ضمن ابراز تاسف از حادثه ناگوار پرواز یاسوج باید عرض کنم که در تعطیلات عید امسال روزانه سی چهل نفر از هموطنانمان در تصادفات جاده ای جان باختند یعنی هر دو روز یک سقوط هواپیما داشتیم.
در تصادفات جاده ای رانندگان به علت نادرست رانندگی و سرعت غیرمجاز و سبقت های خطرناک و خواب آلودگی و ... جان سرنشینانان خود را فنا کردند.
عمر یکبار داده میشود ولی با کوچکترین سهل انگاری توسط دیگران برای همیشه از دست میرود .
بیاییم در سال ۹۷ با تصمیمات درست و اجتناب از رانندگی های پرخطر ، برای جان عزیزان هموطن احترام و ارزش بیشتری قائل شویم.
روح جمیع از دست رفتگان قرین رحمت الهی و از خداوند طلب صبر و اجر برای بازماندگان می نمائیم
بیشتر نظرات گفتند اجازه پرواز نباید داده می شد!! به غیر از موارد خاص مثل نداشتن مجوز پرواز یا دستور مقامات ذی ربط برج مراقبت برابر قانون ایکائو در همه دنیا موظف است اطلاعات لازم را به خلبان بدهد وتصمیم در مورد انجام یا انصراف از پرواز با خلبان است ضمن اینکه قبل از پرواز هم تمام خلبانان موظفند بطور متعارف وروتین اطلاعات هوای مسیر و هوا وموارد مربوط به ناوبری مقصد را از واحد عملیات شرکت خودشان بگیرند و با توجه به جمیع اطلاعات تصمیم نهایی را می گیرند.لذا برج مراقبت صرفا برابر ضوابط و در چارچوب قوانین رسمی ایکائو و قوانین رسمی وقانونی که در هرکشور برای همان کشور تعیین می شود (خود همین مورد هم از جمله قوانین ایکائوست)باید مجوز پرواز را صادر کند و در صورت وجود موارد خاص تعیین شده در قانون باید علت عدم صدور مجوز پرواز را به خلبان اطلاع دهد.بااحترام -
در تصادفات جاده ای رانندگان به علت نادرست رانندگی و سرعت غیرمجاز و سبقت های خطرناک و خواب آلودگی و ... جان سرنشینانان خود را فنا کردند.
عمر یکبار داده میشود ولی با کوچکترین سهل انگاری توسط دیگران برای همیشه از دست میرود .
بیاییم در سال ۹۷ با تصمیمات درست و اجتناب از رانندگی های پرخطر ، برای جان عزیزان هموطن احترام و ارزش بیشتری قائل شویم.
1)افراد ناشی
2)افراد خیلی زبده
خداوند روح همه در گذشتگان را قرین رحمت فرمایند
بیشتر نظرات گفتند اجازه پرواز نباید داده می شد!! به غیر از موارد خاص مثل نداشتن مجوز پرواز یا دستور مقامات ذی ربط برج مراقبت برابر قانون ایکائو در همه دنیا موظف است اطلاعات لازم را به خلبان بدهد وتصمیم در مورد انجام یا انصراف از پرواز با خلبان است ضمن اینکه قبل از پرواز هم تمام خلبانان موظفند بطور متعارف وروتین اطلاعات هوای مسیر و هوا وموارد مربوط به ناوبری مقصد را از واحد عملیات شرکت خودشان بگیرند و با توجه به جمیع اطلاعات تصمیم نهایی را می گیرند.لذا برج مراقبت صرفا برابر ضوابط و در چارچوب قوانین رسمی ایکائو و قوانین رسمی وقانونی که در هرکشور برای همان کشور تعیین می شود (خود همین مورد هم از جمله قوانین ایکائوست)باید مجوز پرواز را صادر کند و در صورت وجود موارد خاص تعیین شده در قانون باید علت عدم صدور مجوز پرواز را به خلبان اطلاع دهد.بااحترام -