سلام رسیدگی به بیماران از اطلاع رسانی صحیح تا ارجاع بیمار از نوع بیماری و رفع مشکلات از طرف پرسنل بسیار نامطلوب بد هست برخی عناصر پرسنل بیمارستان که بسیار کار دور از وجدان پزشکی دارن.امید به یاری شهروندان که به این موضوع رسیدگی کنند باتشکر
سلام
میتوانند سیستم رو طوری طراحی کنند که راحت نوبت بگیریم و به ترتیب تا چند ماه دیگر حداقل مردم میفهمن نوبت دارند حالا چرا اینکار رو نمیکنند .شما بگید
سلام
میتوانند سیستم رو طوری طراحی کنند که راحت نوبت بگیریم و به ترتیب تا چند ماه دیگر حداقل مردم میفهمن نوبت دارند حالا چرا اینکار رو نمیکنند .شما بگید
سلام من دو با ر تو بیمارستان میلاد جراحی کردم از پزشک جراحی عمومی راحت تونستم وقت بگیرم اسکن قلب وستی اسکن وتمام ازمایشها با نظم خوبی انجام شد ولی الان برای ارتوپد نمی تونم وقت بگیرم دندون پزشکیش شیفت شب وراحت وقت گرفتم برای همگی ارزوی سلمتی دارم
سلام فقط میخواستم بگو که تلفنچی روز سه شنبه صبح در تاریخ ۱۰/۱۰/۹۸ خیلی و بی تربیت است که من تماس گرفتم نمیزاره من حرف بزنم بهش میگم شملره نپبت دهی جواب نمیده با لحن تند به من میگه چرا تماس گرفتی خیلی بی تربیت و خیلی تند حداقل با لحن بهتر بگه شلوغه تحمل کنید و بعد تلفن قطع میکنه
چند روز هرنیمه شب اقدام به گرفتن وقت اینترنتی کردم. بالاخره بعداز یک هفته یک وقت خالی باز شد، تا مشخصات رو وارد کردم و تایید رو زدم، خطا در برقراری ارتباط زد. مسخره نیست واقعا...؟!
یک افتضاح به تمام معناء ۳ماه است برای ارتوپدی از هیچ یک از بیمارستان های تامین اجتماعی نمی توانم شماره ویزیت بگیرم با این وضع می خوان مردم بیمه کنن بابا جمع کنین این دروغ دغل را حق بیمه پرداخت می کنیم این وضع داریم چه برسد رایگان بیمه شون .....
میتوانند سیستم رو طوری طراحی کنند که راحت نوبت بگیریم و به ترتیب تا چند ماه دیگر حداقل مردم میفهمن نوبت دارند حالا چرا اینکار رو نمیکنند .شما بگید
میتوانند سیستم رو طوری طراحی کنند که راحت نوبت بگیریم و به ترتیب تا چند ماه دیگر حداقل مردم میفهمن نوبت دارند حالا چرا اینکار رو نمیکنند .شما بگید