وقتی بازار انحصاری به جای تامین رفاه مشتری و افزایش کیفیت ، قیمت میره بالا و کیفیت میاد پایین ، تنها راه عملی رفع انحصار خودرو از دست خودرو ساز های داخلی هستش .
تا کی باید شاهد یکه تازی این دو شرکت تو ایران باشیم .
شرکت هاي ليزينگ عامل گراني خودرو هستند من کارگر شرکت خودرو سازي هستم شرکت ما هر روز صد ها خودرو را زير ميزي تحوزل شرکتهاي ليزينگي ميدهد که انها هم با افزايش 30 الي 40 ميليوني به مردم ميفروشند نتيجه ان که مزدا 190 و سراتو 155 شده
تا کی باید شاهد یکه تازی این دو شرکت تو ایران باشیم .
از ماست كه بر ماست
خدا خودش كمك كنه