اگه میانگین 400000 نفر تصادف کنند.با هزینه ی متوسط 800000 ضرر ناشی از برداشتن تخفیفات تقریبا 300 میلیاد تومان هزینه مازاد پرداخت میکنند.اگه دست کم 30 میلیون ماشین 5 % اضافه پرداخت کنند تقریبا 1500 میلیارد میشه.یعنی 1200 میلیارد به حساب بیمه !..کجاش به نفع مردم میشه ؟!
تخفیف بیمه بایستی مختص راننده و به نام وی باشد.
تا با خرید ماشین جدید تخفیف برای راننده حفظ شود.
این راننده است که باعث تصادف یا عدم آن می شود نه خودرو!
شرکتهای بیمه بعد از اجباری کردن بیمه شخص ثالث سعی در اجرایی کردن ان دارد
به طور ساده این طرح یعنی رانندگانی که درست رانندگی می کنند پول بیشتری میدهند تا جبران خسارت خای رانندگانی باشد که تصادف کرده اند
با این طرح دیگه کسی به فکر جان مردم نیست و هم شمار تصادفات رانندگی زیاد میشه و هم تلفات جانی ،به چند دلیل ۱چون که دیگر مردمم به اینده تخفیفهای که در ازای ان پول کمتری میدادن چیزی ایدشان نمیشه ۲ هرکس هم که تا به حال به خاطر تخفیفهای که خودروش داشته بعضی مواقع حاضر شدن از جیب خود مایع بگذارند که دیگر تخفیفی در کار نیست پس هر تصادفی با اجازت به بیمه میاد برای جبران خسارت و دلایل زیاد دیگر پس لطفا اول کار کارشناسی انجام بدید بعد و به خاطر ۵درصد که نصیب بیمه میشه خودتون را گرفتار نکنید و لطفا به گوش مسوولان برسانید خبرگزاری محترم با تشکر
تا با خرید ماشین جدید تخفیف برای راننده حفظ شود.
این راننده است که باعث تصادف یا عدم آن می شود نه خودرو!
به طور ساده این طرح یعنی رانندگانی که درست رانندگی می کنند پول بیشتری میدهند تا جبران خسارت خای رانندگانی باشد که تصادف کرده اند