نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
تیرهای چراع برق کنار جاده فاقد لامپ است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
۴ خطه شدن محور محلات - دلیجان حدفاصل محلات - زیرآب زود تر اجرا شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
روشنایی جاده ضعیف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
اوراق منفعت منتشر شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
کمربندی شمالی باید لکه گیری آسفالت شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
تمام بودجه عمرانی در اراک (مرکز استان ) خرج میشود و شهرستانها از بودجه عمرانی دولت بی نصیب هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
تکمیل باند دوم محور نراق به دلیجان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
در نشست کمیته ماده 12 مطرح شد
بررسی امکان معافیت مالیاتی برای سرمایه‌گذاران حوزه عمران و راهسازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
با حذف یارانه ۴۵۵۰۰ تومنی ثروتمندان میتوان بودجه راهسازی را تامین کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
وقتی حقوق کارمندان دولت ۲۰ درصد اضافه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
وقتی حقوق کارمندان دولت ۲۰ درصد اضافه شده پس بودجه عمرانی دولت هم باید ۲۰ درصد اضافه شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
چرا بیکاری زیاد شده ؟ چون این دولت ، بودجه عمرانی را کم کرده و صرف پرداخت حقوق کارمندان با ۴ روز کار در هفته میکند .( پنج شنبه هم تعطیل شد )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
بودجه ای که صرف پرداخت دیه به حادثه دیدگان سوانح جاده ای میشود باید صرف توسعه و تعریض راه ها شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
اتصال دلیجان به راه آهن سراسری در دستور کار قرار گیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
ساخت آسفالت بتنی به جای اسفالت قیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
تعریض جاده ساوه سلفچگان در دستور کار قرار گیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
برای جذب منابع مالی پروژه باید اوراق اجاره راهسازی منتشر و فروخته شود
۱۲