من موندم نیسان وانت که نه ایمنی داره ماشین پرمصرف هم هست که درصد کیلومتر 16لیتر بنزین مصرف میکنه رو چرا داره تولید میشه چه منفعتی برای خودرو ساز داره که فقط جیب خودش براش مهمه نه جون مردم و پول مردم
من موندم نیسان وانت که نه ایمنی داره ماشین پرمصرف هم هست که درصد کیلومتر 16لیتر بنزین مصرف میکنه رو چرا داره تولید میشه چه منفعتی برای خودرو ساز داره که فقط جیب خودش براش مهمه نه جون مردم و پول مردم
سلام خداقوت
خدایا میشه این رعایت استانداردها بدرستی اجرا بشه و مسءولین تولید کننده کیفیت و قیمت تموم شده
مسءولین استاندارد و نظارت هم کیفیت رو بجد رعایت کنند
تا ؛
هم اعتماد مردم
هم قیمت ارزون و
هم افتخار ایرانی باشه
؟؟
سلام جوونا روز قشنگتون مبارک ؛ اونوقت نفرمودین کدوم از این خودروهای تولید متوقف شده جزء پرفروش ترین خودروها در بین مردم ایران بوده ؟ اگه لیست تعداد فروش تمامی خودروهای تولید یا مونتاژ داخل طی سه سال گذشته رو بتونین از خودروسازها بگیرین ، معلوم میشه این اقدام چجوریاست؟
یعنی پراید تا حالا ۶۱ مورد استاندارد خودرویی را به خوبی گذرانده و واقعا این استانداردها را کاملا رعایت کرده یا با فشار شرکت خودروساز به سازمان استاندارد هنوز هم تولید این خودروی بسیاربسیار بی کیفیت،ناامن و قدیمی ادامه دارد.فقط هم پراید نیست که چنین وضعیتی دارد.خودروهایی مانند پژو ۴۰۵،پارس،وانت آریسان با موتوری متعلق به ۵۰ سال پیش و میتوان گفت اکثر خودروهای تولید داخل چنین وضعیتی را دارند.شرکتهای سازنده هرگز تسلیم خواسته سازمان استاندارد نمیشوند و تولید خودروهای بی کیفیتشان را متوقف نمیکنند.هر سال از توقف تولید پراید اخباری میشنویم ولی هنوز هم تولید این خودرو ادامه دارد.
خدایا میشه این رعایت استانداردها بدرستی اجرا بشه و مسءولین تولید کننده کیفیت و قیمت تموم شده
مسءولین استاندارد و نظارت هم کیفیت رو بجد رعایت کنند
تا ؛
هم اعتماد مردم
هم قیمت ارزون و
هم افتخار ایرانی باشه
؟؟
اما جان مردم چیزی هست که مهم نیست برای این افراد