان متبحر ایرانی به تعداد کافی در صنعت هوانوردی برای بررسی و کارشناسی عوامل سقوط داریم.