نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
حیف !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
چرا فقط برای صنعت خودرو که در دسته عده افراد خاص ارز تامین میشه اونم برای تولیدات بی کیفیت و با تکنولوژی از رده خارج !!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
چرا بایستی انحصار خودرو همچنان باقی بماند ؟؟؟
وقتی که نه خودرو با کیفیت و تکنولوژی روز تولید میشن اختلاف مصرف سوخت در خودروهای تولید داخل و خارج بازای هر 100 کیلومتر 7 لیتر یعنی اگر سالیانه یک میلیون خودرو با تکنولوژی قدیم تولید بشه بازای هر خودور برای هر 100 کیلومتر میشه روزانه 7 میلیون لیتر که داره نابود میشه ! 7000000*80 سنت =5600000 دلار * 365 روز= 2044000000 دلار درصورتیکه تعداد خودرو موجود بی کیفیت ده برابر است
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
تا پارسال قیمت خودرو ارزون بود الا رو به افزایشه خدا به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
باید حال چطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
خوشا به حال اونایی که پولدار هستندخودرو های خارجی سوار میشند
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۹:۰۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
من خودم و چندین نفر دیگرتو رنو کار میکردم الان بیکار شدم چون دیگه رنو تو ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
که چی بشه ؟ که باز اونها خودرو بی کیفیت و با قیمت بالا بدند دست مردم .فقط خودرو سازها پولدار دار تر میشوند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۷:۵۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
اگرخودروسازی ماصنعت بومی ماست پس چراباکوچکترین مشکلات خارجی قیمت خودروی داخلی سربه فلک میکشه .ازاون طرفم هیچکس نیست به این وضع خودروسازهای داخلی پایان بده. ؟؟؟؟
۱۲