خودرو من پژو پارس tu5هست . من با بنزين سوپر مسير تهران به اهواز با كولر از مبداء تا مقصد روشن با يك باك رفتم . صدكيلومتري ٦/٤مصرف سوخت بوده
صداي موتور هم بسيار كم و موتور نرمتر كار ميكنه
واقعا بنزين خوب تو كاركرد موتور تاثير داره ، همين مسير برگشت تقريبا با بنزين نامرغوب جاده اي تقريبا دو برابر سوزوندم
برای ماشین های انژکتوری قطعا بنزین سوپر مناسبه فقط برای معاینه فنی یادتون باشه ملاک عمل دستگاه های مستقر تو مراکز، بنزین معمولی یا یورو4 هست. 4سال گذشته هر سال در مراجعه اول معاینه فنی رد می شدم با انژکتور و استپرشویی و تعویض شمع و وایر سالی 300 تا500 تومن خرج الکی رو دستم میذاشتن تا با HC از 180 تا 210 قبول بشم. امسال فقط بنزین معمولی زدم خروجی HC ماشینم 47 بود و تازه فهمیدم مشکل از کجاست...
وقتی ماشین tu5 تولید میکنید و موتور ماشین به بنزین سوپر برای احتراق نیاز داره با عدم عرضه آن به موتور خودروهای ما آسیب وارد میشه ! حق الناس پشتِ حق الناس . . .
هيچ فرقي نداره فقط هدف اينه که قيمت بنزين ببرين بالا خو معلومه وقتي بگي بنزين سوپر مردم که نمي رن بنزين مشکل دار بريزن توي باک ماشين ميرن همون سوپر که قيمتش بالاست مي خرن چرا اين کارا رو به سر مردم بدبخت در ميارين چندين سال گذشت بنزين سوپر نبود الان دارين چه بلايي سر مردم در ميارين
هيچ فرقي نداره فقط هدف اينه که قيمت بنزين ببرين بالا خو معلومه وقتي بگي بنزين سوپر مردم که نمي رن بنزين مشکل دار بريزن توي باک ماشين ميرن همون سوپر که قيمتش بالاست مي خرن چرا اين کارا رو به سر مردم بدبخت در ميارين چندين سال گذشت بنزين سوپر نبود الان دارين چه بلايي سر مردم در ميارين
صداي موتور هم بسيار كم و موتور نرمتر كار ميكنه
واقعا بنزين خوب تو كاركرد موتور تاثير داره ، همين مسير برگشت تقريبا با بنزين نامرغوب جاده اي تقريبا دو برابر سوزوندم
گل گفتی...