ما منتظریم آقای منطقی. همه مردم منتظر اون روز تاریخی هستن که هواپیمای ایرانی به همت جوانان و متخصصان غیور ایران زمین ساخته بشه و همه تست های بین المللی رو به سلامت بگذرونه و تایید بشه. ان شاءالله
سلام آقای منطقی
خسته نباشید
دستاوردهای خوبی در حوزه هوایی داشتیم . تجربه تلخ ایران-140 نباید مجددا تکرار شود.
اگر پول همین پروژه خرج توسعه قطارهای مسافربری سریع السیر (با سرعت بالای300 کیلومتر بر ساعت) میشد الان صدها کیلومتر خط راه آهن سریع السیر داشتیم و شمال تا جنوب ایران را ظرف 3-4 ساعت طی میکردیم. در حالیکه همه بودجه ها به سمت هواپیمای مسافربری رفت والان حتی 1 کیلومتر راه آهن سریع السیر نداریم.
سلام آقای منطقی
خسته نباشید
دستاوردهای خوبی در حوزه هوایی داشتیم . تجربه تلخ ایران-140 نباید مجددا تکرار شود.
اگر پول همین پروژه خرج توسعه قطارهای مسافربری سریع السیر (با سرعت بالای300 کیلومتر بر ساعت) میشد الان صدها کیلومتر خط راه آهن سریع السیر داشتیم و شمال تا جنوب ایران را ظرف 3-4 ساعت طی میکردیم. در حالیکه همه بودجه ها به سمت هواپیمای مسافربری رفت والان حتی 1 کیلومتر راه آهن سریع السیر نداریم.
واقعا توانايي ساخت هواپيما رو دارن جوانان اگر بها بدن اعتماد كنن شدني هست
خسته نباشید
دستاوردهای خوبی در حوزه هوایی داشتیم . تجربه تلخ ایران-140 نباید مجددا تکرار شود.
اگر پول همین پروژه خرج توسعه قطارهای مسافربری سریع السیر (با سرعت بالای300 کیلومتر بر ساعت) میشد الان صدها کیلومتر خط راه آهن سریع السیر داشتیم و شمال تا جنوب ایران را ظرف 3-4 ساعت طی میکردیم. در حالیکه همه بودجه ها به سمت هواپیمای مسافربری رفت والان حتی 1 کیلومتر راه آهن سریع السیر نداریم.
خسته نباشید
دستاوردهای خوبی در حوزه هوایی داشتیم . تجربه تلخ ایران-140 نباید مجددا تکرار شود.
اگر پول همین پروژه خرج توسعه قطارهای مسافربری سریع السیر (با سرعت بالای300 کیلومتر بر ساعت) میشد الان صدها کیلومتر خط راه آهن سریع السیر داشتیم و شمال تا جنوب ایران را ظرف 3-4 ساعت طی میکردیم. در حالیکه همه بودجه ها به سمت هواپیمای مسافربری رفت والان حتی 1 کیلومتر راه آهن سریع السیر نداریم.