ضمن عرض سلام و امید قبولی طاعات و عبادات شما هموطنان عزیز
بدین وسیله در خرید سرویس اینترنت از سوی هر کدام از اپراتور ها و شرکت های اینترنتی ، توجه شما را به نکات زیر جلب می نماییم :
1- سیستم پیش بررسی در هر شرکت متفاوت می باشد و هرگونه هزینه ی پرداختی در صورت عدم سرویس دهی بایستی به صورت کامل عودت داده شود .
2- پس از اعزام کارشناس ، در صورتی که مشکل از داخلی و قبل از ورودی منزل متقاضی ، طول و دوری مسیر ، مرکز مخابراتی ، شرکت ارائه کننده بوده و کارشناس نتواند نسبت به رفع خرابی و تحویل اینترنت به متقاضی اقدام نماید ، به هیچ عنوان شامل هزینه نبوده و در صورت دریافت هزینه بابت تنظیم مودم و کنترل خرابی ، درصورت عدم امکان سرویس دهی ، هزینه اعزام کارشناس نیز به صورت کامل بایستی برگشت داده شود .
3- اعلام رانژه (مانند مورد یاد شده) از سوی شرکت مخابرات ایران به شرکت ها اعلام گشته و هیچ شرکتی بدون دریافت پیام تاییدیه رانژه ، اقدام به اعلام راه اندازی به متقاضی نمی نماید .
بدین وسیله در خرید سرویس اینترنت از سوی هر کدام از اپراتور ها و شرکت های اینترنتی ، توجه شما را به نکات زیر جلب می نماییم :
1- سیستم پیش بررسی در هر شرکت متفاوت می باشد و هرگونه هزینه ی پرداختی در صورت عدم سرویس دهی بایستی به صورت کامل عودت داده شود .
2- پس از اعزام کارشناس ، در صورتی که مشکل از داخلی و قبل از ورودی منزل متقاضی ، طول و دوری مسیر ، مرکز مخابراتی ، شرکت ارائه کننده بوده و کارشناس نتواند نسبت به رفع خرابی و تحویل اینترنت به متقاضی اقدام نماید ، به هیچ عنوان شامل هزینه نبوده و در صورت دریافت هزینه بابت تنظیم مودم و کنترل خرابی ، درصورت عدم امکان سرویس دهی ، هزینه اعزام کارشناس نیز به صورت کامل بایستی برگشت داده شود .
3- اعلام رانژه (مانند مورد یاد شده) از سوی شرکت مخابرات ایران به شرکت ها اعلام گشته و هیچ شرکتی بدون دریافت پیام تاییدیه رانژه ، اقدام به اعلام راه اندازی به متقاضی نمی نماید .
خدایا این شادیای کوچیک رو از ما نگیر