کارگاه چرخ خیاطی شد شرکت تویتای جهانی و سامسونگ که تولیدکننده محصولات کوچکی بود شد شرکتی که انواع وسایل خانگی را تولید میکند و یکی از قطب های جهانی الکترونیکی و از بزرگان موبایل و تلویزیون جهانی شد و همه اینها از دست ملت و دولتی غیرتی برآمد که خواستند جهانی شوند
ما ایرانیان با اینهمه سابقه تولید و هنرمندی در جهان ،چرا ما نخواهیم شرکتهایشان جهانی شوند
کیفیت خوب ضامن خرید هر وسیله ای است
چرا ایرانی ها هیچ وقت فرش آمریکایی یا اروپایی نمیخرن
چرا ایرانی ها دنبال خرید چرم خارجی نیستند
چرا ایرانی ها کاشی ایرانی میخرن
چرا ایرانی هاکفش تبریز رو ترجیح میدن
و وسایلی از این دست....
چون کیفیت مناسبی دارن پس تولید کننده ها باید کیفیت رو افزایش بدن مگر نه مردم وظیفه خودشون رو بهتر میدونن
رسانه ها میتوانند قدرت ملی را دهها برابر کنند و حس میهن دوستی و وطن پرستی را در مصرف کالاهای خودی و بهتر شدن کیفیت و شناخت بیشتر مردم از صنعت و تولیدات کشورشان و معرفی آنها کمک کنند
کالای ایرانی فقط اجناس نیست بلکه پوشاک و ... به نظرم نوع اجناس ایرانی کیفیت نداره و خدمات پس از فروش هم به درد نمیخوره چون گارانتی های ما فقط شامل یه سری مسائل میشه که اصلا ربطی به گارانتی نداره .
رسانه ها یه کمیته تحقیقات و بازرسی تشکیل دهند و هر کالای ایرانی را که توانست از کیفیت خوبی برخوردار بود و ومورد تایید کمیته بود را به صورت وسیع تبلیغ کنند در غیر این صورت اعتماد مردم جلب نشده و هر گونه تبلیغات را قبول ندارند
برای تبلیغات کالای ایرانی کافیه تعرفه کمتری از کالای داخلی گرفته شه همچنین کالای خارجی هم کمتر تبلیغ بشه
متاسفانه هنر تبلیغ کردن هم بلد نیستن بعضی از شرکت های داخلی
ما ایرانیان با اینهمه سابقه تولید و هنرمندی در جهان ،چرا ما نخواهیم شرکتهایشان جهانی شوند
ای ایرانی ،ایرانی بخر و ایرانی بمان
ایرانی بخر
تا ایرانی بماند
چرا ایرانی ها هیچ وقت فرش آمریکایی یا اروپایی نمیخرن
چرا ایرانی ها دنبال خرید چرم خارجی نیستند
چرا ایرانی ها کاشی ایرانی میخرن
چرا ایرانی هاکفش تبریز رو ترجیح میدن
و وسایلی از این دست....
چون کیفیت مناسبی دارن پس تولید کننده ها باید کیفیت رو افزایش بدن مگر نه مردم وظیفه خودشون رو بهتر میدونن
متاسفانه هنر تبلیغ کردن هم بلد نیستن بعضی از شرکت های داخلی