تلگرام متاسفانه نتوانست یابهترست بگوییم نخواست رسالت انسانی خودرابعنوان یک رسانه مردمی وبیطرف وخیرخواه درسطح بین الملل ایفاکندوابزارمنافع غیرقانونی تجاوزگری و سلطه جویی امریکاگردیدو اقدام شورای فضای مجازی الحق جای تشکرست زیراتلگرام درایران هم تبدیل شد به ابزارافسادوفتنه ونفاق نه فقط درایران بلکه درخیلی ازکشورهاچه غربی وچه شرقی.امیدست پیامرسانهای ایرانی بتواننددربعد دامنه پهنای میلیاردی درسطح دنیاکسب اعتبارواعتمادنمایند.
در جواب به کسانی که می گویند کانال ما مثلا یک میلیون عضو دارد ما چه کنیم باید گفت خب شما مردم را نسبت به پیام رسان ایرانی بی اعتماد نکن تا همه به آنجا بیایند تا هم شما منتفع شوی و هم جوان های متخصص کشورت
مانع اصلی مانع تراشی بر سر پیام رسان های ایرانی همان هلدینگ های تلگرامی هستند که هر روز با بهانه های جدید مانع از رشد و شکوفایی این پلت فرم های ایرانی می شوند .
در حال حاضر تعداد پیام رسانهای داخلی بسیار زیاد هست از وزارت ارتباطات و وزیر محترم ارتباطات خواهش میکنیم یک پیام رسان واحد را اعلام بفرمایند.
اینطوری نمیشه که سروش و ایتا و گپ و آی گپ و بله و سلام و بیسفون و اینستاگرام و ... را نصب کردیم ، هر گروه و کانالی هم در یکی از اینها عضو شدند و پیامرسانی میکنند.
از این به بعد ما بیست و چهارساعته باید چهار پنج تا پیام رسان را چک کنیم! واقعا اینطور نمیشه که!
انتظار داریم شرکتهای پیام رسان داخلی همه یکی شوند و با تقسیم سهام و بصورت مشارکتی تبدیل به یک پیام رسان واحد شوند. مثلا"ایران گرام"
مانند شرکتهای مادرتخصصی یا شرکتهای هلدینگ که از اجتماع چند شرکت کوچکتر ایجاد میشوند و سهام و هیات مدیره مشترک دارند . در ضمن همه اینها با نظارت مستقیم وزارت ارتباطات به یک پیام رسان تبدیل بشوند.
و همچنین صاحبان و مالکان دولتی و خصوصی این پیام رسانها هم برای مردم ایران شفاف سازی گردد که از پیام رسان کدام ارگان یا شرکت استفاده میکنیم.
اینطوری نمیشه که سروش و ایتا و گپ و آی گپ و بله و سلام و بیسفون و اینستاگرام و ... را نصب کردیم ، هر گروه و کانالی هم در یکی از اینها عضو شدند و پیامرسانی میکنند.
از این به بعد ما بیست و چهارساعته باید چهار پنج تا پیام رسان را چک کنیم! واقعا اینطور نمیشه که!
انتظار داریم شرکتهای پیام رسان داخلی همه یکی شوند و با تقسیم سهام و بصورت مشارکتی تبدیل به یک پیام رسان واحد شوند. مثلا"ایران گرام"
مانند شرکتهای مادرتخصصی یا شرکتهای هلدینگ که از اجتماع چند شرکت کوچکتر ایجاد میشوند و سهام و هیات مدیره مشترک دارند . در ضمن همه اینها با نظارت مستقیم وزارت ارتباطات به یک پیام رسان تبدیل بشوند.
و همچنین صاحبان و مالکان دولتی و خصوصی این پیام رسانها هم برای مردم ایران شفاف سازی گردد که از پیام رسان کدام ارگان یا شرکت استفاده میکنیم.